Suomessa paistaa aurinko kerran kuussa mutta ainakin meillä on tuullut lähes myrskylukemilla vitutukseen asti.
Onko tuulivoima järkevämpi kuin aurinkopaneelit?
13
314
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus mietin samaa... Pitäisi olla melkoinen mylly ja todella hyvät tuuliolosuhteet, jotta saisi todellista tuottoa. Googlaile itse, niin ymmärrät.
- Anonyymi
Nämä eivät ole vaihtoehtoisia vaan kumpaakin on hyvä olla. Suomessa on jo tuulivoimaa vaikka kuinka paljon, mutta jos ei tuule, niin ei tuule.
- Anonyymi
Oliko tämän turhan aloituksen pointti ratkaista miten sais ILMAISTA sähköä parhaiten ??
- Anonyymi
Pientuulvoima ei yleistäen ole kannattavaa. https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/dcfc2787-a93a-4a01-9bd0-9d018f37abb8
Toimiva voimala vaatisi hyvät tuuliolosuhteet ja maksaisi kymppitonneja.
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/892158/Hyttinen_Kim.pdf?sequence=2&isAllowed=y- Anonyymi
Niistä ei nyt edes puhuttukaan!
- Anonyymi
Jännittää koska tulee seuraavaksi näin turha aktivointialoitus ?
- Anonyymi
Sinua se vähän kaikki jännittää. Ootko jotenkin hermoheikko?
No, minuakin tosin jännittää seuraava "jännittääkö" turha vastauksesi. - Anonyymi
Aloitit jo
- Anonyymi
Minua jännittää koska sekoilusi johtaa tahdonvastaiseen pakkohoitoon.
- Anonyymi
Kaikki mahdolliset keinot tuottaa sähköä itsenäisesti ovat hyviä ratkaisuja ja tähän tulisi pyrkiä
- Anonyymi
Aurinkopaneeli ei tuota joka yö yhtään mitään!
Tuulivoima sen sijaan voi tuottaa ympäri vuorokauden. - Anonyymi
Missähän päin "suomea" mahdat oikein asua kun ainakin täällä on nyt heinäkuussakin paistanut arska melkeen jokaisena päivänä. Vai meinaatko nyt, että just sinun sijaintisi mukaan muka pitä s tehdä jotain johtopäätöksiä siitä mikä on parempi? Miksi se sun sijaintisi mukaan pitäs päättää? Ja eiköhän paras ole molemmat, koska ne täydentää toisiaan.
- Anonyymi
Joo mutta se maksaa RAHAA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864