Okei mä söin eilen esim

Anonyymi-ap

1 banaani
Kaurapuuroo sokeril ja täysmaidol
2 palaa lepää kinkulla

Lidlin iso korvapuusi jossa melkeen 500kcal
2 palaa leipää kinkulla ja lasin maitoa

4 jauhelihapihviä, jotka tein ite ja perunoita
2 palaa leipää kinkulla ja maitoa
2 isoo annosta kermajädeä

Ja iltasella 2 palaa leipää kinkulla

69

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruokapalsta on toisaalla 👉

• Anonyymi

Kyllä tolla paino varmaan alkaa nousta, onko jo noussut?

• Anonyymi

Varmaan alkaa paino nousemaann

• Anonyymi

nomnom.

• Anonyymi

Rahakysymys jossain määrin jopa, mut tuon sokerin jos korvaa marjoilla niin vielä parempi. Itse ripottelen pakastemustikoita yleensä kaurapuuron päälle. Toki tuo korvapuustikin turha on pelkkää hiilaria ja sokeria mutta jos , niin ei kaikesta voi nipottaa pitäähän sitä jotain olla. Kermainen jäätelö on hyvä. Kaikki maitorasva on hyvä.

• Anonyymi

Täällä toinen mustikkasuu.

• Anonyymi

Millä perusteella maitorasva on hyvää? Sehän on kovaa rasvaa, joka ei ole verisuonille hyväksi. Kasvirasvat nimenomaan on niitä hyviä rasvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella maitorasva on hyvää? Sehän on kovaa rasvaa, joka ei ole verisuonille hyväksi. Kasvirasvat nimenomaan on niitä hyviä rasvoja.

Mun kaurajuomassa ei oo rasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitän tämän Ari Miettisen videon tähän. Kiinostavaa asiaa katsoa kokonaan, mutta jos laiskottaa niin keskity asiaan 18min eteenpäin.
        https://www.youtube.com/watch?v=29qudvGPIUM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitän tämän Ari Miettisen videon tähän. Kiinostavaa asiaa katsoa kokonaan, mutta jos laiskottaa niin keskity asiaan 18min eteenpäin.

Kannattaa tosiaan katsoa, tuo linkattu video. Rasvaton maito on alunperin maidontuotannon sivutuote, sillä lihotettiin possut. Maidossa kuuluu olla se rasvaprosentti korkea, jotta on sitä tavaraa, minkä elimistö pystyy hyödyntämään. Tilamaito olisi kaikkein parasta, mutta onhan siinä hankinnassa omat haasteensa. Kauppioita voi pyytää tilaamaan Koivulan tilamaitoa.

Soijamaito on monenlaisen kemiallisen prosessin lopputulos, en suosittele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä toinen mustikkasuu.

Jos olet nainen niin saat anonyymin mustikkapusun tästä vastauksesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa vähän erikoinen lääkäri, joka ei nähtävästi oikeinkirjoitustakaan hallitse.

Sanoo itsekin, että noudattakaa virallisia suosituksia, ei hänen neuvojaan, joten ei minun ruokailuuni tule muutoksia. Pehmeillä rasvoilla mennään ja veriarvot ovatkin kaikki kunnossa. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet nainen niin saat anonyymin mustikkapusun tästä vastauksesta!

Keitän meille puurot vielä joku aamu. Pusu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa vähän erikoinen lääkäri, joka ei nähtävästi oikeinkirjoitustakaan hallitse.

Sanoo itsekin, että noudattakaa virallisia suosituksia, ei hänen neuvojaan, joten ei minun ruokailuuni tule muutoksia. Pehmeillä rasvoilla mennään ja veriarvot ovatkin kaikki kunnossa. 👍

"Pehmeät rasvat" on hirveetä kemianteollisuuden myrkkyä. Voi on luonnon tuote. Käytän paljon öljyjä myös, luomu oliiviöljyä, kapryylihappoöljyä, omega3öljyä. Mulla on kaikki labra-arvot huippuja, enkä ole edes nuori. Ihmettelen kun kaikki ihmiset sairastelee jatkuvasti ja itse olen terve kuin pukki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keitän meille puurot vielä joku aamu. Pusu.

No mutta eipäs nyt aleta hurjastelemaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pehmeät rasvat" on hirveetä kemianteollisuuden myrkkyä. Voi on luonnon tuote. Käytän paljon öljyjä myös, luomu oliiviöljyä, kapryylihappoöljyä, omega3öljyä. Mulla on kaikki labra-arvot huippuja, enkä ole edes nuori. Ihmettelen kun kaikki ihmiset sairastelee jatkuvasti ja itse olen terve kuin pukki.

