Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
Kerro jotakin kaivatustasi.
71
1108
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä
- Anonyymi
On alkanut lihoa
- Anonyymi
😥
- Anonyymi
Ajatella
- Anonyymi
Tämähän ei ole mikään salaisuus,koska sen voi havaita helposti muutkin.
- Anonyymi
Tykkää pelata ihmisuhdepelejä! Sattuneesta syystä... Next.
- Anonyymi
Miten olet tuohon päätynyt?
- Anonyymi
No itse en tykkää pelata mutta mulle yks mies teki paskat joskus ja nyt varmaan uhriutuu kun en olekaan enää saatavilla.
Siinähän kitisee. Ei kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olet tuohon päätynyt?
Kokemuksella.
- Anonyymi
Ei tässä voi kommentoida
- Anonyymi
Ootko varma että haluat ne tähän?
- Anonyymi
Valehtelija
- Anonyymi
Ei salaisuuksia saa kertoa.
- Anonyymi
Tuhisee söpösti nukkuessaan.
- Anonyymi
En ikinä kertoisi toisen synkimpiäkään salaisuuksia eteenpäin.
- Anonyymi
KUORSAA
- Anonyymi
Voi kamala😒korvatulpat korviin..ei pitäis täältäasti kuulua..
- Anonyymi
Yhden tosi ällön jutun voin paljastaa.. tunnistatkohan mies tästä itsesi?
Eli tämä mies käy ainakin kerran päivässä kakkalla!
Yööök- Anonyymi
Etkö osaa kirjoittaa suomen kielellä älyttömiä juttujasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa kirjoittaa suomen kielellä älyttömiä juttujasi?
Oletko todella niin herkkähipiäinen, että tuohdut näistä palstaäijän lapsellisista tölväisyistä? Siihen en ota kantaa montako kertaa sinun ruumiintoiminnot pelaa, mutta ei herranjumala oot ehkä liian herkkä tänne nettiin tai jotain🥱
- Anonyymi
Kostaa naisille omaa rikkinäisyyttään ja naisviha katkeruutta.
- Anonyymi
Miksi kaipaat tuollaista sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan kaipaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sut saa kuvittelemaan että näissä palstaäijän provoissa on kyse kaipaamisesta? Koko guben luoma kaipaamisen ja kaivatun käsite on erittäin hönö ja erotomaniaan vivahtava
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sut saa kuvittelemaan että näissä palstaäijän provoissa on kyse kaipaamisesta? Koko guben luoma kaipaamisen ja kaivatun käsite on erittäin hönö ja erotomaniaan vivahtava
Palstasedän tapauksessa kyse lienee huomattavasti vakavammasta ilmiöstä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän tapauksessa kyse lienee huomattavasti vakavammasta ilmiöstä...
Tästä en ole eri mieltä ollenkaan
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti asianhan voi lähtä niin että jos on synkkiä salaisuuksia ni on ihan turha julkista uraa edes suunnitella joku ne kaikki kaivaa esiin ennen pitkää kuitenkin ja salaisuushan on synkkä vasta silloin jos sitä itse häpeää tai katuu sen tiedän että salaisuuksia löytyy useimmilta toisilta jopa sellaisia joista voisi vankeustuomionkin saada
- Anonyymi
Kieli pitkällä odotat salaisuuksia. Kuka sitä nyt palstoilla ylipäätään alkaisi puhumaan toisten asioita?
- AnonyymiUUSI
Sitä en tiedä, mutta aloittajaäijä kirjoittanee jossain vaiheessa aivan uskomattoman eksaktia puutaheinäätietoa eri naisoletetusta perinteidensä mukaan
- Anonyymi
Välilä tuntuu itsekkäältä
- Anonyymi
Miten
- Anonyymi
Olen välillä. Parisuhteessa se näkyy mustasukkaisuuden kohdalla, ei muuten.
- Anonyymi
Oon neitseellisesti raskaana🫄👶👶
- Anonyymi
Luin väärin. Mä oon,mut hän on ottanut mieheltä suikkiin kerran heikolla hetkellä ja ei tykkää siitä. Edellene
- Anonyymi
Toivon että se nainen olisi minulle se ainoa ja oikea. Se joka ei hylkää ala- eikä ylämäissä. Oltaisiin yhdessä semmoinen suloinen rakkaustiimi. Mieheltä.
- Anonyymi
En tiedä kenestä naisesta on kyse, mutta minä se en ainakaan ole, joten minun kanssani toiveesi ei tule koskaan toteutumaan!
- AnonyymiUUSI
Toiveesi on kuultu.
- Anonyymi
Rumentuu koko ajan vanhenee hirveästi voi kauheaa
- Anonyymi
Ehkä kerron ne työkavereilleni, jos sellaisesta ihmisestä yhä kerrotaan josta en pidä ollenkaan!
- Anonyymi
Täällä kaikilla on luurankoja kaapissa nähty on.
- Anonyymi
Niinpä ja taitaa niillä nuoremmilla olla niitä eniten..
- Anonyymi
Pettää vaimoaan.
- Anonyymi
IRG galleriassa, kyllä.
- Anonyymi
En ole kenenkään vaimo, joten ei voi liittyä minuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kenenkään vaimo, joten ei voi liittyä minuun!
Jos menen naimisiin, teen sen vain ikäiseni itselleni hyvin rakkaan miehen kanssa. "Pojat" eivät ole mitään miehen rinnalla, kuin ruipeloita itsekeskeskeisiä oman edun tavoittelijoita!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos menen naimisiin, teen sen vain ikäiseni itselleni hyvin rakkaan miehen kanssa. "Pojat" eivät ole mitään miehen rinnalla, kuin ruipeloita itsekeskeskeisiä oman edun tavoittelijoita!
