Kiinnostaa tietää, joko Repo on päässyt kepun kanssa neuvotteluratkaisuun luottamushenkilöpaikoista. Tämäkin päivä piti nähdä, että Repo tekee mieluummin yhteistyötä kepun kuin pienryhmien kanssa. Toivottavasti huomisesta valtuustosta on sellainen lähetys, jota viitsii katsoa.
Joko Repo ja kepu ovat löytäneet yhteisen sävelen?
35
1001
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietää, että kun luottamuspaikat on jaettu, niin Revon lupaukset on mennyttä. Parempi olisi ettei yhteenkään luottamuspaikkaan valittaisi, mutta se ei liene mahdollista(?) Onneksi on naiskiintiö..
- Anonyymi
Hyvin kävi ;)
- Anonyymi
Vain sika räkii.
- Anonyymi
Epätoivoista touhua. Kukaan ei ymmärrä ainoaa oikeassa olijaa. Tosi outoa, luulisi, että ei olisi ihan yksin ajatuksineen.
- Anonyymi
Melko seppä tämä repo. 12 vuotta taistellut keskustaa vastaan ja nyt loikkii sinne. Voiko tällaiseen mieheen luottaa
- Anonyymi
Loikkaako Repo nyt takaisin Kepuun???
12 vuotta haukkunut Kepua ja naisia niin tulee vain mieleen että yrittää nyt vältellä niitä korvauksia..
- Anonyymi
Ilkasta tulee valtuuston puheenjohtaja.
- Anonyymi
Mitä hullutusta?
- Anonyymi
ilkka opetti eelonille tappelu-otteita besenttiä vastaan
- Anonyymi
On liian sekopäinen irtaalla pidettäväksi!!!
- Anonyymi
Yrittäkää reppanat ottaa selvää asiasta. möliskää sitten täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäkää reppanat ottaa selvää asiasta. möliskää sitten täällä.
Miten juoposta ottaa selvää?
- Anonyymi
Luimuillen ja häntä koipien välissä yrittää nyt lämmitellä suhteitaan Kepuun kun omien keskuudessa tuli seinä vastaan?
- Anonyymi
Ei saanut Repo haluamiaan paikkoja.
- Anonyymi
Hyvä näin! Nyt oli mahalasku..
- Anonyymi
Oli valmis myymään itsensä saadakseen hyvän tehtävän. Siinä se suoraselkäisyys
- Anonyymi
Yrittikö valtuuston puheenjohtajaksi, vai?
- Anonyymi
No se sävel soi tällä hetkellä aikamoisen mollissa. Olemme yrittäneet ainakin kepun osalta vaihtaa sävelasteikkoa duuriin päin, mutta vielä siinä on tekemistä, kun toinen haluaa vetää niin melankolisiin säveliin, ettei tosikaan. Eikö se sanontakin mene vähän niin, että sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Repo syö itkuveivaamossa vaivattua leipää ja siksi sävelkin aika molliin taipuvainen.
- Anonyymi
Antaa sen peruspetun nyt maistua ihan omassa ruokarauhassaan ja jälkkäriksi lienee niistä torajyvistä miehisesti kokattuu vatkulikiisselii?
- Anonyymi
Mites Heikki ? Mihin jäivät puheenjohtajuudet? Kuka torppasi?
- Anonyymi
Ainakin Ilkka pelasi itsensä ulos muiden puolueiden yhteistyöstä. Petturin palkka on karvas.
- Anonyymi
Oisko tuo vähän niin,että riippuu mistä näkökulmasta katsoo. Politiikka on peliä. Siellä rehelliset ja reilut ovat vähissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko tuo vähän niin,että riippuu mistä näkökulmasta katsoo. Politiikka on peliä. Siellä rehelliset ja reilut ovat vähissä.
Repo ei ainakaan täytä noita kriteerejä. Muista en tiedä yhtä varmasti.
- Anonyymi
Persuilla ei ollut esittää valtuustoryhmänsä kokoonpanoa, ilmenee kokousvideosta.
- Taitaa olla hommat keskissä! Repo näkyi istuvan yksinään kokouksessa, toisin kuin ennen.- Anonyymi
Ryhmyriksi Aleksi, sihteeriksi tuo äänensä puolittanut Martinmäki ??
- Anonyymi
Omp outoa..
- Anonyymi
Kääntää takkinsa
- Anonyymi
Onpa märäntynyttä tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa märäntynyttä tekstiä.
Märäntynyt ei saanut myytyä itseään, vaikka kovasti yritti-.
- Anonyymi
Koko valtuuston keski-ikä nuorentui,paljon vanhoja konkareita jäi pois ha nuoria tuli tilalle. Tärkeää on,että kokemustakin säilyy,se tuo osaamista ja nuoret tuo uutta intoa ja uusia näkemyksiä. Nuoremmat oppii osallistumalla,tekemällä ja vastuuta ottamalla,itse asioihin perehtymällä.
Ihan oikein,että raskainta vetovastuuta tehneet eri puolueissa saavat välillä jättää omat vastuunsa vähemmälle. Eiköhän joka puolueessa kokeneempi kaarti kuitenkin pysy tukena puolueelleen,ehkä vain panostavat jatkossa vähemmän oman ajankäytön ja perustason suorittamisen tekemiseen. Onhan jokaisella kuntapoliitikolla myös oma elämänsä,eikä sitäkään voi määrättömiä lykätä yhteisten asioiden hoitamisen eteen. Päättäjillä on usein myös oma päivätyönsä ja kaupungin asioiden selvittely ja valmistelut vievät paljon aikaa. Ihmettelen usein miten ihmiset jaksaa haukkua kaikki päättäjät,voi miettiä antaisiko itse omaa aikaa,perheen aikaa,lomapäivänsä,iltansa,viikonloppunsa noihin poliittisiin paineihin? Monikaan ei antaisi,läpi Suomen ehdokkaiden määrät vaaleissa ovat vähentyneet. Kuntatason kokouspalkkiot ovat pieniä verrattuna annettuun työpanokseen.- Anonyymi
Valitustehtailun tulos... valtapaikoilta ulos.
- Anonyymi
Onhan siellä viranhaltijat joka tehtävään, jotka on perillä ajankohtaisista lakien muutoksista ym. niinkuin joka kunnassa. Hehän suunnitelee ja laskee asiat.
Valituksetkin pitäisi pystyä palauttamaan valmisteluun, ennen kuin ne lähtee eteenpäin.
- Anonyymi
Kiitos Revolle kaikesta työstä Haapaveden päätöksenteon eteen. Työhän jatkuu vielä valtuustossa. Omaishoitajuus on arvostettava asia. Toivotan kaikkea hyvää lisääntyvään vapaa-aikaan. On aivan oikein rajata työn määrää ja jättää aikaa myös itselle. Elämässä on muutakin kuin politiikka.
- Anonyymi
Ilkka kiittää Repoa. heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkka kiittää Repoa. heh heh
Minä joka kiitin en ole Ilkka. Turhaa yrität mitätöidä kiitokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006