Kas niin.. kuten otsikko kertoo niin saan jatkuvasti niskaani syytöksiä ja jopa muutaman lasun kun en hoida sairauttani.
Minulla on sukurasitteena hyperkolesteroli (viimeinen mittaus yhteiskolesteroli 10,4) sekä verenpaine. Myös sydämen ja aortan yhdyskohdan rakenteellinen feilu joka altistaa edellämainittujen asioiden kanssa äkkikuolemalle. Suvun miehet ovat kuolleet hoitamattomana tähän noin 50-55v ikäisinä. Tiedän tapauksia joissa tehty isompia kirurgisia korjauksia ja elinikä edelleen käynnissä.
Itse en halua syödä lääkkeitä. En urheilu enkä lääkärin höpinöistä välitä. Säästän kaikki näihin menevät rahat lapsilleni rahastoihin sekä minulla on hyvä henkivakuutus.
Näistä syistä minua haukutaan ja arvostellaan että en muka arvosta lapsiani. Päinvastoin. Juuri heidän tulevaisuutta tässä ajattelen. Lapset ovat jo kohta isoja niin raha auttaa eteenpäin elämässä. Ihme touhua.
Miksi haukutaan hulluksi tai sekopääksi
Anonyymi-ap
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 545967
- 575442
- 543792
- 143735
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1113713- 313166
- 592904
- 592796
- 622486
- 471920