Onko nyt viimeinkin tullut se päivä, ettei enää tarvitse nähdä eikä kuulla enää kautta ranatain esitystä missään!
Tämä vielä tänään
11
193
Vastaukset
- Anonyymi
Olen inhonnut sitä yli kaiken aina ja jokaisena päivänä, kuka sen sitten keksikin, en pidä siitä ihmisestä! Hetken hengähdystauko, jotta mieli rauhoittuisi ja olisi varamsti jaksamista ruveta tutustumaan mahdolliseen uuteen kumppaniin!
- Anonyymi
Ja ikäeroa voi olla vain muutama vuosi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikäeroa voi olla vain muutama vuosi!
En koskaan tule hyväksymään elämääni sellaista ihmistä, jonka takia menetin paljon hyviä vuosia! En halua nähdä häntä enää koskaan missään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan tule hyväksymään elämääni sellaista ihmistä, jonka takia menetin paljon hyviä vuosia! En halua nähdä häntä enää koskaan missään!
Hän on niitä harvoja ihmisiä joita todella inhoan, valitettavasti se on totuus! Kukaan ei halua olla tekemisissä syvästi inhoamansa ihmisen kanssa koskaan!
- Anonyymi
Ja mahtanet tarkoittaa mitä tiedätkö itsekään nää katto kun kautta rantainkin voi oppia
- Anonyymi
Ei sillä ole mitään merkitystä jos oppisivat, se ei muuta sitä tosiasiaa, että minut pakotettiin osallistumaan johonkin sellaiseen, mihin en olisi koskaan halunnut osallistua, eikä minulta kysytty lupaa siihen, eikä minulle kerrottu alussa kenen se liittyi ja minkä takia ja siksien ymmärtänyt siitä moneen vuoteen mitään, se oli todella kauhein kokemus elämässäni useamman vuoden ajan ja sen lisäksi, en saanut edes tehdä töitä rauhassa. en anna koskaan anteeksi sitä mihin minut pakotettiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole mitään merkitystä jos oppisivat, se ei muuta sitä tosiasiaa, että minut pakotettiin osallistumaan johonkin sellaiseen, mihin en olisi koskaan halunnut osallistua, eikä minulta kysytty lupaa siihen, eikä minulle kerrottu alussa kenen se liittyi ja minkä takia ja siksien ymmärtänyt siitä moneen vuoteen mitään, se oli todella kauhein kokemus elämässäni useamman vuoden ajan ja sen lisäksi, en saanut edes tehdä töitä rauhassa. en anna koskaan anteeksi sitä mihin minut pakotettiin!
Työrauhan menetys oli kaikkein pahinta, joka ikinen oli suuna päänä kertomassa milloin mitäkin. Yksikin naista esittävä puhui kuin papupata ja kun suutuin hänelle, hän kehtasi haukkua minua, mitä helvettiä. Kuka oli se "neropatti" joka keksi niin kammottavan tavan tiedon jakamiseen kuin joka ikinen työpaikka..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työrauhan menetys oli kaikkein pahinta, joka ikinen oli suuna päänä kertomassa milloin mitäkin. Yksikin naista esittävä puhui kuin papupata ja kun suutuin hänelle, hän kehtasi haukkua minua, mitä helvettiä. Kuka oli se "neropatti" joka keksi niin kammottavan tavan tiedon jakamiseen kuin joka ikinen työpaikka..
Samat sanat! Onko ny sit ni,et gubbe kertoo itsestään totuuden!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat! Onko ny sit ni,et gubbe kertoo itsestään totuuden!
Niin kerroppa sinä gubbe, palastaäijä jne, että mihin tämä jonnin joutava jollotus perustuu
- Anonyymi
Asia ok.
- Anonyymi
Curvanliemi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3982110Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734