Ruissalon telakka

Anonyymi-ap

Kuuluuko virallisilla sivuilla mainita yöpymisen hinta jos ei, niin varmaan veloittavat törkeitä hintoja onkohan siellä 100 e yö ,törkeyden huippu

15

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellähän se varaussivulla lukee.

    • Anonyymi

      Joo, sataman sivuilla ei ole hintoja.
      Hinnan näkee kun tekee ennakkovarausta.

    • Anonyymi

      Mistä sä revit tuon "törkeyden huippu 100€"-hinnan, kun sulla ei ole hajuakaan hintatasosta ? Ihme länkytystä...

      • Anonyymi

        Kyselin olisiko 100, en väittänyt että se on satanen, tosin et taida tietää mitä, (=on pilkku suomeksi) .Lukemisen ymmärtäminen taitaa kadoksissa .Hajua on hintatasosta, purjehdustaustaa yli 40 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselin olisiko 100, en väittänyt että se on satanen, tosin et taida tietää mitä, (=on pilkku suomeksi) .Lukemisen ymmärtäminen taitaa kadoksissa .Hajua on hintatasosta, purjehdustaustaa yli 40 vuotta

        No sinä et ainakaan tiedä pisteen paikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä et ainakaan tiedä pisteen paikkaa.

        pilkut piseet iso pienet kirjaimet kaksois pisteet kirjoitusvirheet tämäkö on taso täällä kysymys oli ymmärrettävä mutta osa ei osaa vastata kysymykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pilkut piseet iso pienet kirjaimet kaksois pisteet kirjoitusvirheet tämäkö on taso täällä kysymys oli ymmärrettävä mutta osa ei osaa vastata kysymykseen

        Nähtävästi ei herjaavaa avauspostausta ymmärretty, jos siinä oksennuksessa joku vilpitön kysymys seassa oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselin olisiko 100, en väittänyt että se on satanen, tosin et taida tietää mitä, (=on pilkku suomeksi) .Lukemisen ymmärtäminen taitaa kadoksissa .Hajua on hintatasosta, purjehdustaustaa yli 40 vuotta

        Eihän sulla ole hajuakaan, koska kerran kyselet... Jos sulla on purjehdustaustaa 40 vuotta, se on mitä ilmeisimmin purjeveneen kuva, joka sulla on taustalla seinälläsi.


    • Anonyymi

      Kyllä. Törkeitä ovat.

    • Anonyymi

      Käsittämätön asenne. Paikka on Suomen hienoimpia satamamiljöitä ja palvelutaso loistava. En tiedä mikä on satamamaksun suuruus, mutta todennäköisesti kohdallaan.

      • Anonyymi

        No ehkä Suomen hienoimpia telakkamiljöitä... satamamiljööstä en niin menisi sanomaan, mutta mielipiteitähän nuo.


    • Anonyymi

      Jo turkulaiset heräs Muualla hinnat julkisesti näkyvillä

    • Anonyymi

      Tänne jaksetaan vuodattaa, mutta ei sen vertaa katsoa varausprosessia että hinta selviäisi. Hinta tulee sieltä ennen kuin mitään omia tietoja tarvitsee antaa veneen dimensioita lukuunottamatta.

      Onhan se tietysti vaivalloista.

      35€ näytti olevan tolppapaikka. Ihan linjassa valtakunnan yleistason kanssa, ei edes kalleimmasta päästä.

    • Anonyymi

      Juu, jos 35 € on törkeä hinta, kannattaa vaihtaa harrastus esim. kävelyyn. Tosin kävelykenkiä rupeaa kulumaan, muttei niihin ihan 35€ vuorokaudessa mene. Aloittajan kannattaa perustaa ihan oma vierasvenesatama, ja kokeilla miten se menestyy esim. 5€ :n vuorokausihinnalla... Tosin voi olla TÖRKEÄ hinta jonkun mielestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe