Joko Repo ja kepu ovat löytäneet yhteisen sävelen?

Anonyymi-ap

Kiinnostaa tietää, joko Repo on päässyt kepun kanssa neuvotteluratkaisuun luottamushenkilöpaikoista. Tämäkin päivä piti nähdä, että Repo tekee mieluummin yhteistyötä kepun kuin pienryhmien kanssa. Toivottavasti huomisesta valtuustosta on sellainen lähetys, jota viitsii katsoa.

35

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkihan sen tietää, että kun luottamuspaikat on jaettu, niin Revon lupaukset on mennyttä. Parempi olisi ettei yhteenkään luottamuspaikkaan valittaisi, mutta se ei liene mahdollista(?) Onneksi on naiskiintiö..

• Anonyymi

Hyvin kävi ;)

• Anonyymi

Vain sika räkii.

• Anonyymi

Epätoivoista touhua. Kukaan ei ymmärrä ainoaa oikeassa olijaa. Tosi outoa, luulisi, että ei olisi ihan yksin ajatuksineen.

• Anonyymi

Melko seppä tämä repo. 12 vuotta taistellut keskustaa vastaan ja nyt loikkii sinne. Voiko tällaiseen mieheen luottaa

• Anonyymi

Loikkaako Repo nyt takaisin Kepuun???
        12 vuotta haukkunut Kepua ja naisia niin tulee vain mieleen että yrittää nyt vältellä niitä korvauksia..

• Anonyymi

Ilkasta tulee valtuuston puheenjohtaja.

• Anonyymi

Mitä hullutusta?

• Anonyymi

ilkka opetti eelonille tappelu-otteita besenttiä vastaan

• Anonyymi

On liian sekopäinen irtaalla pidettäväksi!!!

• Anonyymi

Yrittäkää reppanat ottaa selvää asiasta. möliskää sitten täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäkää reppanat ottaa selvää asiasta. möliskää sitten täällä.

Miten juoposta ottaa selvää?

• Anonyymi

Luimuillen ja häntä koipien välissä yrittää nyt lämmitellä suhteitaan Kepuun kun omien keskuudessa tuli seinä vastaan?

• Anonyymi

Ei saanut Repo haluamiaan paikkoja.

• Anonyymi

Hyvä näin! Nyt oli mahalasku..

• Anonyymi

Oli valmis myymään itsensä saadakseen hyvän tehtävän. Siinä se suoraselkäisyys

• Anonyymi

Yrittikö valtuuston puheenjohtajaksi, vai?

• Anonyymi

No se sävel soi tällä hetkellä aikamoisen mollissa. Olemme yrittäneet ainakin kepun osalta vaihtaa sävelasteikkoa duuriin päin, mutta vielä siinä on tekemistä, kun toinen haluaa vetää niin melankolisiin säveliin, ettei tosikaan. Eikö se sanontakin mene vähän niin, että sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Repo syö itkuveivaamossa vaivattua leipää ja siksi sävelkin aika molliin taipuvainen.

• Anonyymi

Antaa sen peruspetun nyt maistua ihan omassa ruokarauhassaan ja jälkkäriksi lienee niistä torajyvistä miehisesti kokattuu vatkulikiisselii?

• Anonyymi

Mites Heikki ? Mihin jäivät puheenjohtajuudet? Kuka torppasi?

• Anonyymi

Ainakin Ilkka pelasi itsensä ulos muiden puolueiden yhteistyöstä. Petturin palkka on karvas.

• Anonyymi

Oisko tuo vähän niin,että riippuu mistä näkökulmasta katsoo. Politiikka on peliä. Siellä rehelliset ja reilut ovat vähissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko tuo vähän niin,että riippuu mistä näkökulmasta katsoo. Politiikka on peliä. Siellä rehelliset ja reilut ovat vähissä.

Repo ei ainakaan täytä noita kriteerejä. Muista en tiedä yhtä varmasti.

• Anonyymi

Persuilla ei ollut esittää valtuustoryhmänsä kokoonpanoa, ilmenee kokousvideosta.
      - Taitaa olla hommat keskissä! Repo näkyi istuvan yksinään kokouksessa, toisin kuin ennen.

• Anonyymi

Ryhmyriksi Aleksi, sihteeriksi tuo äänensä puolittanut Martinmäki ??

• Anonyymi

Omp outoa..

• Anonyymi

Kääntää takkinsa

• Anonyymi

Onpa märäntynyttä tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa märäntynyttä tekstiä.

Märäntynyt ei saanut myytyä itseään, vaikka kovasti yritti-.

• Anonyymi

Koko valtuuston keski-ikä nuorentui,paljon vanhoja konkareita jäi pois ha nuoria tuli tilalle. Tärkeää on,että kokemustakin säilyy,se tuo osaamista ja nuoret tuo uutta intoa ja uusia näkemyksiä. Nuoremmat oppii osallistumalla,tekemällä ja vastuuta ottamalla,itse asioihin perehtymällä.
      Ihan oikein,että raskainta vetovastuuta tehneet eri puolueissa saavat välillä jättää omat vastuunsa vähemmälle. Eiköhän joka puolueessa kokeneempi kaarti kuitenkin pysy tukena puolueelleen,ehkä vain panostavat jatkossa vähemmän oman ajankäytön ja perustason suorittamisen tekemiseen. Onhan jokaisella kuntapoliitikolla myös oma elämänsä,eikä sitäkään voi määrättömiä lykätä yhteisten asioiden hoitamisen eteen. Päättäjillä on usein myös oma päivätyönsä ja kaupungin asioiden selvittely ja valmistelut vievät paljon aikaa. Ihmettelen usein miten ihmiset jaksaa haukkua kaikki päättäjät,voi miettiä antaisiko itse omaa aikaa,perheen aikaa,lomapäivänsä,iltansa,viikonloppunsa noihin poliittisiin paineihin? Monikaan ei antaisi,läpi Suomen ehdokkaiden määrät vaaleissa ovat vähentyneet. Kuntatason kokouspalkkiot ovat pieniä verrattuna annettuun työpanokseen.

• Anonyymi

Valitustehtailun tulos... valtapaikoilta ulos.

• Anonyymi

Onhan siellä viranhaltijat joka tehtävään, jotka on perillä ajankohtaisista lakien muutoksista ym. niinkuin joka kunnassa. Hehän suunnitelee ja laskee asiat.
        Valituksetkin pitäisi pystyä palauttamaan valmisteluun, ennen kuin ne lähtee eteenpäin.

• Anonyymi

Kiitos Revolle kaikesta työstä Haapaveden päätöksenteon eteen. Työhän jatkuu vielä valtuustossa. Omaishoitajuus on arvostettava asia. Toivotan kaikkea hyvää lisääntyvään vapaa-aikaan. On aivan oikein rajata työn määrää ja jättää aikaa myös itselle. Elämässä on muutakin kuin politiikka.

• Anonyymi

Ilkka kiittää Repoa. heh heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkka kiittää Repoa. heh heh

Minä joka kiitin en ole Ilkka. Turhaa yrität mitätöidä kiitokset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe