Haluan kiittää sinua nainen, että päästit vihdoin siitä irti. Se punainen mollukka oli minun V8 moottori, jonka tehtävä oli pumpata minuun elämäniloa. Oloni on vapautunut. Voin hengittää taas vapaasti. Veri kiertää ja aivot saa happea. Se oli fiksu päätös sinulta. Avasit häkin oven ja päästit minut vapaaksi. Se jos mikä oli rakkautta. Kiitos siitä!
Minulta mieheltä 🫶
Olen pitkään ihmetelly mikä minua vaivaa. Vähän tuntunut, että sydäntä puristaa/ahdistaa jokin asia!
18
252
Vastaukset
- Anonyymi
Misogyyniä muslimia ei voi kukaan ymmärtää,paitsi toinen samanlainen.
- Anonyymi
😂💪
- Anonyymi
Rakastan sinua. Hyvää vapautta.
- Anonyymi
Samoin! En unohda sinua ikinä.
- Anonyymi
Mitään muuta mahdollisuutta ei olekaan kuin päästää irti, koska minulla ei ole rakkaudellisia tunteita sinua kohtaan, olisit kuin yksi lapsistani ja minulla on jo riittävästi omia lapsia ja siksikin se olisi täysin mahdoton ajatus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai turhaa sanoa, että tuot minulle iloa jokainen päivä ja kaikki tuntuu silloin merkitykselliseltä. Ihan kuin jokaisella päivällä olisi tarkoitus. Olet vaan niin rakas minulle, että. Nuku hyvin,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään muuta mahdollisuutta ei olekaan kuin päästää irti, koska minulla ei ole rakkaudellisia tunteita sinua kohtaan, olisit kuin yksi lapsistani ja minulla on jo riittävästi omia lapsia ja siksikin se olisi täysin mahdoton ajatus!
Melkoinen ruttuääni… tämä ei ollut minulta…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai turhaa sanoa, että tuot minulle iloa jokainen päivä ja kaikki tuntuu silloin merkitykselliseltä. Ihan kuin jokaisella päivällä olisi tarkoitus. Olet vaan niin rakas minulle, että. Nuku hyvin,
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas!
Hyvää yötä rakas, uni on kaunis, kun olet siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen ruttuääni… tämä ei ollut minulta…
Se on se sairas palstamummo, joka on vuosia jokaikinen päivä spämmännyt tuota samaa huttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä rakas, uni on kaunis, kun olet siinä.
Sinäkin olet tosi kaunis! 🥹😴😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on helppo unohtaa sellainen ihminen, joka haluaisi vain käyttää ihmisiä hyväkseen esim. kodintöitä tekemään, en ikinä suostu sellaiseen tilanteeseen!
- Anonyymi
Hienosti sanoitettu aloitus! :))
- Anonyymi
Toivon että et muistele pahalla mua. Oon vain niin tyhmä ihminen 🥲🪽
- Anonyymi
Valitettavasti nyt tuntuu siltä etten voi muistella sinua hyvällä koskaan, mutta ehkä aika auttaa unohtamaan kokemani elämäni ahdistavimmat vuodet! Mutta siihen voi mennä kauan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti nyt tuntuu siltä etten voi muistella sinua hyvällä koskaan, mutta ehkä aika auttaa unohtamaan kokemani elämäni ahdistavimmat vuodet! Mutta siihen voi mennä kauan!
Minä pyysin anteeksi sitä, että olin ihastunut yhteen mieheen vajaa puoli vuotta ja täällä palstalla häneen "takerruin" ja että kun luulin että hän olisi vastannut tunteisiini. No oli miten oli. Kaikki kunnossa nyt. Kauniita unia sinulle myös!.🪽🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pyysin anteeksi sitä, että olin ihastunut yhteen mieheen vajaa puoli vuotta ja täällä palstalla häneen "takerruin" ja että kun luulin että hän olisi vastannut tunteisiini. No oli miten oli. Kaikki kunnossa nyt. Kauniita unia sinulle myös!.🪽🤍
Tuo joka vastasi ei ollut Ap-mies vaan se sairas palstamummo joka vuosia spämmännyt täällä ja kauttarantain valittanut ongelmiansa. Hyvää yötä myös sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo joka vastasi ei ollut Ap-mies vaan se sairas palstamummo joka vuosia spämmännyt täällä ja kauttarantain valittanut ongelmiansa. Hyvää yötä myös sinulle!
Etkö yhtään palstaäijä koe, että tämä omien trollaustesi aukikirjoittaminen on vähän liian päälleliimattua kun täällä on kuitenkin tätä koulutettua ja tiedostavaa väkeä lukemassa? Kikakika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962092Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121939Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734