1 banaani
Kaurapuuroo sokeril ja täysmaidol
2 palaa lepää kinkulla
Lidlin iso korvapuusi jossa melkeen 500kcal
2 palaa leipää kinkulla ja lasin maitoa
4 jauhelihapihviä, jotka tein ite ja perunoita
2 palaa leipää kinkulla ja maitoa
2 isoo annosta kermajädeä
Ja iltasella 2 palaa leipää kinkulla
Okei mä söin eilen esim
69
400
Vastaukset
- Anonyymi
Ruokapalsta on toisaalla 👉
- Anonyymi
Kyllä tolla paino varmaan alkaa nousta, onko jo noussut?
- Anonyymi
Varmaan alkaa paino nousemaann
- Anonyymi
nomnom.
- Anonyymi
Rahakysymys jossain määrin jopa, mut tuon sokerin jos korvaa marjoilla niin vielä parempi. Itse ripottelen pakastemustikoita yleensä kaurapuuron päälle. Toki tuo korvapuustikin turha on pelkkää hiilaria ja sokeria mutta jos , niin ei kaikesta voi nipottaa pitäähän sitä jotain olla. Kermainen jäätelö on hyvä. Kaikki maitorasva on hyvä.
- Anonyymi
Täällä toinen mustikkasuu.
- Anonyymi
Millä perusteella maitorasva on hyvää? Sehän on kovaa rasvaa, joka ei ole verisuonille hyväksi. Kasvirasvat nimenomaan on niitä hyviä rasvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella maitorasva on hyvää? Sehän on kovaa rasvaa, joka ei ole verisuonille hyväksi. Kasvirasvat nimenomaan on niitä hyviä rasvoja.
Mun kaurajuomassa ei oo rasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitän tämän Ari Miettisen videon tähän. Kiinostavaa asiaa katsoa kokonaan, mutta jos laiskottaa niin keskity asiaan 18min eteenpäin.
https://www.youtube.com/watch?v=29qudvGPIUM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitän tämän Ari Miettisen videon tähän. Kiinostavaa asiaa katsoa kokonaan, mutta jos laiskottaa niin keskity asiaan 18min eteenpäin.
https://www.youtube.com/watch?v=29qudvGPIUMKannattaa tosiaan katsoa, tuo linkattu video. Rasvaton maito on alunperin maidontuotannon sivutuote, sillä lihotettiin possut. Maidossa kuuluu olla se rasvaprosentti korkea, jotta on sitä tavaraa, minkä elimistö pystyy hyödyntämään. Tilamaito olisi kaikkein parasta, mutta onhan siinä hankinnassa omat haasteensa. Kauppioita voi pyytää tilaamaan Koivulan tilamaitoa.
Soijamaito on monenlaisen kemiallisen prosessin lopputulos, en suosittele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä toinen mustikkasuu.
Jos olet nainen niin saat anonyymin mustikkapusun tästä vastauksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=29qudvGPIUMOnpa vähän erikoinen lääkäri, joka ei nähtävästi oikeinkirjoitustakaan hallitse.
Sanoo itsekin, että noudattakaa virallisia suosituksia, ei hänen neuvojaan, joten ei minun ruokailuuni tule muutoksia. Pehmeillä rasvoilla mennään ja veriarvot ovatkin kaikki kunnossa. 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet nainen niin saat anonyymin mustikkapusun tästä vastauksesta!
Keitän meille puurot vielä joku aamu. Pusu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa vähän erikoinen lääkäri, joka ei nähtävästi oikeinkirjoitustakaan hallitse.
Sanoo itsekin, että noudattakaa virallisia suosituksia, ei hänen neuvojaan, joten ei minun ruokailuuni tule muutoksia. Pehmeillä rasvoilla mennään ja veriarvot ovatkin kaikki kunnossa. 👍"Pehmeät rasvat" on hirveetä kemianteollisuuden myrkkyä. Voi on luonnon tuote. Käytän paljon öljyjä myös, luomu oliiviöljyä, kapryylihappoöljyä, omega3öljyä. Mulla on kaikki labra-arvot huippuja, enkä ole edes nuori. Ihmettelen kun kaikki ihmiset sairastelee jatkuvasti ja itse olen terve kuin pukki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitän meille puurot vielä joku aamu. Pusu.
