Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.
Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSSA NEITOA JOKA OMISTAA LEGGINSIT JA MINIHAMEEN JA HALUAT SEKSISUHTEESEEN
44
173
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Rikot edelleenkin sääntöjä, lopeta heti toimintasi. Kaikki viestisi ja tietosi ovat lähteneet viranomaisille.
He päättävät ylittyykö syytekynnys, todennäköisesti ylittyy kerta olet häiriköinyt palstaa vuosikausia.
Älkää kukaan vastatko hänen aloituksiin.
Suomi24 YlläpitoKYLLÄ OIS PSYKIATRILLA TÖITÄ SAADA SELVILLE ETTÄ MITEN SAATATANAN ALHAINEN TEIDÄN ÄO ON ETTÄ SE VOIS PASSITTAA TEIDÄT OIKEAAN LAITOKSEE JA MÄÄRÄTÄ TEILLE OIKEAT MÖMMÖT
JOS TEIDÄN ÄO RIITTÄIS MENEMÄÄ PSYKIATRIN JUTTUSILLE- AnonyymiUUSI
48vuotiasRauno48vuotiasV kirjoitti:
KYLLÄ OIS PSYKIATRILLA TÖITÄ SAADA SELVILLE ETTÄ MITEN SAATATANAN ALHAINEN TEIDÄN ÄO ON ETTÄ SE VOIS PASSITTAA TEIDÄT OIKEAAN LAITOKSEE JA MÄÄRÄTÄ TEILLE OIKEAT MÖMMÖT
JOS TEIDÄN ÄO RIITTÄIS MENEMÄÄ PSYKIATRIN JUTTUSILLEITESTÄS PIIPITÄT HOMO
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ OIS PSYKIATRILLA TÖITÄ SAADA SELVILLE ETTÄ MITEN SAATATANAN ALHAINEN TEIDÄN ÄO ON ETTÄ SE VOIS PASSITTAA TEIDÄT OIKEAAN LAITOKSEE JA MÄÄRÄTÄ TEILLE OIKEAT MÖMMÖT
JOS TEIDÄN ÄO RIITTÄIS MENEMÄÄ PSYKIATRIN JUTTUSILLEMeidän mielentilassa tai älykkyydessä ei ole mitään vikaa, edelleenkin rikot sääntöjä ja käyttäydyt epäasiallisesti.
Jatkuva häiriköintisi vain pahentaa omaa tilannettasi viranomaisten silmissä.
Lopeta sääntöjen rikkominen välittömästi!!
Suomi24 Ylläpito Anonyymi kirjoitti:
Meidän mielentilassa tai älykkyydessä ei ole mitään vikaa, edelleenkin rikot sääntöjä ja käyttäydyt epäasiallisesti.
Jatkuva häiriköintisi vain pahentaa omaa tilannettasi viranomaisten silmissä.
Lopeta sääntöjen rikkominen välittömästi!!
Suomi24 YlläpitoNIINHÄN TE LAITOS KUSIPÄÄT PIIPITÄTTE MUTTA TOTUUS ON TOINEN
- AnonyymiUUSI
NIINHÄN TE LAITOS KUSIPÄÄT PIIPITÄTTE MUTTA TOTUUS ON TOINEN
Totuus on se mitä juurikin kirjoitin, lopeta epäasiallinen ja törkeä käytös ja aloitusten tekeminen.
Ikävää että sinulla on henkisiä ongelmia mutta olet siltikin vastuussa sääntöjen ja tietoliikennelain rikkomisesta.
Suomi24 ylläpito. Anonyymi kirjoitti:
Totuus on se mitä juurikin kirjoitin, lopeta epäasiallinen ja törkeä käytös ja aloitusten tekeminen.
Ikävää että sinulla on henkisiä ongelmia mutta olet siltikin vastuussa sääntöjen ja tietoliikennelain rikkomisesta.
Suomi24 ylläpito.KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
JOS TEIDÄN ÄO RIITTÄIS MENEMÄÄ PSYKIATRIN JUTTUSILLEKommentoi ystävällinen, rauhallinen ja asiallinen setä!
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ RAUNO KYLLÄ. KAIKEN TUON SEKOILUN JÄLKEEN KUULE IHAN VITUSTI LÖYTYY NEITOSIA SEDÄLLE JOO
- AnonyymiUUSI
HAUSKAA ETTÄ SEINÄHULLU KEHITYSVAMMAINEN JA RUMA NEITSYTPAPPA HAUKKUU MUITA, SÄÄLITTÄVÄÄ!!!
