Vieläkö lueskelette ja mitä olette viime aikoina lukeneet ? Luin viimeksi toimittaja Pekka Mykkäsen kirjan "Likainen somesota". Se kertoo Purran ja PS:n rasismista, Perussuomalaisten vimmaisestamaalittamisesta, jonka kohteena on ollut ja on toimittajia, poliitikkoja, poliiseja jne. Kuka hyvänsä voi joutua Perussuomalaisten vainon, viharyöppyjen ja tappouhkauksien kohteeksi ja kirja kertoo yleensäkin siitä miten Perussuomalaiset myrkyttävät yhteiskunnan ilmapiirin. Kirja ei ole "sensaatiomainen". Se on asiallinen ja totuudenmukainen, faktoihin perustuva.
Kirjallisuusketju
23
239
Vastaukset
- Anonyymi
Se kertoo myös Hohohölöstä. Vuonna 2004 Halla-aho piti holokaustista käytävää keskustelua ”holo-hölinänä”.
- Anonyymi
Pslstalla pitäisi enemmän käsitellä nstsitta ja pertikkiä palstan koossa pitävään vomana
Pitäsikö tästä tehdä oma pitkä ketju?Hallaahonäänestäjä ärhäkkäällä päällä heti aamusta, näitkö unta tulevista eduskuntavaaleista joissa persut ei saanut yhtään kansanedustajaa eduskuntaan, ei ole minun syy jos niin käy.
- Anonyymi
Savolaisen elämä pyörii persujen ympärillä, ja unissa Sannan kauniit kasvot.
- Anonyymi
Sillä on iso pää.
- Anonyymi
Kirjasta paljastuu PS:n ala-arvoinen toiminta. Mukana puolueen johto.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen kirja todellisista persuista. Ei mairittele persuja.
Persut pystyvät uskomattoman alkeellisiin ja ala-arvoisiin tekoihin.- Anonyymi
Ei voisi kuvitellakaan minkään muun puolueen johdon alentuvan samaan.
Mm. Jani Mäkelä lähettää X:ään keskimäärin kerran tunnissa aggressiivisia
ja ylimielisiä viestejä, ja myös Purra ja Halla-aho osallistuvat viestittely geimeihin.
X on juuri rähjäämisviestejä varten.
Muualla julkisuudessa he esittävät asiallista.
- Anonyymi
Viimeksi luin Anu Vähäahon "Niin kauan kuin voit rakastaa", mielenkiintoinen kuvaus 1800-luvun ihmissuhteista ja elämäntavoista Oulussa.
- Anonyymi
Okkoonna itte Oulusta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okkoonna itte Oulusta ?
En ole, mutta historia kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, mutta historia kiinnostaa.
Historia on kiinnostavaa ja joskus löytää omalta synnyin- tai kasvualueeltaan kirjoja,
mikä tekee niistä vieläkin kiinnostavamman itselle.
- Anonyymi
Olen kirjallisuuden suhteen muuttunut. En enää jaksa lukea kirjoja, ne ovat pitkäveteisiä. Haluan päästä vähemmällä ajalla ja lukemisella selville, mikä kirjan juoni on, mikä oli alkutilanne ja mikä oli lopputulema. Onko se sitten huono vai hyvä asia. Voihan olla omaan aika nopeat hoksottimet, olen joutunut paljon lukea työelämässä ohjeita että olen saanut työni tehdyksi. Siksi romaanin luontokuvaukset ja muut yleissepostukset. jotka eivät suoraan liity juoneen, pitkästyttävät. Suora juonen selvittely riittäisi.
On varmaan sitäkin että olen kuin nuoret, lyhytjännitteinen ja että kaikki pitää tulla nopeasti selväksi. Jos on huono ominaisuus, niin on sitten niin. en enää ala itseäni muuttamaan. Lyhyt elämäkerta on mielenkiintoinen, luin kerran seisaallaan kirjastossa Matti Vanhasen ek:n. Osaan myös pikaluvun taidon.
