Olisi mukava keskustella inarin asioista, esim römpsistä, millaisia ne on. textuurit, tuoksut, kireys, antautuvaisuus yms. Nämä on tärkeitä asioita!
Keskustelua Inarian asioista asiallisesti
43
680
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä on monenlaisia, inarilainen on aivan erikoinen monellakin tapaa.
- Anonyymi
Niitä on 37 eri mallia.
- Anonyymi
Montako olet kokeillut.
- Anonyymi
Kaikkia antautuvaisia.
- Anonyymi
Yritys hyvä ruokahalu kymppi. Panohalut maassa..
- Anonyymi
Haisevat pahalle.
- Anonyymi
Hyi hyi.
- Anonyymi
No Riikka siellä kävi antamassa vittuaan parille miehelle kevätjuhlassa, vaikka oli parisuhteessa. Se oli parisuhteen loppu se.
- Anonyymi
Humalatilassa olisi varmaan pastinpannulla pamauttanut persseelle munat käristyneet, ei selvinpäin kukaan anna pöljille
- Anonyymi
Sitä sanotaan parisuhdekiusaamiseksi, juonittelua ja tilaustyö ex pettyneeltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sanotaan parisuhdekiusaamiseksi, juonittelua ja tilaustyö ex pettyneeltä
Hyvä kun pysyi rauhallisena nainen, mies vei humalaisen naisen rappioalkoholistin luo ja huumasi onneksi nainen älysi jäädä pois kyydistä ettei tappamisia aiheutunut jos olisi alkanut puhumaan tietoisesti asioista tiedä millaista jälkeä olisi tullut aikaa kulunut tarpeeksi ja unohtunut onneksi Hän ei halua puhua näistä asioista enempää, pyydettiin puhelimitse tulla tien laitaan josta otetaan kyytiin alkujuomat baarissa ja sen jälkeen filmi poikki pitemmäksi aikaa, olkaahan varovaisia
- Anonyymi
Malli Inari on ryppyinen, ehkä keskivertoa lötkömpi.
- Anonyymi
Mihin katosi entinen eeppinen rönttö ketju? Jo, eipä siinä jatketaan tässä, mikäpä tässä pikkuinen krapulakin on.
- Anonyymi
Rapulaan auttaa kohtuullinen annos alkoholia, inarissa nämä osataan. Älä kuitenkaan ota liikaa!
- Anonyymi
Sanoisin, että inarilainen on keskitasoa, heikompaa kuin vaikka sodankylän tavara mutta parempaa kuin kiirunan kitkainen.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
paljon maailmaa kiertäneenä sanoisin että inarilaisilla on paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Liiallista kitkaa, sitä tarkoitan.
- Anonyymi
Huonoin on röpsä
- Anonyymi
Suosittelen liukuvoiteen käyttöä. Paremman puutteessa käy kakstahtiöljykin. Selfmix on paras.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla myös B-osasto. Ihan vaihteen vuoksi.
- Anonyymi
Terve heteroseksuaalinen mies ei mene sinne osastolle ollenkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve heteroseksuaalinen mies ei mene sinne osastolle ollenkaan!
Veli todistaa väkevästi ☝
- Anonyymi
Pakoputkea varmaan tarkoitat?
- Anonyymi
Mielestäni nämä on intiimiasioita! 😵
- Anonyymi
Kyllä menee
- Anonyymi
Kuka menee ja mikä minne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka menee ja mikä minne?
No se ja sinne, tiedäthän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ja sinne, tiedäthän?
En tiedä muuta kun jortikkaa vipuvarteen.
- Anonyymi
Utsjoella saa kylmää rönttöstä.
- Anonyymi
minun kokemuksella tähän asti kyllä Jamaikalainen on hyvä , Utsjoki lainen hyvä kakkonen , inarilaiset kolmen parhaan joukossa , siis mitaleilla , ei huono .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minun kokemuksella tähän asti kyllä Jamaikalainen on hyvä , Utsjoki lainen hyvä kakkonen , inarilaiset kolmen parhaan joukossa , siis mitaleilla , ei huono .
Koltta jokeri.
- Anonyymi
Onko näin. Mulle kelpaa kaikki. Tulee kokemusta. Vajaan tuhat erilaista olen kokeillut.
- Anonyymi
Ettei olisi luvussa lapinlisää? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei olisi luvussa lapinlisää? 🤔
Äkkiäkös tokasta saa kokemusta useammasta.
- Anonyymi
Oletteko koskaan käyneet italisassa? Ette tietenkään!
Siellä on kuumia pimuja!- Anonyymi
Kävin kerran kemissä, se oli pettymys!
- Anonyymi
Hei tehkää tapahtuma sinne yöttömän yön naku-uinti toisi turisteja sinne vielä jotain hyvää ruokaa ja tanssit tässä kiva tapahtuma.
- Anonyymi
Juu. Nainen Ukon Kivelä pois hyvä vetonaula
- Anonyymi
Varsinkin Ivalossa on naiset vereviä.
- Anonyymi
Ivalossa on leveät kadut.
- Anonyymi
Naiset on reheviä.
- AnonyymiUUSI
Eräällä Inarin neidolla kasvo jäkälää värkissä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139