Kerro jotakin kaivatustasi.

Anonyymi-ap

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m

71

1108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä

• Anonyymi

On alkanut lihoa

• Anonyymi

😥

• Anonyymi

Ajatella

• Anonyymi

Tämähän ei ole mikään salaisuus,koska sen voi havaita helposti muutkin.

• Anonyymi

Tykkää pelata ihmisuhdepelejä! Sattuneesta syystä... Next.

• Anonyymi

Miten olet tuohon päätynyt?

• Anonyymi

No itse en tykkää pelata mutta mulle yks mies teki paskat joskus ja nyt varmaan uhriutuu kun en olekaan enää saatavilla.
        Siinähän kitisee. Ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olet tuohon päätynyt?

Kokemuksella.

• Anonyymi

Ei tässä voi kommentoida

• Anonyymi

Ootko varma että haluat ne tähän?

• Anonyymi

Valehtelija

• Anonyymi

Ei salaisuuksia saa kertoa.

• Anonyymi

Tuhisee söpösti nukkuessaan.

• Anonyymi

En ikinä kertoisi toisen synkimpiäkään salaisuuksia eteenpäin.

• Anonyymi

KUORSAA

• Anonyymi

Voi kamala😒korvatulpat korviin..ei pitäis täältäasti kuulua..

• Anonyymi

Yhden tosi ällön jutun voin paljastaa.. tunnistatkohan mies tästä itsesi?

Eli tämä mies käy ainakin kerran päivässä kakkalla!

Yööök

• Anonyymi

Etkö osaa kirjoittaa suomen kielellä älyttömiä juttujasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa kirjoittaa suomen kielellä älyttömiä juttujasi?

Oletko todella niin herkkähipiäinen, että tuohdut näistä palstaäijän lapsellisista tölväisyistä? Siihen en ota kantaa montako kertaa sinun ruumiintoiminnot pelaa, mutta ei herranjumala oot ehkä liian herkkä tänne nettiin tai jotain🥱

• Anonyymi

Kostaa naisille omaa rikkinäisyyttään ja naisviha katkeruutta.

• Anonyymi

Miksi kaipaat tuollaista sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan kaipaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sut saa kuvittelemaan että näissä palstaäijän provoissa on kyse kaipaamisesta? Koko guben luoma kaipaamisen ja kaivatun käsite on erittäin hönö ja erotomaniaan vivahtava

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sut saa kuvittelemaan että näissä palstaäijän provoissa on kyse kaipaamisesta? Koko guben luoma kaipaamisen ja kaivatun käsite on erittäin hönö ja erotomaniaan vivahtava

Palstasedän tapauksessa kyse lienee huomattavasti vakavammasta ilmiöstä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedän tapauksessa kyse lienee huomattavasti vakavammasta ilmiöstä...

Tästä en ole eri mieltä ollenkaan

• Anonyymi

Lähtökohtaisesti asianhan voi lähtä niin että jos on synkkiä salaisuuksia ni on ihan turha julkista uraa edes suunnitella joku ne kaikki kaivaa esiin ennen pitkää kuitenkin ja salaisuushan on synkkä vasta silloin jos sitä itse häpeää tai katuu sen tiedän että salaisuuksia löytyy useimmilta toisilta jopa sellaisia joista voisi vankeustuomionkin saada

• Anonyymi

Kieli pitkällä odotat salaisuuksia. Kuka sitä nyt palstoilla ylipäätään alkaisi puhumaan toisten asioita?

• Anonyymi
        UUSI

Sitä en tiedä, mutta aloittajaäijä kirjoittanee jossain vaiheessa aivan uskomattoman eksaktia puutaheinäätietoa eri naisoletetusta perinteidensä mukaan

• Anonyymi

Välilä tuntuu itsekkäältä

• Anonyymi

Miten

• Anonyymi

Olen välillä. Parisuhteessa se näkyy mustasukkaisuuden kohdalla, ei muuten.

• Anonyymi

Oon neitseellisesti raskaana🫄👶👶

• Anonyymi

Luin väärin. Mä oon,mut hän on ottanut mieheltä suikkiin kerran heikolla hetkellä ja ei tykkää siitä. Edellene

• Anonyymi

Toivon että se nainen olisi minulle se ainoa ja oikea. Se joka ei hylkää ala- eikä ylämäissä. Oltaisiin yhdessä semmoinen suloinen rakkaustiimi. Mieheltä.

• Anonyymi

En tiedä kenestä naisesta on kyse, mutta minä se en ainakaan ole, joten minun kanssani toiveesi ei tule koskaan toteutumaan!

• Anonyymi
        UUSI

Toiveesi on kuultu.

• Anonyymi

Rumentuu koko ajan vanhenee hirveästi voi kauheaa

• Anonyymi

Ehkä kerron ne työkavereilleni, jos sellaisesta ihmisestä yhä kerrotaan josta en pidä ollenkaan!

• Anonyymi

Täällä kaikilla on luurankoja kaapissa nähty on.

• Anonyymi

Niinpä ja taitaa niillä nuoremmilla olla niitä eniten..

• Anonyymi

Pettää vaimoaan.

• Anonyymi

IRG galleriassa, kyllä.

• Anonyymi

En ole kenenkään vaimo, joten ei voi liittyä minuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kenenkään vaimo, joten ei voi liittyä minuun!

Jos menen naimisiin, teen sen vain ikäiseni itselleni hyvin rakkaan miehen kanssa. "Pojat" eivät ole mitään miehen rinnalla, kuin ruipeloita itsekeskeskeisiä oman edun tavoittelijoita!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos menen naimisiin, teen sen vain ikäiseni itselleni hyvin rakkaan miehen kanssa. "Pojat" eivät ole mitään miehen rinnalla, kuin ruipeloita itsekeskeskeisiä oman edun tavoittelijoita!