Jatkan... On suuri valhe, että rasva tukkisi verisuonet. Se on se kalkki, mikä niin tekee, jos käyttää vaikka niitä pillerimuodossa.

Kolesterolihomma on täysi vale, niitä arvoja on rukattu alaspäin ihan siksi, että saadaan statiineja syötettyä ihmisille. Tehkää vaikka vertailuja mitä ne on muissa maissa. Sekä kannattaa katsoa myös, mikä on jenkeissä d-vitamiinisuositus. Toki tämäkin yksilöllistä, mutta noin yleisesti saanti suositus päivää kohti täällä on olematon.

Itse en tarvitse deetä purkista, varastot kunnossa. Ja kesällä riittää, jos saa olla sen tunnin auringonpaisteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta eipäs nyt aleta hurjastelemaan :)

Kylläpäs, mä poljen kohta jalkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ovat pehmeät rasvat "hirveetä kemianteollisuuden myrkkyä"?

Syömäsi oliiviöljy nimenomaan on pehmeä rasva. Omegakolmosesi saat varmasti senkin pehmeistä rasvoista kuten rypsiöljystä, pähkinöistä ja kalasta. Eli et nähtävästi edes ymmärrä mikä on "pehmeä rasva", joten keskustelu on aikalailla turhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan... On suuri valhe, että rasva tukkisi verisuonet. Se on se kalkki, mikä niin tekee, jos käyttää vaikka niitä pillerimuodossa.

Kolesterolihomma on täysi vale, niitä arvoja on rukattu alaspäin ihan siksi, että saadaan statiineja syötettyä ihmisille. Tehkää vaikka vertailuja mitä ne on muissa maissa. Sekä kannattaa katsoa myös, mikä on jenkeissä d-vitamiinisuositus. Toki tämäkin yksilöllistä, mutta noin yleisesti saanti suositus päivää kohti täällä on olematon.

Itse en tarvitse deetä purkista, varastot kunnossa. Ja kesällä riittää, jos saa olla sen tunnin auringonpaisteessa.

Juuri tuosta syystä en välitä kuunnella kaiken maailman nettitohtoreita. Hirveä paasaus ja salaliittoteoriat vielä siihen päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nipotatkohan vähän liikaa. Missä nyt niin kauheita oikeinkirjoitusvirheitä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ovat pehmeät rasvat "hirveetä kemianteollisuuden myrkkyä"?

Syömäsi oliiviöljy nimenomaan on pehmeä rasva. Omegakolmosesi saat varmasti senkin pehmeistä rasvoista kuten rypsiöljystä, pähkinöistä ja kalasta. Eli et nähtävästi edes ymmärrä mikä on "pehmeä rasva", joten keskustelu on aikalailla turhaa.

Tarkoitinkin pehmeitä siemenöljyjä, kuten rypsi, rapsi ja auringonkukkkaöljy. Niihin en koskisi. Ne käy ainakin 20 eri käsittely prosessia valkaisuinernnkaikkineen. Todella luonnollista. Ja nuo kovat prosessit käyneet margariinit; syö pois, jos haluat. Mutta oliiviöljy on joo pehmeä rasva, mutta ei voi verrata noihin muihin, mistä puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitinkin pehmeitä siemenöljyjä, kuten rypsi, rapsi ja auringonkukkkaöljy. Niihin en koskisi. Ne käy ainakin 20 eri käsittely prosessia valkaisuinernnkaikkineen. Todella luonnollista. Ja nuo kovat prosessit käyneet margariinit; syö pois, jos haluat. Mutta oliiviöljy on joo pehmeä rasva, mutta ei voi verrata noihin muihin, mistä puhut.

Joo, tuo siemenöljyjuttu on moneen kertaan todettu höpinäksi.

Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä netistä löytyy. Tutustu esim. yliopistotason ravitsemustieteeseen ennemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nipotatkohan vähän liikaa. Missä nyt niin kauheita oikeinkirjoitusvirheitä on?

Ihan voi aloittaa kanavan kuvauksesta lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan voi aloittaa kanavan kuvauksesta lukemaan.

