Harmi, se on

Anonyymi-ap

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin.
Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty. Uskon ja hyväksyn.
Suuntaan jatkossa huomioni muihin asioihin ja ihmisiin.

17

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulkitset..

• Anonyymi

Mikään ei siis muutu. Muiden kanssa sinä olet mielummin puuhaillutkin. Suorastaan vonkasit tuntemattomia miehiä treffeille. Hyvä, että minun ei tarvitse kärsiä enää sinun peleistä. Vaikka olen mies niin minullakin oli tunteet. Kaikesta huolimatta toivon sinulle nainen onnea ja menestystä, sekä hyvää loppuelämää!
      🫶😘🙏🏻🤎☀️☕️

• Anonyymi

Tuollaista viestiä olen odottanut kauan ja olen tyytyväinen että vihdoinkin ymmärsit sen, ettei meistä koskaan voi tulla mitään!

• Anonyymi

Hyvä juttu.

• Anonyymi

Niin se on, en koskaan todella välittänyt hänestä. Tarvitsin jonkun nöyryytykseni kohteeksi. Näen sen melko selvästi. Kaikki vihreä valo oli minulle keino vetäytyä ja punainen houkutella. Olen narsisti, enkä todella ole pystynytkään hänestä koskaan välittämään. En pysty normaaliin tunnesuhteeseen, koska ihmissuhteet ovat minulle pelejä. Kai sen voi myöntää tähän. Näin lopuksi :)

• Anonyymi

Ei ole uusi tieto minulle, arvelin jo aika aikaisessa vaiheessa, että sinussa on sellaisia piirteitä jotka voisivat liittyä narsisimiin!

• Anonyymi

Nainen esiintyy taas miehenä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole uusi tieto minulle, arvelin jo aika aikaisessa vaiheessa, että sinussa on sellaisia piirteitä jotka voisivat liittyä narsisimiin!

Siksi en koskaan sanonut mitään sinulle, koska vaistoan helposti ihmisistä sellaisia piirteitä joista en pidä ja ne saa minut olemaan hyvin varovainen ja olemaan tutustumatta sellaiseen ihmiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no mistähän se nyt sellainen kokemus syntyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en koskaan sanonut mitään sinulle, koska vaistoan helposti ihmisistä sellaisia piirteitä joista en pidä ja ne saa minut olemaan hyvin varovainen ja olemaan tutustumatta sellaiseen ihmiseen!

Taidat olla niitä ruudin keksijöitä täällä. Hyvää yötä.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no mistähän se nyt sellainen kokemus syntyi.

Sellaisesta esim. kuin alkoholin käytöstä ja sellaisesta kun pakkomielteisyys! Pakkomielteisesti toimiva ihminen ei ole terve! Silloin kannattaa ottaa jalat alleen, kun se jatkuu liian kauan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisesta esim. kuin alkoholin käytöstä ja sellaisesta kun pakkomielteisyys! Pakkomielteisesti toimiva ihminen ei ole terve! Silloin kannattaa ottaa jalat alleen, kun se jatkuu liian kauan!

Suunnilleen jo noin kuusi vuotta sitten olin täysin varma, ettei niin toimiva ihminen ole koskaan tervetullut elämääni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut, että keskustelet täysin tuntemattoman ihmisen kanssa väittäen täällä hänelle totena aivan, mitä sattuu. Voisin esitellä itseni vaikka psykopaatti sirkustirehtöörinä ja se menisi läpi.

Ei osu nyt kuvauksesi ja voin vakuuttaa, ettei omanikaan.

ap

• Anonyymi
        UUSI

Täällä on niin kamalaa settiä, etten aio tulla enää purkamaan tuntojani tänne. Harmi ettei ole varaa enää käydä terapiassa. Olen sentään sairaudentuntoinen ja haluan hoitaa itseäni. En halua satuttaa ketään ja osaan tuntea rakkautta. Oksettaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on niin kamalaa settiä, etten aio tulla enää purkamaan tuntojani tänne. Harmi ettei ole varaa enää käydä terapiassa. Olen sentään sairaudentuntoinen ja haluan hoitaa itseäni. En halua satuttaa ketään ja osaan tuntea rakkautta. Oksettaa.

Ja viittaan 00:30:20 aloittamaan ja jankuttajan jatkamaan keskusteluun. Täällä on paljon enemmän huonoa, matalaa energiaa, kuin hyvää.

• Anonyymi
        UUSI

Mihin lopuksi? Tästähän se vasta alkaa :))

• Anonyymi
      UUSI

Selkäänpuukotus ei ole yrittämistä tollo .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5519
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      19
      3923
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2826
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      150
      2090
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1815
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      117
      1596
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1357
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1108
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1106
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      51
      839
    Aihe