lähestymiskielto on voimassa kaikille nimellisille ja nimettömille! Ainoa mitä todella haluan on työnteko pieniä lapsia hoitaen Ei minulla ole koskaan ollut mitään tarvetta jakaa aikaani kenenkään kanssa!
Muistutan että
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ne ihanat työkaverit tiesivät tämän, joten miksi minun oletettiin haluavan uuden ihmisen elämääni! Projektin aloitus oli valtava virhe!
- Anonyymi
Se on vienyt minulta vuosien ajan paljon iloa elämästäni pois!
- Anonyymi
Jäikö sulla palstasetä kytemään taas joku raivo kun tätä jodlaustasi vähän sebunkattiin tuossa aiemmin? Joskus se johtaa tähän maaniseen toisteluun. Tuttu tapa miten menetellä mm syvästi kehitysvammaisten kohdalla, että joku kuvio on saatava finaaliin, kuten esim kynnyksen yli steppailu eestaas. Siinä ei ole mitään pahantahtoista sentään, toisin ku tässä jankutuksessa, joihin joku samanhenkinen saattaa ottaa osaa niinkikään yhtä tyhjää jaakaamalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222020- 1361966
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81182Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3831157- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61930
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2821