No voi.... puuttuiko pilkku? Toin videon nähtäväksi jotta katsoisit, mutta sinulle onkin pilkkujen nassutus tärkeintä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos syö muuten terveellisesti ja monipuolisesti, niin en oikein usko, että millään margariineilla yms. voi olla juurikaan mitään negatiivisia vaikutuksia, oli teollista, tai ei.
        Ihminen ei ole koskaan elänyt yhtä vanhaksi, kuin nykyään; kiitos mm. nykylääketieteen. Mitään hokkus pokkus- ruokavaliota ei ole olemassakaan, jolla kaikki eläisivät yli 100 vuotiaaksi. Oma isoäiti pääsi lähes 100 vuoden ikään ja margariinia söi kai 70-luvulta eteenpäin. Viimeiset vuodet tulivat puhtaasti lääketieteen avulla, ennenkuin kuolo korjasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos syö muuten terveellisesti ja monipuolisesti, niin en oikein usko, että millään margariineilla yms. voi olla juurikaan mitään negatiivisia vaikutuksia, oli teollista, tai ei.
        Ihminen ei ole koskaan elänyt yhtä vanhaksi, kuin nykyään; kiitos mm. nykylääketieteen. Mitään hokkus pokkus- ruokavaliota ei ole olemassakaan, jolla kaikki eläisivät yli 100 vuotiaaksi. Oma isoäiti pääsi lähes 100 vuoden ikään ja margariinia söi kai 70-luvulta eteenpäin. Viimeiset vuodet tulivat puhtaasti lääketieteen avulla, ennenkuin kuolo korjasi.

Tuo margariinikauhu tulee alun perin Amerikasta (kuinkas muutenkaan). Siltä ajalta, kun siellä oli margariinit transrasvoja täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo margariinikauhu tulee alun perin Amerikasta (kuinkas muutenkaan). Siltä ajalta, kun siellä oli margariinit transrasvoja täynnä.

Niin, ja siis kaikin puolin samaa mieltä kuin sinä. Kokonaisuus on tärkeämpi kuin yksittäiset valinnat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kardiologi eli sydänlääkäri sanoi että kalkkitabletteja saa syödä. Ne eivät "kalkkeuta" verisuonia vaan kolesteroli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisen " noudata virallista suositusta" sanomisen tarkoitus on vain säilyttää omat lääkärin oikeudet, ei mitään todellisuuden kanssa tekemisistä.

• Anonyymi

Kirjoita johdonmukaisesti: kinkul ja korvapuustil.

• Anonyymi

Mie syön joka aamu kaurapuuron marjoilla.

• Anonyymi

Muuten hyvä ruokavalio, mutta sokeri pois ja olut pois.

• Anonyymi

Ja viljan korvaisin kasviksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja viljan korvaisin kasviksilla.

Ja banaani vasta iltasella, kun siinä on sitä tryptofaania, mikä auttaa nukahtamisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja banaani vasta iltasella, kun siinä on sitä tryptofaania, mikä auttaa nukahtamisessa.

Oikeesti? Mä rakastan banaaneja, mut en tota tienny!

• Anonyymi

Alkoa en käytä olleskaan.
        Mut mitään en muuta tästä ruokavaliosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoa en käytä olleskaan.
        Mut mitään en muuta tästä ruokavaliosta

Hyvä ettet juo alkoholia 👍

• Anonyymi

olisi grillimakkara joka sisältäisi pelkästään 100% naudan sisäfilettä

Jason Momoa tuo näytteliä taitaa mainostaa MAgnum-jäätelöä vai olikohan Classicx

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä. Itse olisin korvannut osan noista voileivistä jollain sokeripitoisella herkulla esim. kääretortulla.

• Anonyymi

kyllä kuningatartorttu on vaan nannaa. söisin päivittäin. sivusta

• Anonyymi

Kiitti vinkistä!
        Ap

• Anonyymi

no laihduitko? vai onko paksut reidet....

• Anonyymi

No 67,9 oli lähtöpaino ja nyt vaaka näyttää 71,6 kun tätä kuuria käyttäny vähä aikaa. Suunta on hyvä.
        Ja oon siis 183cm
        Ap

• Anonyymi

Kysymykseesi: reidet ja kädet on pitkät ja kapeat
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No 67,9 oli lähtöpaino ja nyt vaaka näyttää 71,6 kun tätä kuuria käyttäny vähä aikaa. Suunta on hyvä.
        Ja oon siis 183cm
        Ap

aika pitkä nainen olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oon siis 183cm
        Ap

hyvät mitat muijjalla. oon huomannu että painan enemmän kun moni mun mittanen palstapenamies. mut mulla onki viihdyttävät muodot ja pituuttakin 177. vedin just puffetin ja namia kun vähän ahdistaa yksinäisyys:). autto! Hyvää oli! sivujuppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvät mitat muijjalla. oon huomannu että painan enemmän kun moni mun mittanen palstapenamies. mut mulla onki viihdyttävät muodot ja pituuttakin 177. vedin just puffetin ja namia kun vähän ahdistaa yksinäisyys:). autto! Hyvää oli! sivujuppi.

Mut kun en oo muija
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika pitkä nainen olet!

