Minusta huonoimmat puolet esiin nainen. Se tuntui ”toksiselta” (vaikka tuo sana ei tainnut olla yli 10 vuotta sitten edes laajasti käytössä). Vetäydyin
Ihastuminen sinuun tuntui tuovan
25
447
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on sitten hyvä vaan että mitään vähääkään ei tullut. Joskus ihmisiä ei vaan ole tarkoitettu olemaan yhteydessä ja yhdessä. Ihan oikein olet tehnyt kun olet vetäytynyt ja se on ollut hyvä päätös🌟👍🏻
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä! En ole koskaan kokenut niin, että minut olisi tarkoitettu oman lapseni ikäiselle! Täysin mahdoton ajatus ollut aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä! En ole koskaan kokenut niin, että minut olisi tarkoitettu oman lapseni ikäiselle! Täysin mahdoton ajatus ollut aina!
Minuakin on aina inhottanut jos oon huomannut jonkun liian nuoren oleen ihastunut minuun. Lähinnä säälittänyt ja oon ihmetellyt mikä on mennyt lapsuusaikana pieleen..
- Anonyymi
Mitkä huonot puolet?
- Anonyymi
No vaikka se naisviha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka se naisviha
Ja on niitä muitakin, mutta en kerro niistä mitään..Jääkööt salaisuudeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on niitä muitakin, mutta en kerro niistä mitään..Jääkööt salaisuudeksi!
Copy cät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka se naisviha
Jos naiset ovat pettymys niin ei se tarkoita välttämättä, että vihaa. Viha kuluttaa ja siihen ei kannata tuhlata aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos naiset ovat pettymys niin ei se tarkoita välttämättä, että vihaa. Viha kuluttaa ja siihen ei kannata tuhlata aikaa.
Oletko tekemisissä naisten kanssa? Kyllä se pettymys sieltä kuultaa, jos olet. Aina pitäisi antaa uudelle ihmiselle oikea mahdollisuus, jos alkaa tutustumaan ja suhteilemaan. Jos et ole vanhoja parisuhteitasi yhtään tunnetasolla käsitellyt, on se huono juttu. Siis ihan itsesikin kannalta. Tai en oikeastaan tiedä, toiset ne vaan porskuttaa menemään, miettimättä sen enempää, sattuuko toiseen. Mihin ihmistyyppiin sitten kuuluu, niin siitähän se sitten on kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tekemisissä naisten kanssa? Kyllä se pettymys sieltä kuultaa, jos olet. Aina pitäisi antaa uudelle ihmiselle oikea mahdollisuus, jos alkaa tutustumaan ja suhteilemaan. Jos et ole vanhoja parisuhteitasi yhtään tunnetasolla käsitellyt, on se huono juttu. Siis ihan itsesikin kannalta. Tai en oikeastaan tiedä, toiset ne vaan porskuttaa menemään, miettimättä sen enempää, sattuuko toiseen. Mihin ihmistyyppiin sitten kuuluu, niin siitähän se sitten on kiinni.
Juuri noin se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pettymys tavallisessa kanssakäymisessä näy. Tuntuu vain, että monet syyttelevät jos mies ei käyttäydy jonkin oletuksen mukaan. Että mikset iske naisia vihaatko heitä. Aina pitäisi olla joku kierrossa. Tiedätkö kun joskus vain kyllästyy ja ei löydy motivaatiota tai syitä yrittää? Eikä kukaan anna niitä syitä. Esimerkiksi minä en vihaa naisia. Kukaan ei vain säväytä tällä hetkellä, että jaksaisin tehdä muuveja. Ei innosta niin sanotusti. Aika paljon on miehiä jotka eivät edes yritä. Pieni määrä miehiä yrittääkin sitten kaikkia naisia.
- Anonyymi
Minä onneksi tajusin itsekin missä mennä ja
Ja lopetin kaiken
En halua olla syypää ihan kauheille asioille !
Yks ei suhun liittyvä kokemus siitä miten pitkälle voin mennä riittää mulle.
Tein yhdestä pojasta hirvion aikoinani...
Joudun elämään asian kanssa
Ja suojelemaan kyseistä ihmistä koko elämäni
Nyt mun vain pitää pysyä aina poissa luoltasi ..
Vaikka se kovaa ja surullista mutta se on oikein
Olisin voinut tehdä sinustakin hirviön mies.
Anteeksi.
Naselta- Anonyymi
Teit jo minusta hullun hirviön ja jätit sitten kylmästi oman onneni nojaan. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teit jo minusta hullun hirviön ja jätit sitten kylmästi oman onneni nojaan. Kiitos siitä.
Copy cät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän naurattaa palstaäijä nämä persoonallisuushäiriöiset kirjoittelut itsesi kanssa, esim tämä klassikko katso mitä sait minut tekemään. Kyllähän tässä analyusoitavaa riittää kun rupeaa vaan laskeskelemaan, nääs
- Anonyymi
Yes u seem to gave serious problems. Not my cup of tea though, best of luck managing.
- Anonyymi
Maybe the verb you’re looking is ”have”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maybe the verb you’re looking is ”have”
Sometimes you just have to trust your gut feeling. How you react tells you about yourself but also about the other person
- Anonyymi
No ilmeisesti sinulla nykyään sitten menee paremmin? Vai onko täällä kirjoittelu osa sitä vetäytymistä?
- Anonyymi
Toivottavasti vetäydyt tilanteesta lopullisesti kokonaan pois! Minulla ei ole sinulle yhtään hyvää sanaa sanottavana!
- Anonyymi
Ajattelit että on siis sulle
- Anonyymi
Ja miten nämä huonot puolet sitten näkyy käytännössä? Vai piilotatko ne muilta?
- Anonyymi
Rakkaus on sotkuista.. Se nostaa arvet pintaan ja rakastaa niitäkin.
- Anonyymi
Mene hoitoon, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5224368Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183481Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842302Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021301Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281- 651204
- 841134