Samaa olen huomannut elokuvia katsellessa. Olen päätynyt lyhytelokuviin, joita tällä hetkellä on tv:ssä tämän tästä. 20-30 minuutissa koko teema on läpikäyty, siinä pitää tosin tarkkaan seurata, että saa kokonaisuuden ymmärrykseensä, mutta selvästikin ne ovat minua varten.- Anonyymi
Älä lue pitkäveteisiä kirjoja, lue hyviä kiinnostavia kiinnostavia kirjoja.
- Anonyymi
Verorahat kuluvat kun ps kasakki hesarinpek kamykkäsiä selvittelee pilkkanimiä
Verot on tapissa, mutta palvelut retuperällä. Mihin ihmeeseen ne verorahat siis oikein katoavat? Videon esimerkissä korkeakoulutettu oikeustieteen tohtori setvii oikeussalissa, kuka kutsui ketäkin milläkin pilkkanimellä. Onko vakavasti ruuhkautunut oikeusjärjestelmämme syytä jumittaa tällaisella roskalla? No ei tietenkään. Samanmoisia esimerkkejä julkisen sektorin hävikistä on pilvin pimein https://twitter.com/Tere/status/1932821582985969791 - Anonyymi
Luin minä Katri-Helenankin ek:n kotona päivässä. Se oli hauska, aika hyvä kirjoittaja tämä Panu.
- Anonyymi
Ennen pysyvään oleskelulupaan ei vaadittu mitään muuta kuin 4 vuoden oleskelua Suomessa. Jatkossa pysyvän oleskeluluvan piiriin pääsee vasta 6v jälkeen ja sen päälle täytyy todistaa riittävä kielitaito ja toimeentulo sekä riippumattomuus tulonsiirroista.
https://twitter.com/mjlith/status/1930577814073360554 - Anonyymi
En oikein allekirjoita mitä Hesari kirjoittaa. Kyllä myös tuntemani kouluttamattomat ihmiset lukevat paljon. Usealla vähäisen koulutuksen omaavilla on laaja yleistieto, mistä se muusta tulee kuin lukemisesta.
”Jos ja kun lukeminen on entistä kiinteämmin yhteydessä korkeaan koulutukseen, on kaikki syyt olettaa lukemisen vähenevän entisestään, mikäli suomalaisten koulutustaso laskee.”
”Nykylukijat ovat tyypillisesti korkeasti koulutettuja, iäkkäämpiä naisia. Kulttuuriosallistuminen eriytyy vahvasti muun muassa koulutuksen, sukupuolen, ammatin ja asuinalueen perusteella – niin myös lukeminen.” - Anonyymi
Yliopiston käyneet kuuntelevat podcasteja, kirjat ovat vanhojen naisten harrasteita.
- Anonyymi
Vanhat naisetko lukevat kaikki miljoonat kirjat Suomessa ?
Ei kukaan muu ?
Vanhat naisetkin muuten kuuntelevat podcasteja.
Kirja persujen likasangosta on HYVÄ, vaikkakin on kauheaa lukea
millainen alkeellinen sakki on hallituksessa.- Anonyymi
Jos mikä on hyvä niin Halla-ahon Kylmä peli. Suorastaan loistava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mikä on hyvä niin Halla-ahon Kylmä peli. Suorastaan loistava.
Natsit osaa sen.
- Anonyymi
Hesarin tilsuksen 2014 lopettaminen nosti sijoitusmielialaani
Psykologia on sijoituspäätöksissä tärkeää
Häirikkölintmanpskiaisen linkkejä en lue täältäkään koskaan niiden panetteluja en senkään vertaa, köhä mölisijä
Ja ei vilttuilevalla köhämölisijälle ole mitään sijoittajalle annettavaa ei täällä eikä pienipalkkaisilla vähän koulutetuilla Hesarin toimittajilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012150Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2981940Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041776Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321361
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii261131Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671099- 511057