kapina alkaa huomenna hesassa, yhteinen kuljetus, kaikki mukaan!
Kansalaistottelemattomuudesta
Mielenosoitusoikeus on Suomessa laaja, ja kaduilla mielenosoittaminen on täysin tavallista ja laillista. Mielenosoittajan roolissa on hyvä kuitenkin varautua siihen mahdollisuuteen, että poliisi antaa kokoontumislain vastaisia poistumiskäskyjä. Näitä olemme valmiit tarpeen vaatiessa vastustamaan väkivallattomasti. Jos viestiämme ei kuulla, tai mielenosoitusoikeuttamme pyritään kaventamaan, olemme valmiita ennätysmäärään kiinniottoja osoittaaksemme tilanteen vakavuuden.
Voit osallistua kiinniottoon juuri sinulle sopivin ehdoin
Määrä tuo turvaa – mitä enemmän mielenosoittajia on kaduilla, sitä vaikeampaa poliisin on ottaa mielenosoittajia kiinni ja antaa laittomia sakkoja. Kun meitä kiinniotettavia on samaan aikaan satoja, pystymme pysymään kaduilla pitkään, herättämään tarvittavaa julkista keskustelua ja nostamaan vaatimuksemme valtakunnan korkeimpiin poliittisiin pöytiin.
Käytämme mielenosoituksessa ensimmäistä kertaa laajamittaista ehdollista osallistumista kiinniottoihin, jolloin voimme koordinoida jo etukäteen ennätysmäärän kiinniotettavia. Pääset valitsemaan itsellesi sopivan ehdon ilmoittautuessa.
Lieksalaiset, nyt mukaan huomiseen elokapinaan!
57
384
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan osallistua kiiniottoon 🧙
- Anonyymi
Eikö sua halua sitoa kuin poliisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sua halua sitoa kuin poliisi?
Eipä taida, se on surullista, suokaa minulle edes tämä ilo 😕
- Anonyymi
ELOKAPINA
Helvetin hölmöt !
usssr- Anonyymi
Toivottavast Greta joutuu lähi-idässä vankilaan, kun meni sinne kukkoilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavast Greta joutuu lähi-idässä vankilaan, kun meni sinne kukkoilemaan.
Greta on saanut aikaiseksi enemmän kuin kaikki lieksalaiset yhteensä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Greta on saanut aikaiseksi enemmän kuin kaikki lieksalaiset yhteensä!
Pahaa?
- Anonyymi
Sanovat, että ilmailualan lakkoilijat ovat tehneet suurimman ekoteon. Niin paljon peruttuja lentoja. Ne ymmärtää että kannattaa kotona istua ja saa vielä rahaakin.
- Anonyymi
Minäkin saan rahaa tekemättä mitään, olen työtön. Työtön on aina voittaja! 🏆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin saan rahaa tekemättä mitään, olen työtön. Työtön on aina voittaja! 🏆
Sisko todistaa väkevästi ☝️
- Anonyymi
Lähden hesaan 🙋 Olen mukana kapinassa, nyt pitää toimia eikä olla vässykkä.
- Anonyymi
Minäkin lähden hesaan. Ajan lumiauraa pitkin katuja kun siellä on kuulemma jotakin roskia...
- Anonyymi
Serkun kanssa Hessaan. Jopu mukkaan ja heti saunaan, sitte keskelle tietä röhnöttämmään jalat ristissä paljaana.
- Anonyymi
Olen mukana elokapinassa 🙋♂️🙋♂️
- Anonyymi
Nyt hyvää tekemään! Kaikki mukaan!
- Anonyymi
Kohta lähdetään elokapinaan! Olen täysin valmis ja liimaan itseni kiinni mannerheimintiehen!
- Anonyymi
Roskasakki terrorisoi helsinkiä. Onneksi on luvassa kaatosadetta ja kovaa tuulta... 😂
- Anonyymi
Ei haittaa, olemme luontoihmisiä emme pelkää sadetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa, olemme luontoihmisiä emme pelkää sadetta!
Niin, ainahan voi siirtyä lähimmän mäkkärin katon alle lounstamaan ja sadetta pitämään.
- Anonyymi
Mikään ei ole tehnyt ilmastonmuutoksen vastaiselle työlle niin paljon vahinkoa kuin elokapina.
Elokapina on kiusanteollaan ja vandalismillaan saanut koko ilmastomuutoksen kuulostamaan ihmisten mielissä kirosanalta.- Anonyymi
Olet vain kateellinen! Mä lähden ainakin elokapinaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vain kateellinen! Mä lähden ainakin elokapinaan!
Hienoa! Elokapinan kokoontuminenhan toimii kuin yhteiskunnan seula, kaikki idiootit kerääntyy samaan kasaan...
- Anonyymi
Reta Thunikkaei pääse johtamaan ku kaapattu Israeliin botzkineen.
- Anonyymi
Enää pari tuntia, ja se alkaa, meitä lieksalaisia on täällä noin 40 ja olemme jo aivan humalassa. kapinan alkaessa liimaamme itsemme tiehen kiini, poliisi ei voi poistaa meitä 🤸♂️
Tästä tulee paras kapina ikinä!- Anonyymi
Hienoa! Sinähän olet nero!
- Anonyymi
Caatana sataa vettä ei tartu liima, lähdemme kallion baareihin ryyppää.
- Anonyymi
Kulovalkea sammui, eihän tästä taas tullut yhtään mitään
- Anonyymi
NYT KAPÅINAAA EKOJA JO VIEDÄÄN PUTKAAN NYT TEHDÄÄN ENNÄTUS VAIKKA LIIMA EI TOIMI TÄMÄ ON KAPINAA LUONTO PELASTUU
- Anonyymi
lIEKSALAISET ovat tuoneet keskelle Mannerheimintietä veneen, jossa istuu muutama mielenosoittaja.
- Anonyymi
Kirkkovene paljaana keskettä tietä. Lieska rulez. Liimattuna
- Anonyymi
Veneen?
- Anonyymi
Mitähän noi vastustaa kun homolippuja vaan näkyy
- Anonyymi
Jos ne vastustaa håmåja...? 😆
- Anonyymi
Tuollaisesta vouhotuksesta ei ole muuta hyötyä, kun seuraavana aamuna elovapina ja mahdollisesti putkassa.
- Anonyymi
Tämä on paras kapina ikinä 🏋🏼♂️
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut, missä ihmeessä minä olen nyt tarvitaan kyllä loiventavia.
- Anonyymi
Mä näin tänään tikan ja yritin nähdä, miten se kohta alkaisi nokkimaan puuta. Tikka ei nokkinut, vaan lensi koko ajan vähän syvemmälle metsään, ja mä menin perässä. Sitten tulin ihan tutulle kallionlaelle, kun en enää nähnytkään tikkaa.
Kuulin vähän matkan päästä koiran tai muun sellaisen haukuntaa, ja muistin jutut susista siinä ja muissa metsissä. Lähdin äkkiä pois, enkä jäänyt ottamaan selvää, toiko tikka kuoleman vai ei...
- Anonyymi
Kohta mennään taas tämä on KAPINA!
- Anonyymi
K-APINA = Kelo Apina
- Anonyymi
Onko gayt tervetulleita
- Anonyymi
Poliisi irrotti magneettiporakoneella lieksalaisia mielenosoittajia Mannerheimintiellä.
- Anonyymi
Päästiin putkaan yöksi tänään uutta kapinaa 🫡
- Anonyymi
Pysykää siellä kadulla, mutta kun te kusipäät menette ajoradalle. Ja yksi hyvä syy taas huomata, kuinka kusipäisiä vellihousuja olette, koska ette uskalla siellä omassa kaupungissanne riehua. Pelkäättekö, että äiti ja isi tulee antamaan koivuniemen herraa?
KUSIPÄÄT, SAATANAN APINAT. TOIVOTTAVASTI TEIDÄT LIISKATAAN SINNE MANSKULLE!- Anonyymi
Olet vain kateellinen öyhöttävä persu ☝️
- Anonyymi
Arvostaisin elokapinaa jos järjestäisi samanlaisen mielenosoituksen pietarissa tahi moskovassa...
- Anonyymi
Lieskan ainoan ajoradan voisi tukkia pari kapinoijaa sikakyösti naamassa.Mellakka skoudelta menisi ainaki 2 tuntia jenssistä tulla varusteineen ja Pielisraitti olisi aivan sekaisin. Hirveä kaaos Lieskaan.
- Anonyymi
Ensiviikolla kapinoidaan lieksassa, estämme pääsyn muskottiin ja alkoon. Liimaamme itsemme jopa työkkärin oveen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiviikolla kapinoidaan lieksassa, estämme pääsyn muskottiin ja alkoon. Liimaamme itsemme jopa työkkärin oveen!
Entäs Reunatie 13? Muskottiin voi mennä takaovesta juosten ponppia kapinoijien yli ja karistella Eloveena hiutaleita. Impien pinppi päivänä paljaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI EI EIIIIIIIIIII! EI TYÖKKÄRIN OVEEN! Mitenkä siitä sitten reippaat ja työhullut työttömät pääsee kulkemaan! Ahistuvat suuresti ja joutuvat sen takia hoitoon. Osa ratkeaa ryyppäämään kun ei edes työkkäriin pääse!
- Anonyymi
Liimaan itseni kiinni työkkärin uhkeaan ja pinkeään virkailija pimuun!
- Anonyymi
Mee Too piukkapimuun paljaalla pikaliimalla pikapanot.
- Anonyymi
Huomenna aion kapinoida 👹
- Anonyymi
Millei teet sen?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285389Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072052- 1411494
- 1091321
- 1041316
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121- 491107
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll281093Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651020IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861