No kun en oo nainen, äiteeni oli 178cm, hän oli pitkä
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Ja isä 181 ja minusta tulii 183

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

okei..... kun tuo ruokavalio vaan oli ihan naisen, siitä luulin. olihan siinä kinkkua kyllä leivän päällä, vissiin nykuään olisi vaa jotain salaattia jos olisi nainen. niin j a sokeria olisi tosiaa enemmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

okei..... kun tuo ruokavalio vaan oli ihan naisen, siitä luulin. olihan siinä kinkkua kyllä leivän päällä, vissiin nykuään olisi vaa jotain salaattia jos olisi nainen. niin j a sokeria olisi tosiaa enemmän

Mikä ihmeen naisen ruokavalio? Ei kasviksia ja jotain kinkkuleipiä ja jauhelihapihvejä perunalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen naisen ruokavalio? Ei kasviksia ja jotain kinkkuleipiä ja jauhelihapihvejä perunalla.

Tuo on bulkkiruokavalio, jolla pakotetaan paino nousemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oon siis 183cm
        Ap

Toivottavasti keräät myös lihasmassaa, ettet rakenna itsestäsi plösöä sohvaperunaa. Kasviksia ja kalaa pitäisi kyllä syödä enemmän, tai sinusta tyhmempi ja sairaampi vanhempana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti keräät myös lihasmassaa, ettet rakenna itsestäsi plösöä sohvaperunaa. Kasviksia ja kalaa pitäisi kyllä syödä enemmän, tai sinusta tyhmempi ja sairaampi vanhempana.

joo jos haluat olla nainen niin syö kasviksia ja kalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo on ihan naisten ruokaa mitä tuo syö. En minä ainakaan kehtaisi, häpeäisin itteäni jos tollasta moskaa söisin. Miinus kinkut ja jauheliha.
        Ehkä tuo ny haluaa muuttua naiseksi tai jotain semmoista, en tiedä.

mies

banaani
        Kaurapuuroo sokeril ja täysmaidol
        Lidlin iso korvapuusi jossa melkeen 500kcal
        palaa leipää kinkulla ja lasin maitoa
        isoo annosta kermajädeä

• Anonyymi

Mä söin aamulla eilen mustaa kahvia ja kreikkalaista jugurttia. Päivällä en syönyt oli huono olo. Join lisää kahvia. Iltaruokana söin pestoakanaa parsaa, fetaa ja perunaa. Iltapalana söin 2 ruispalaa, pippurimetukkaa, juustoa ja kurkkua. Eiks oo jännää. 😆

• Anonyymi

Kaffe saattaa tehä pahaa oloa kans, se täyttää ja vie ruokahaluja

• Anonyymi

Naisilla on jänniä mielihaluja..... outoja juttuja, eihän niissä järkeä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisilla on jänniä mielihaluja..... outoja juttuja, eihän niissä järkeä ole.

Joo ne on ihan eri lajinsa.

• Anonyymi

Missäs ne sun kasvikset on?

• Anonyymi

Eipä niitä toistaseks oo
        Nyt kun on pääpointti vaan lihominen
        Ap

• Anonyymi

joku nainen söi ne.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joku nainen söi ne.....

...tai sylvester tallo ne kun holyworldissä mellakoidaan

• Anonyymi

Ohi. Mun rakas ei syö noin.

• Anonyymi

Ei nuo kyllä ole leikin asioita. Mietin koskahan Suomeen tulee jenkkityylisiä kommuuneita? missä ei ole yksin, vuokra on halpa, ja monissa ruokakuluja jaetaan. opiskelijat, sinkut, muutosvaiheet. tai ihan vaan kämppikset. Tuli vaan mieleen näistä, ja itse olen alkanut kasvattamaan kasviksia kotona, uloskin ajattelin mutta ihan keittiössä. Katsotaan huonosti onnistunut tähän mennessä. mutta jatketaan.

• Anonyymi

tai perusopiskeljijavaihtoa, asun sukulaisten luona omassa huoneessa ja autan vähän missä tarvii. lastenhoitoa, siivousta, jne. Lainaan autoa ja käyn sivutöissä 🙂 jotain hyvää menneessä, näin kun lukenut naisten draamaa kirjoista 🙂

• Anonyymi

Tolla saa ylipainoo paljon? Ihminen tarvii max 2000 kcal. Jos urheilu, enemmän. Mutta toi on läskii kaikki.

• Anonyymi

No toivotaan että saa
        Oon 183/71 nyt
        Ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7195
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      164
      2187
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1768
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1440
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1403
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1206
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1135
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1076
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1029
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      259
      1013
    Aihe