No mutta eipäs nyt aleta hurjastelemaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pehmeät rasvat" on hirveetä kemianteollisuuden myrkkyä. Voi on luonnon tuote. Käytän paljon öljyjä myös, luomu oliiviöljyä, kapryylihappoöljyä, omega3öljyä. Mulla on kaikki labra-arvot huippuja, enkä ole edes nuori. Ihmettelen kun kaikki ihmiset sairastelee jatkuvasti ja itse olen terve kuin pukki.
Jatkan... On suuri valhe, että rasva tukkisi verisuonet. Se on se kalkki, mikä niin tekee, jos käyttää vaikka niitä pillerimuodossa.
Kolesterolihomma on täysi vale, niitä arvoja on rukattu alaspäin ihan siksi, että saadaan statiineja syötettyä ihmisille. Tehkää vaikka vertailuja mitä ne on muissa maissa. Sekä kannattaa katsoa myös, mikä on jenkeissä d-vitamiinisuositus. Toki tämäkin yksilöllistä, mutta noin yleisesti saanti suositus päivää kohti täällä on olematon.
Itse en tarvitse deetä purkista, varastot kunnossa. Ja kesällä riittää, jos saa olla sen tunnin auringonpaisteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eipäs nyt aleta hurjastelemaan :)
Kylläpäs, mä poljen kohta jalkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pehmeät rasvat" on hirveetä kemianteollisuuden myrkkyä. Voi on luonnon tuote. Käytän paljon öljyjä myös, luomu oliiviöljyä, kapryylihappoöljyä, omega3öljyä. Mulla on kaikki labra-arvot huippuja, enkä ole edes nuori. Ihmettelen kun kaikki ihmiset sairastelee jatkuvasti ja itse olen terve kuin pukki.
Vai ovat pehmeät rasvat "hirveetä kemianteollisuuden myrkkyä"?
Syömäsi oliiviöljy nimenomaan on pehmeä rasva. Omegakolmosesi saat varmasti senkin pehmeistä rasvoista kuten rypsiöljystä, pähkinöistä ja kalasta. Eli et nähtävästi edes ymmärrä mikä on "pehmeä rasva", joten keskustelu on aikalailla turhaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan... On suuri valhe, että rasva tukkisi verisuonet. Se on se kalkki, mikä niin tekee, jos käyttää vaikka niitä pillerimuodossa.
Kolesterolihomma on täysi vale, niitä arvoja on rukattu alaspäin ihan siksi, että saadaan statiineja syötettyä ihmisille. Tehkää vaikka vertailuja mitä ne on muissa maissa. Sekä kannattaa katsoa myös, mikä on jenkeissä d-vitamiinisuositus. Toki tämäkin yksilöllistä, mutta noin yleisesti saanti suositus päivää kohti täällä on olematon.
Itse en tarvitse deetä purkista, varastot kunnossa. Ja kesällä riittää, jos saa olla sen tunnin auringonpaisteessa.Juuri tuosta syystä en välitä kuunnella kaiken maailman nettitohtoreita. Hirveä paasaus ja salaliittoteoriat vielä siihen päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa vähän erikoinen lääkäri, joka ei nähtävästi oikeinkirjoitustakaan hallitse.
Sanoo itsekin, että noudattakaa virallisia suosituksia, ei hänen neuvojaan, joten ei minun ruokailuuni tule muutoksia. Pehmeillä rasvoilla mennään ja veriarvot ovatkin kaikki kunnossa. 👍Nipotatkohan vähän liikaa. Missä nyt niin kauheita oikeinkirjoitusvirheitä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ovat pehmeät rasvat "hirveetä kemianteollisuuden myrkkyä"?
