Ruissalon telakka

Anonyymi-ap

Kuuluuko virallisilla sivuilla mainita yöpymisen hinta jos ei, niin varmaan veloittavat törkeitä hintoja onkohan siellä 100 e yö ,törkeyden huippu

14

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellähän se varaussivulla lukee.

• Anonyymi

Joo, sataman sivuilla ei ole hintoja.
      Hinnan näkee kun tekee ennakkovarausta.

• Anonyymi

Mistä sä revit tuon "törkeyden huippu 100€"-hinnan, kun sulla ei ole hajuakaan hintatasosta ? Ihme länkytystä...

• Anonyymi

Kyselin olisiko 100, en väittänyt että se on satanen, tosin et taida tietää mitä, (=on pilkku suomeksi) .Lukemisen ymmärtäminen taitaa kadoksissa .Hajua on hintatasosta, purjehdustaustaa yli 40 vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyselin olisiko 100, en väittänyt että se on satanen, tosin et taida tietää mitä, (=on pilkku suomeksi) .Lukemisen ymmärtäminen taitaa kadoksissa .Hajua on hintatasosta, purjehdustaustaa yli 40 vuotta

No sinä et ainakaan tiedä pisteen paikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinä et ainakaan tiedä pisteen paikkaa.

pilkut piseet iso pienet kirjaimet kaksois pisteet kirjoitusvirheet tämäkö on taso täällä kysymys oli ymmärrettävä mutta osa ei osaa vastata kysymykseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pilkut piseet iso pienet kirjaimet kaksois pisteet kirjoitusvirheet tämäkö on taso täällä kysymys oli ymmärrettävä mutta osa ei osaa vastata kysymykseen

Nähtävästi ei herjaavaa avauspostausta ymmärretty, jos siinä oksennuksessa joku vilpitön kysymys seassa oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sulla ole hajuakaan, koska kerran kyselet... Jos sulla on purjehdustaustaa 40 vuotta, se on mitä ilmeisimmin purjeveneen kuva, joka sulla on taustalla seinälläsi.

• Anonyymi

Kyllä. Törkeitä ovat.

• Anonyymi

Käsittämätön asenne. Paikka on Suomen hienoimpia satamamiljöitä ja palvelutaso loistava. En tiedä mikä on satamamaksun suuruus, mutta todennäköisesti kohdallaan.

• Anonyymi

No ehkä Suomen hienoimpia telakkamiljöitä... satamamiljööstä en niin menisi sanomaan, mutta mielipiteitähän nuo.

• Anonyymi

Jo turkulaiset heräs Muualla hinnat julkisesti näkyvillä

• Anonyymi

Tänne jaksetaan vuodattaa, mutta ei sen vertaa katsoa varausprosessia että hinta selviäisi. Hinta tulee sieltä ennen kuin mitään omia tietoja tarvitsee antaa veneen dimensioita lukuunottamatta.

Onhan se tietysti vaivalloista.

35€ näytti olevan tolppapaikka. Ihan linjassa valtakunnan yleistason kanssa, ei edes kalleimmasta päästä.

• Anonyymi

Juu, jos 35 € on törkeä hinta, kannattaa vaihtaa harrastus esim. kävelyyn. Tosin kävelykenkiä rupeaa kulumaan, muttei niihin ihan 35€ vuorokaudessa mene. Aloittajan kannattaa perustaa ihan oma vierasvenesatama, ja kokeilla miten se menestyy esim. 5€ :n vuorokausihinnalla... Tosin voi olla TÖRKEÄ hinta jonkun mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe