Minulla on ollut jotain 10 Corollaa ja olen ajanut niillä yli 200 000 kilometriä 25 vuoden aikana ja jokaisessa on ollut hyvät penkit ja jousituskin.
Toyotan penkit ovat hyvät.
14
206
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo tekee 8.000km per vuosi. Tarkoittaa sun ajomatkat ovat niin lyhyitä että et tiedä eroa oikeasti hyvän istuimen ja tojotan rahin välillä.
Pitkät matkat erottava hyvät kilometrinnielijät tojotista. - Anonyymi
Onko Toyotat niin lyhtikäisiä että 25 vuoden aikana on mennyt 10 autoa. Vaihda hyvä ihminen jo ihan oikeaan autoon ja jätä ne helistimet kauppaan.
- Anonyymi
Ja heti kateelliset alkoi räksyttää!
- Anonyymi
Kannattaako pöljälle satusetälle vastata mitään? Minusta ei kannata.
- Anonyymi
Kuka tässä pöljä on?
- Anonyymi
Toyotaa ajaessa huomio kiinnittyy meluun, uraherkkyyteen yms eikä istuimen surkeuteen.
- Anonyymi
Ei vaareille enää melu tai mutkittelu ole ongelma se kuuluu heikentyneeseen kuuloon ja kognitiivisen toimintakyvyn heikkenemiseen myös vakiona.
- Anonyymi
Minä suorastaan nautin Toyota Corolla penkeistä!
- Anonyymi
OHO!
- Anonyymi
Missä sinä kotona istut?
- Anonyymi
Ja ilman teurasjäte nahkaa on päästy perille, aina.
- Anonyymi
Mulla Rav. Siinä erinomaiset istuimet. Voi huoletta ajella hesasta Lappiin yhdessä päivässä.
- Anonyymi
Toyotan lisäksi myös Hondan istuimet ovat huippuhyvät.
- Anonyymi
Myös Lada istuimet on tosi hyvät, Ajettiin aikanaan monta kertaa lappiin ei ollut selkä kipeä perillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673589Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332804Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12726Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572682Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172539Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252539Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872016Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721978Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91958Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693