Syömäsi oliiviöljy nimenomaan on pehmeä rasva. Omegakolmosesi saat varmasti senkin pehmeistä rasvoista kuten rypsiöljystä, pähkinöistä ja kalasta. Eli et nähtävästi edes ymmärrä mikä on "pehmeä rasva", joten keskustelu on aikalailla turhaa.Tarkoitinkin pehmeitä siemenöljyjä, kuten rypsi, rapsi ja auringonkukkkaöljy. Niihin en koskisi. Ne käy ainakin 20 eri käsittely prosessia valkaisuinernnkaikkineen. Todella luonnollista. Ja nuo kovat prosessit käyneet margariinit; syö pois, jos haluat. Mutta oliiviöljy on joo pehmeä rasva, mutta ei voi verrata noihin muihin, mistä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitinkin pehmeitä siemenöljyjä, kuten rypsi, rapsi ja auringonkukkkaöljy. Niihin en koskisi. Ne käy ainakin 20 eri käsittely prosessia valkaisuinernnkaikkineen. Todella luonnollista. Ja nuo kovat prosessit käyneet margariinit; syö pois, jos haluat. Mutta oliiviöljy on joo pehmeä rasva, mutta ei voi verrata noihin muihin, mistä puhut.
Joo, tuo siemenöljyjuttu on moneen kertaan todettu höpinäksi.
Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä netistä löytyy. Tutustu esim. yliopistotason ravitsemustieteeseen ennemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nipotatkohan vähän liikaa. Missä nyt niin kauheita oikeinkirjoitusvirheitä on?
Ihan voi aloittaa kanavan kuvauksesta lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan voi aloittaa kanavan kuvauksesta lukemaan.
No voi.... puuttuiko pilkku? Toin videon nähtäväksi jotta katsoisit, mutta sinulle onkin pilkkujen nassutus tärkeintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitinkin pehmeitä siemenöljyjä, kuten rypsi, rapsi ja auringonkukkkaöljy. Niihin en koskisi. Ne käy ainakin 20 eri käsittely prosessia valkaisuinernnkaikkineen. Todella luonnollista. Ja nuo kovat prosessit käyneet margariinit; syö pois, jos haluat. Mutta oliiviöljy on joo pehmeä rasva, mutta ei voi verrata noihin muihin, mistä puhut.
Jos syö muuten terveellisesti ja monipuolisesti, niin en oikein usko, että millään margariineilla yms. voi olla juurikaan mitään negatiivisia vaikutuksia, oli teollista, tai ei.
Ihminen ei ole koskaan elänyt yhtä vanhaksi, kuin nykyään; kiitos mm. nykylääketieteen. Mitään hokkus pokkus- ruokavaliota ei ole olemassakaan, jolla kaikki eläisivät yli 100 vuotiaaksi. Oma isoäiti pääsi lähes 100 vuoden ikään ja margariinia söi kai 70-luvulta eteenpäin. Viimeiset vuodet tulivat puhtaasti lääketieteen avulla, ennenkuin kuolo korjasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos syö muuten terveellisesti ja monipuolisesti, niin en oikein usko, että millään margariineilla yms. voi olla juurikaan mitään negatiivisia vaikutuksia, oli teollista, tai ei.
Ihminen ei ole koskaan elänyt yhtä vanhaksi, kuin nykyään; kiitos mm. nykylääketieteen. Mitään hokkus pokkus- ruokavaliota ei ole olemassakaan, jolla kaikki eläisivät yli 100 vuotiaaksi. Oma isoäiti pääsi lähes 100 vuoden ikään ja margariinia söi kai 70-luvulta eteenpäin. Viimeiset vuodet tulivat puhtaasti lääketieteen avulla, ennenkuin kuolo korjasi.Tuo margariinikauhu tulee alun perin Amerikasta (kuinkas muutenkaan). Siltä ajalta, kun siellä oli margariinit transrasvoja täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo margariinikauhu tulee alun perin Amerikasta (kuinkas muutenkaan). Siltä ajalta, kun siellä oli margariinit transrasvoja täynnä.