Joo o joo o, muista naisia henkisillä naperoille esittävä äijä kirjoittaa vielä muutama variaatio tästä samasta joikauksesta
- Anonyymi
Ei minulla ole vielä kaivattua, eikä ole ollut moneen vuoteen, joten en voi kertoa mitään hänestä josta olen kiinnostunut, en edes tiedä hänen nimeään ja ehkä hänkään ei tiedä minun nimeäni!
- Anonyymi
Ei meillä kemssa haise kun käyttää siihen kuuluvia kapseleita. Tyhjennyksen jälkeen vielä huuhtelua !
- AnonyymiUUSI
No mä oon hänen synkin salaisuus. Se, että hän ihastuin muhun.
- AnonyymiUUSI
Oletko sitten huonomaineinen jotenkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan tietääkseni.
- AnonyymiUUSI
Se on kieltämättä vähän noloa. Oot niin out of my league!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko te täysissä sielun voimissa hyvä herra? Sivusta oot aika leija
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kieltämättä vähän noloa. Oot niin out of my league!
Eri kaartia kartellia muuta mitä
- AnonyymiUUSI
Käy kirkossa ja on korkeasti koulutettu niin kuin hurskaalle naiselle sopii.
- AnonyymiUUSI
Tofun syöjä.
- AnonyymiUUSI
Tuo on kyllä tosi synkkää. 😁
- AnonyymiUUSI
kuuluu alisiin ja saa noottia jopa alhaalta kun ei noudata ihmisten tapoja tarpeeksi 🙂 ja välillä olisi valmis lähtemään kohti uutta maailmaa ja elämää. mutta ei ole minun kaivattu. toisessa suhteessa heitä on hyviäkin, osa joutuu olemaan myös alhaalla jotta säilyttävät mahtinsa. Mielellään olen hiljaa näistä ja jatkan vain omaa elämää 🙂
- AnonyymiUUSI
kaikki me ollaan ihmisiä täällä, mutta mehän jakaannutaan alisiin ja ylisiin, ja nämä pitäisi jotenkin maan päällisessä elämässä tasoittua ja tulla toimeen. mutta siis joillakin ihmisillä on luontainen olemus hyvä ja joillakin paha, ja joskus maan päällinen elämä nämä muuttaa toiseen suuntaan. se on hyvä tiedostaa ja siksi esim magiassa tai ajatuksissa tai teoissa toisten jutuilla ei oo vaikutusta, korkeintaan hyvää, ja toisilla se on enemmän negatiivista. minulla on luontainen taipumus houkutella harmaita ihmisiä, jotka voivat muuttua. Edellisissä. elämissä olen aina ollut naimisissa alisen kanssa tai harmaan ihmisen, mutta olen kuollut nuorena, aina. ja se muuttanut heitä syvemmälle harmaaseen.
- AnonyymiUUSI
Magiassa ihmisen sielu ja ajatukset, moraali, jne määrittää miten taika onnistuu. Jos on hyvä voi tehdä myös itselleen hyviä asioita ilman huonoa karmaa. jos taas taikoja tekee vähemmän hyvän moraalinen ihminen, tai luonnostaan ivallisena, tai jopa negatiivisena, se voi tuottaa negatiivista hyvää mutta tuo tullessaan aina huonoa karmaa. Eli siitä joutuu maksamaan tai luopumaan asioista.
- AnonyymiUUSI
Hän rakastaa vähän ongelmallista tapausta.
- AnonyymiUUSI
Olen huomannut joo. Sivu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut joo. Sivu
Puhutko itsestäsi vai
- AnonyymiUUSI
Hän on rakastunut minuun, vaikka on naimisissa.
- AnonyymiUUSI
Kuten kaikki naapurin rouvat? Joudut varmaa pian pois muuttamaan tuolla menolla😃
- AnonyymiUUSI
Ryhävalas. Julma ja karkea. Status edellä kulkeva tyhjä sisältöinen tynnyri.
- AnonyymiUUSI
Jossain sisälläni raivoavan myrskyn keskellä, himon ja halun hämärässä, tunteiden pyörteessä, se tapahtui. Yhdellä salamaniskulla illuusio mureni kun ymmärsin ettei hän ollutkaan se jona olin häntä pitänyt. Hänellä olikin monta elämää. Se avoin, kaikkien nähtävissä oleva ja tuntema, täynnä suhteellista totuutta ja valhetta. Ja muut, salaiset. Ja jonkin oudon , ehkä sattumanvaraisen, kaltaisuuden kautta se, mikä minua hänessä oli pohjimmiltaan kiinnostanut, se missä oli vilpitön eikä pettänyt itseään, mikä muodosti ytimen, oli tämä itsellään pitämänsä. Näin siitä vain satunnaisia vilauksia kun ei vahtinut itseään. Ja siihen olinkin tiedostamattani tuntenut vetoa enkä suinkaan tähän esittelykelpoiseen puoleensa.
- AnonyymiUUSI
Ystävällisyys, iloisuus, rentous ja huumorintaju säväyttivät ensin. Mutta minkä sille mahtaa, että kun tämä yhdistetään kauniisiin kasvoihin ja kivaan kroppaan, niin siitä helposti seuraa viehätys ja jonkinasteinen ihastuskin. Mutta kyllä tuo ystävällisyys ja rentous yms joka tapauksessa jo pitkälle kantavat.
- AnonyymiUUSI
Hups tuli väärään ketjuun...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635519Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193933Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172836- 1502090
- 161815
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171596- 951357
- 711108
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171106Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o51839