- AnonyymiUUSI
Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS kusipää
KYSE OLI SINUSTA RANE VAIKKA ET SITÄ KEHITYSVAMMAISENA YMMÄRRÄKÄÄN.
Anonyymi kirjoitti:
KYSE OLI SINUSTA RANE VAIKKA ET SITÄ KEHITYSVAMMAISENA YMMÄRRÄKÄÄN.
Niinhänn te piipitätte itestänne
- AnonyymiUUSI
Niinhänn te piipitätte itestänne
KATSO NYT KUN ET VIELÄKÄÄN VAMMAISENA RUNKKARINA TAJUA ETTÄ KYSE ON SINUSTA VAIKKA ASIA ON SINULLE KERROTTU!!
Anonyymi kirjoitti:
KATSO NYT KUN ET VIELÄKÄÄN VAMMAISENA RUNKKARINA TAJUA ETTÄ KYSE ON SINUSTA VAIKKA ASIA ON SINULLE KERROTTU!!
Piipitä lisää itestäs NI hyvä tulee
- AnonyymiUUSI
Piipitä lisää itestäs NI hyvä tulee
HAH HAH HAUSKAA ETTÄ ET VAMMAISENA TAJUA LUKEMAASI ETTÄ KYSE ON SINUSTA, VITTU ETTÄ OLET VAMMAINEN!
ÄITISIKIN ON SAMAA MIELTÄ JA HÄPEÄÄN SINUA!! Anonyymi kirjoitti:
HAH HAH HAUSKAA ETTÄ ET VAMMAISENA TAJUA LUKEMAASI ETTÄ KYSE ON SINUSTA, VITTU ETTÄ OLET VAMMAINEN!
ÄITISIKIN ON SAMAA MIELTÄ JA HÄPEÄÄN SINUA!!KATO KU TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS JÄLLEE
- AnonyymiUUSI
KATO KU TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS JÄLLEE
VAMMAINEN PAPPA EI TAJUA ETTÄ KIRJOITUKSESSA ON KYSE HÄNESTÄ...
Anonyymi kirjoitti:
VAMMAINEN PAPPA EI TAJUA ETTÄ KIRJOITUKSESSA ON KYSE HÄNESTÄ...
NIINHÄN TE KUSIPÄÄT PIIPITÄTTE ITESTÄNNE
- AnonyymiUUSI
NIINHÄN TE KUSIPÄÄT PIIPITÄTTE ITESTÄNNE
EI VAAN KYSE ON VAMMAISESTA ARNESTA JOKA ON MYÖS VIELÄ NEITSYT!!
- AnonyymiUUSI
Miksi haukut ylläpitoa, onko päässäsi vikaa?
- AnonyymiUUSI
SUN JA YLLÄPIDON KORVIENVÄLIS ON VIKAA JA PALJON
Me kaikki henkisesti terveet kyllä huomaamme että sinulla on pahoja henkisiä ongelmia, sen lisäksi olet henkisesti lapsen tasolla.
Anonyymi kirjoitti:
Me kaikki henkisesti terveet kyllä huomaamme että sinulla on pahoja henkisiä ongelmia, sen lisäksi olet henkisesti lapsen tasolla.
Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs
Niin kerroin että olen henkisesti terve, sinä et ole. Olen älykäs, sinä et ole. Olen sivistynyt, sinä et ole.
Olen komea, sinä et ole.
- AnonyymiUUSI
Onko sulla siitintä?
Mirjami17Millä sä muka kuvittelet että olen NUSSINU mukavia Neitosia joista muutama joutuu tekee abortin
- AnonyymiUUSI
Millä sä muka kuvittelet että olen NUSSINU mukavia Neitosia joista muutama joutuu tekee abortin
Rane sinä olet täysin kokematon naisista ja seksistä, sinun vammaisella spermalla ja minimunalla ei siitetä yhtään ketään.
- AnonyymiUUSI
Millä sä muka kuvittelet että olen NUSSINU mukavia Neitosia joista muutama joutuu tekee abortin
Joopa joo Setä! Sinä olet neitsyt ja ikuisesti ilman pillua.
Anonyymi kirjoitti:
Rane sinä olet täysin kokematon naisista ja seksistä, sinun vammaisella spermalla ja minimunalla ei siitetä yhtään ketään.
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HOMO TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HOMO TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Olen hetero ja minulla on kyllä elämäni aikana ollut yli sata naista, sinulla ei ole ollut yhtäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Olen hetero ja minulla on kyllä elämäni aikana ollut yli sata naista, sinulla ei ole ollut yhtäkään.
SÄ HUORAN PENTU ET TODELLAKAA TIEDÄ MUN NAIS HOMMISTA YHTÄÄ MITÄÄN
SEN SANON ETTÄ MUUTAMA NEITO JOUTU TEKEE ABORTIN JOITTEN KAA HARRASTIN SEKSIÄ- AnonyymiUUSI
SÄ HUORAN PENTU ET TODELLAKAA TIEDÄ MUN NAIS HOMMISTA YHTÄÄ MITÄÄN
SEN SANON ETTÄ MUUTAMA NEITO JOUTU TEKEE ABORTIN JOITTEN KAA HARRASTIN SEKSIÄKaikki Heinolassa tietää että sinulla on poikuus tallella, et ole saanut kuin omaa kättäsi.
Et ymmärrä yhtään mitään naisten anatomiasta, ikävää että äitisi oli huora ja ei kasvattanut oikein lapsiaan.
Yksikään ei ole joutunut tekemään aborttia vuoksesi. Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Heinolassa tietää että sinulla on poikuus tallella, et ole saanut kuin omaa kättäsi.
Et ymmärrä yhtään mitään naisten anatomiasta, ikävää että äitisi oli huora ja ei kasvattanut oikein lapsiaan.
Yksikään ei ole joutunut tekemään aborttia vuoksesi.KUMMA JUTTU KU KOLME NEITOA TULI RASKAAKS JOITTEN KAA HARRASTIN SEKSIÄ.
HYVÄ ETTEI KAIKKI TULLU JOITTEN KAA OLEN HARRASTANU SEKSIÄAnonyymi kirjoitti:
Kaikki Heinolassa tietää että sinulla on poikuus tallella, et ole saanut kuin omaa kättäsi.
Yksikään ei ole joutunut tekemään aborttia vuoksesi.Sun äiti se huora on saatanan homo
- AnonyymiUUSI
KUMMA JUTTU KU KOLME NEITOA TULI RASKAAKS JOITTEN KAA HARRASTIN SEKSIÄ.
HYVÄ ETTEI KAIKKI TULLU JOITTEN KAA OLEN HARRASTANU SEKSIÄSinä et ole harrastanut kertaakaan seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kaikki Heinolassa tietävät tämän.
Et ole edes uudellut vastakkaista sukupuolta. - AnonyymiUUSI
Sun äiti se huora on saatanan homo
Tuo toisten homottelu vain kertoo miten epäkypsä olet mieleltäsi, äitini ei ollut huora mutta sinun äitisi on.
Vammainen huoraäitisi ei osannut edes kasvattaa lapsiaan kuten sinun käytöksestä näkyy. Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole harrastanut kertaakaan seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kaikki Heinolassa tietävät tämän.
Et ole edes uudellut vastakkaista sukupuolta.PIIPITÄ SAATANAN HUORAN HOMO PENIKKA ITESTÄS VAA
KYLLÄ MÄ SAATANA TIEDÄN MITÄ MÄ OON TEHNY JA KENEN KAA- AnonyymiUUSI
PIIPITÄ SAATANAN HUORAN HOMO PENIKKA ITESTÄS VAA
KYLLÄ MÄ SAATANA TIEDÄN MITÄ MÄ OON TEHNY JA KENEN KAAEt sinä henkisesti sairaana ymmärrä edes mikä on totta ja mikä, ikävää että äitisi oli vammainen huora ja aiheuttanut sinulle nuo traumasi.
Tuo homottelu on noloa ja kertoo oikeasti että olet kaikin tavoin lapsen tasolla, kaikki Heinolassa tietää neitsyytesi ja että isäsi oli vammainen alkoholisti.
- AnonyymiUUSI
Juu, mutta mitä sillä on tekemistä sinun kanssasi?
- AnonyymiUUSI
Menkää jonnet muualle vetämään energiajuomia. Kyllä noiden kiusaajien teksteistä päätellen heidän ikänsä 13-15 vuotta
- AnonyymiUUSI
Sinähän et ole sen yhtään älykkäämpi, olen pahoillani.
- AnonyymiUUSI
Ja mukavan sedänkö pitäisi antaa mellastaa
- AnonyymiUUSI
Suorastaanhan tursut asiallista käytöstä!
Jos ihmettelet, miksi et saa ihmiskontaktia kuin omaan käteesi, kantsii katsoa mitä se käsi runkkujen välillä kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671