Joo o joo o, muista naisia henkisillä naperoille esittävä äijä kirjoittaa vielä muutama variaatio tästä samasta joikauksesta

• Anonyymi

Ei minulla ole vielä kaivattua, eikä ole ollut moneen vuoteen, joten en voi kertoa mitään hänestä josta olen kiinnostunut, en edes tiedä hänen nimeään ja ehkä hänkään ei tiedä minun nimeäni!

• Anonyymi

Ei meillä kemssa haise kun käyttää siihen kuuluvia kapseleita. Tyhjennyksen jälkeen vielä huuhtelua !

• Anonyymi
      UUSI

No mä oon hänen synkin salaisuus. Se, että hän ihastuin muhun.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko sitten huonomaineinen jotenkin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ainakaan tietääkseni.

• Anonyymi
        UUSI

Se on kieltämättä vähän noloa. Oot niin out of my league!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko te täysissä sielun voimissa hyvä herra? Sivusta oot aika leija

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kieltämättä vähän noloa. Oot niin out of my league!

Eri kaartia kartellia muuta mitä

• Anonyymi
      UUSI

Käy kirkossa ja on korkeasti koulutettu niin kuin hurskaalle naiselle sopii.

• Anonyymi
      UUSI

Tofun syöjä.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on kyllä tosi synkkää. 😁

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

kuuluu alisiin ja saa noottia jopa alhaalta kun ei noudata ihmisten tapoja tarpeeksi 🙂 ja välillä olisi valmis lähtemään kohti uutta maailmaa ja elämää. mutta ei ole minun kaivattu. toisessa suhteessa heitä on hyviäkin, osa joutuu olemaan myös alhaalla jotta säilyttävät mahtinsa. Mielellään olen hiljaa näistä ja jatkan vain omaa elämää 🙂

• Anonyymi
      UUSI

kaikki me ollaan ihmisiä täällä, mutta mehän jakaannutaan alisiin ja ylisiin, ja nämä pitäisi jotenkin maan päällisessä elämässä tasoittua ja tulla toimeen. mutta siis joillakin ihmisillä on luontainen olemus hyvä ja joillakin paha, ja joskus maan päällinen elämä nämä muuttaa toiseen suuntaan. se on hyvä tiedostaa ja siksi esim magiassa tai ajatuksissa tai teoissa toisten jutuilla ei oo vaikutusta, korkeintaan hyvää, ja toisilla se on enemmän negatiivista. minulla on luontainen taipumus houkutella harmaita ihmisiä, jotka voivat muuttua. Edellisissä. elämissä olen aina ollut naimisissa alisen kanssa tai harmaan ihmisen, mutta olen kuollut nuorena, aina. ja se muuttanut heitä syvemmälle harmaaseen.

• Anonyymi
      UUSI

Magiassa ihmisen sielu ja ajatukset, moraali, jne määrittää miten taika onnistuu. Jos on hyvä voi tehdä myös itselleen hyviä asioita ilman huonoa karmaa. jos taas taikoja tekee vähemmän hyvän moraalinen ihminen, tai luonnostaan ivallisena, tai jopa negatiivisena, se voi tuottaa negatiivista hyvää mutta tuo tullessaan aina huonoa karmaa. Eli siitä joutuu maksamaan tai luopumaan asioista.

• Anonyymi
      UUSI

Hän rakastaa vähän ongelmallista tapausta.

• Anonyymi
        UUSI

Olen huomannut joo. Sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut joo. Sivu

Puhutko itsestäsi vai

• Anonyymi
      UUSI

Hän on rakastunut minuun, vaikka on naimisissa.

• Anonyymi
        UUSI

Kuten kaikki naapurin rouvat? Joudut varmaa pian pois muuttamaan tuolla menolla😃

• Anonyymi
      UUSI

Ryhävalas. Julma ja karkea. Status edellä kulkeva tyhjä sisältöinen tynnyri.

• Anonyymi
      UUSI

Jossain sisälläni raivoavan myrskyn keskellä, himon ja halun hämärässä, tunteiden pyörteessä, se tapahtui. Yhdellä salamaniskulla illuusio mureni kun ymmärsin ettei hän ollutkaan se jona olin häntä pitänyt. Hänellä olikin monta elämää. Se avoin, kaikkien nähtävissä oleva ja tuntema, täynnä suhteellista totuutta ja valhetta. Ja muut, salaiset. Ja jonkin oudon , ehkä sattumanvaraisen, kaltaisuuden kautta se, mikä minua hänessä oli pohjimmiltaan kiinnostanut, se missä oli vilpitön eikä pettänyt itseään, mikä muodosti ytimen, oli tämä itsellään pitämänsä. Näin siitä vain satunnaisia vilauksia kun ei vahtinut itseään. Ja siihen olinkin tiedostamattani tuntenut vetoa enkä suinkaan tähän esittelykelpoiseen puoleensa.

• Anonyymi
      UUSI

Ystävällisyys, iloisuus, rentous ja huumorintaju säväyttivät ensin. Mutta minkä sille mahtaa, että kun tämä yhdistetään kauniisiin kasvoihin ja kivaan kroppaan, niin siitä helposti seuraa viehätys ja jonkinasteinen ihastuskin. Mutta kyllä tuo ystävällisyys ja rentous yms joka tapauksessa jo pitkälle kantavat.

• Anonyymi
      UUSI

Hups tuli väärään ketjuun...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5519
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      19
      3933
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2836
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      150
      2090
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1815
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      117
      1596
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1357
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1108
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1106
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      51
      839
    Aihe