Ranska, Euroopan "maahanmuuttoveturi" ja kulttuuririkkain kansakunta on sisällisodan partaalla:
https://mediamaailma.fi/ranska-sisallissodan-partaalla-ja-suomi-ei-voi-pysya-ulkopuolisena/
Mellakat, ryöstely ja kaaos lisääntyy keski-euroopassa, kun Ranska näyttää mallia mihin kansojen sekoittaminen johtaa.
Surullinen tilanne, kun Eurooppalaistuneet mamut eivät pysty enää kotimaansa arvoihin palautumaan ja tännekään eivät ole sopeutuneet. Ongelman kauheus paljastuu, kun huomataan että monet heistä menet mielummin vaikka vankilaan, tai vaikka kuolevat, ennenkuin lähtevät kotimaahansa, palaavat kolmansiin maihin, maitojunalla, häpäisemään sukunsa, kun eivät onnistuneet kullanvuolenta retkeltään länsimaalaisesta yltäkylläisyydestä. Onko keskitysleirit ainoa ratkaisu?
Ranska sisällissodan partaalla
9
159
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs sisällissota se on jos ulkomaalaiset sekasortoa aiheuttaa.
- Anonyymi
Osahan on jo "ranskalaisia", vaikka eivät maan arvoja kunnioitakkaan. Juhlivat Notre Damen tuhopolttoa aiemmin. Taskuvarkaita ja huumekauppiaita.
Tuovat oman paskamaansa "kulttuurin" mukanaan, kuinka tyhmiä suomalaisetkin suvakit ovat, kun eivät tajua, että heiltä putoaa ensimmäisenä päät, hyvällä tuurilla heidät vain säkitetään, jos nuo pääsevät valtaan..
- Anonyymi
Maahantunkijoita on lappanut siirtomaa-ajan entisistä , itsenäistyneistä territorioista entiseen emämaahan , uudet hallitsijat kun ovat välittömästi valtaan päästyään palanneet ikiaikaiseen hallintomalliinsa joka ei aivan istu nykyaikaiseen ajatustapaan eikä länsimaiseen yhteiskuntamalliin .. Valitettavasti vain näitä vanhoillisia ja tuon "erään uskonnon lähetyssaarnaajia" on seurannut mukana , sakkia jota myös tänne Pohjan perille on lainvalvojien vaivoiksi ja suvakkien iloksi saatu .. Velaksi elävän yhteiskunnan kanto- ja sietokykyä sopii hieman ihmetellä , olkoonkin että yhteiskunnan varoista on vielä pystytty maksamaan niin johtoportaan palkat ja luontaisedut kuin KELA-elättien kustannukset ..
- Anonyymi
Ranskalaisten siirtomaa isäntien raakuudet ja riisto olivat sitä luokkaa että joutavatkin maistamaa omaa lääkettään.
- Anonyymi
Antaahan niiden tapella,ei pelota.
- Anonyymi
Taitaa asia koskea Suomussalmea.
- Anonyymi
Ranska, Pariisi= Suomussalmi. Vai onko jotain muuta lausuntoaaaa.
- Anonyymi
Ranska on Suomussalmen siirtomaa.
- AnonyymiUUSI
Vai on taas ilmestynyt uusi ryssänrahoittama natsisivusto, mediamaailma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348