Niin, ja siis kaikin puolin samaa mieltä kuin sinä. Kokonaisuus on tärkeämpi kuin yksittäiset valinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en tarvitse deetä purkista, varastot kunnossa. Ja kesällä riittää, jos saa olla sen tunnin auringonpaisteessa.Kardiologi eli sydänlääkäri sanoi että kalkkitabletteja saa syödä. Ne eivät "kalkkeuta" verisuonia vaan kolesteroli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo itsekin, että noudattakaa virallisia suosituksia, ei hänen neuvojaan, joten ei minun ruokailuuni tule muutoksia. Pehmeillä rasvoilla mennään ja veriarvot ovatkin kaikki kunnossa. 👍Tuollaisen " noudata virallista suositusta" sanomisen tarkoitus on vain säilyttää omat lääkärin oikeudet, ei mitään todellisuuden kanssa tekemisistä.
- Anonyymi
Kirjoita johdonmukaisesti: kinkul ja korvapuustil.
- Anonyymi
Mie syön joka aamu kaurapuuron marjoilla.
- Anonyymi
Muuten hyvä ruokavalio, mutta sokeri pois ja olut pois.
- Anonyymi
Ja viljan korvaisin kasviksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja viljan korvaisin kasviksilla.
Ja banaani vasta iltasella, kun siinä on sitä tryptofaania, mikä auttaa nukahtamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja banaani vasta iltasella, kun siinä on sitä tryptofaania, mikä auttaa nukahtamisessa.
Oikeesti? Mä rakastan banaaneja, mut en tota tienny!
- Anonyymi
Alkoa en käytä olleskaan.
Mut mitään en muuta tästä ruokavaliosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoa en käytä olleskaan.
Mut mitään en muuta tästä ruokavaliostaHyvä ettet juo alkoholia 👍
- Anonyymi
olisi grillimakkara joka sisältäisi pelkästään 100% naudan sisäfilettä
Jason Momoa tuo näytteliä taitaa mainostaa MAgnum-jäätelöä vai olikohan Classicx - Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Itse olisin korvannut osan noista voileivistä jollain sokeripitoisella herkulla esim. kääretortulla.
- Anonyymi
kyllä kuningatartorttu on vaan nannaa. söisin päivittäin. sivusta
- Anonyymi
Kiitti vinkistä!
Ap
- Anonyymi
no laihduitko? vai onko paksut reidet....
- Anonyymi
No 67,9 oli lähtöpaino ja nyt vaaka näyttää 71,6 kun tätä kuuria käyttäny vähä aikaa. Suunta on hyvä.
Ja oon siis 183cm
Ap - Anonyymi
Kysymykseesi: reidet ja kädet on pitkät ja kapeat
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 67,9 oli lähtöpaino ja nyt vaaka näyttää 71,6 kun tätä kuuria käyttäny vähä aikaa. Suunta on hyvä.
Ja oon siis 183cm
Apaika pitkä nainen olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oon siis 183cm
Aphyvät mitat muijjalla. oon huomannu että painan enemmän kun moni mun mittanen palstapenamies. mut mulla onki viihdyttävät muodot ja pituuttakin 177. vedin just puffetin ja namia kun vähän ahdistaa yksinäisyys:). autto! Hyvää oli! sivujuppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvät mitat muijjalla. oon huomannu että painan enemmän kun moni mun mittanen palstapenamies. mut mulla onki viihdyttävät muodot ja pituuttakin 177. vedin just puffetin ja namia kun vähän ahdistaa yksinäisyys:). autto! Hyvää oli! sivujuppi.
Mut kun en oo muija
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aika pitkä nainen olet!
