sellaista lyhyttä tummatukkaista ihanaa miestä liikkeellä samaan aikaan kanssani, kyllä se on pakko myöntää, että tekisi heti mennä halaamaan, on ne niin ihania! Kun taas kaupassa oli kaksi pitkää miestä niin tuli vain huonoja viboja heistä! Ja noin se on ollut jo yli kolmen vuoden ajan! Päätin ettei ole väliä vaikka minulla ei olisi työpaikkaa, kunhan vain pääsen pian tutustumaan ihaniin tummatukkaisiin lyhyisiin miehiin! Pöksyt kastuu kun sellaisen miehen näkee! Joko joku kohta taas laittaa huutomerkin joka sanan taakse, heh kun naurattaa! Se kannattaa muistaa, etten pidä koirista, joten kaikki lyhyetkin koiran omistavan miehet pudotetaan pois, vaikka olisivat kuinka ihania! Minulla on omat kriteerit siihen millaisen miehen voin vain hyväksyä ja siihen ei pysty yksikään ulkopuolinen ihminen vaikuttamaan mitenkään, että muuttaisin kriteerejäni!
Olipa taas kaksi
Anonyymi-ap
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Provo.
- Anonyymi
Ei ole provo, ihan on kirjoittajan oma kokemus! Minkä nainen sille voi, että juuri tummatukkaiset lyhyet miehet ovat niin ihkuja!
- Anonyymi
Voi kamala, kiristääkö panta päätä
- Anonyymi
Meinaat vielä ilakoida näitä palstaäijän tekstejä finaaliin, mitä ei ole eikä tule? Aijai
- Anonyymi
!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954175
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.673431Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2032126Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73791
- 52756