No kun en oo nainen, äiteeni oli 178cm, hän oli pitkä
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApJa isä 181 ja minusta tulii 183
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apokei..... kun tuo ruokavalio vaan oli ihan naisen, siitä luulin. olihan siinä kinkkua kyllä leivän päällä, vissiin nykuään olisi vaa jotain salaattia jos olisi nainen. niin j a sokeria olisi tosiaa enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
okei..... kun tuo ruokavalio vaan oli ihan naisen, siitä luulin. olihan siinä kinkkua kyllä leivän päällä, vissiin nykuään olisi vaa jotain salaattia jos olisi nainen. niin j a sokeria olisi tosiaa enemmän
Mikä ihmeen naisen ruokavalio? Ei kasviksia ja jotain kinkkuleipiä ja jauhelihapihvejä perunalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen naisen ruokavalio? Ei kasviksia ja jotain kinkkuleipiä ja jauhelihapihvejä perunalla.
Tuo on bulkkiruokavalio, jolla pakotetaan paino nousemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oon siis 183cm
ApToivottavasti keräät myös lihasmassaa, ettet rakenna itsestäsi plösöä sohvaperunaa. Kasviksia ja kalaa pitäisi kyllä syödä enemmän, tai sinusta tyhmempi ja sairaampi vanhempana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti keräät myös lihasmassaa, ettet rakenna itsestäsi plösöä sohvaperunaa. Kasviksia ja kalaa pitäisi kyllä syödä enemmän, tai sinusta tyhmempi ja sairaampi vanhempana.
joo jos haluat olla nainen niin syö kasviksia ja kalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo on ihan naisten ruokaa mitä tuo syö. En minä ainakaan kehtaisi, häpeäisin itteäni jos tollasta moskaa söisin. Miinus kinkut ja jauheliha.
Ehkä tuo ny haluaa muuttua naiseksi tai jotain semmoista, en tiedä.
mies
banaani
Kaurapuuroo sokeril ja täysmaidol
Lidlin iso korvapuusi jossa melkeen 500kcal
palaa leipää kinkulla ja lasin maitoa
isoo annosta kermajädeä
- Anonyymi
Mä söin aamulla eilen mustaa kahvia ja kreikkalaista jugurttia. Päivällä en syönyt oli huono olo. Join lisää kahvia. Iltaruokana söin pestoakanaa parsaa, fetaa ja perunaa. Iltapalana söin 2 ruispalaa, pippurimetukkaa, juustoa ja kurkkua. Eiks oo jännää. 😆
- Anonyymi
Kaffe saattaa tehä pahaa oloa kans, se täyttää ja vie ruokahaluja
- Anonyymi
Naisilla on jänniä mielihaluja..... outoja juttuja, eihän niissä järkeä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on jänniä mielihaluja..... outoja juttuja, eihän niissä järkeä ole.
Joo ne on ihan eri lajinsa.
- Anonyymi
Missäs ne sun kasvikset on?
- Anonyymi
Eipä niitä toistaseks oo
Nyt kun on pääpointti vaan lihominen
Ap - Anonyymi
joku nainen söi ne.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku nainen söi ne.....
...tai sylvester tallo ne kun holyworldissä mellakoidaan
- Anonyymi
Ohi. Mun rakas ei syö noin.
- Anonyymi
Ei nuo kyllä ole leikin asioita. Mietin koskahan Suomeen tulee jenkkityylisiä kommuuneita? missä ei ole yksin, vuokra on halpa, ja monissa ruokakuluja jaetaan. opiskelijat, sinkut, muutosvaiheet. tai ihan vaan kämppikset. Tuli vaan mieleen näistä, ja itse olen alkanut kasvattamaan kasviksia kotona, uloskin ajattelin mutta ihan keittiössä. Katsotaan huonosti onnistunut tähän mennessä. mutta jatketaan.
- Anonyymi
tai perusopiskeljijavaihtoa, asun sukulaisten luona omassa huoneessa ja autan vähän missä tarvii. lastenhoitoa, siivousta, jne. Lainaan autoa ja käyn sivutöissä 🙂 jotain hyvää menneessä, näin kun lukenut naisten draamaa kirjoista 🙂
- Anonyymi
Tolla saa ylipainoo paljon? Ihminen tarvii max 2000 kcal. Jos urheilu, enemmän. Mutta toi on läskii kaikki.
- Anonyymi
No toivotaan että saa
Oon 183/71 nyt
Ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154