En halua sua enää

Anonyymi-ap

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en halua kuulla yhtään sun ääntäsi.
Ja tiedät kyllä, miksi inhotat minua nykyään. Et ole tyhmä ihminen. Olet vain luonnevikainen ja sulla ei ole edes alkeellisia käytöstapoja.
Olet nykyään ruma minun silmissäni ja kaikki olisi muutenkin ollut vain fyysistä kiinnostusta. Siitäkään ei ole yhtään mitään jäljellä. Päinvastoin!
Ja usko pois - sanoistasi huolimatta - mulla on paljon ystäviä ja minusta kiinnostuneita ihmisiä on paljon ympärilläni. Mutta tapailen vain yhtä kerrallaan.
Tottakai saat liikkua sen, mitä muutenkin olet aikeissa, mutta älä turhaan tule esille! Sinä vain oksetat, kun kuulen äänesi. Turha huutaa puoliääneen. Minulla on korvatulpat.

38

1006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta en tiedä missä saan liikkua ja missä en🤔

• Anonyymi

Kukaan ei voi estää liikkumasta missä haluat. -sivusta

• Anonyymi

Liiku vapaasti vaan yleisillä alueilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt kuitenkaan toisten pihoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko olla enää alentuvampi kun pädet rämän äikän monologiin ja puhut jollekin kuin holhouksenalaiselle. Lol.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liiku vapaasti vaan yleisillä alueilla.

Juu juu palstaäijän kanssa haastatija, entä rakennustyömaat jos sellainen miljöö viehättää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt kuitenkaan toisten pihoissa.

Miksei? Aina halunnu piknikille toisten pihoille🤔 kirjoittelet tätä palstaäijää kummallisimpia tekstejä tänne ja se on paljon sanottu se

• Anonyymi

Aika paljon energiaa annat ihmiselle, jota et enää halua nähdä etkä kuulla.
      Kummasti se ääni silti kantautuu korvatulppienkin läpi ja tänne palstalle asti.
      Taitaa olla niin, että mitä enemmän toitotat ettei kiinnosta, sitä enemmän se kiinnostaakin. Ei hätää, meitä käy täällä muitakin purkamassa solmuja. 😏

• Anonyymi

Hyvä niin.Käytä tulppia.

• Anonyymi

No nyt on ISO kiukku 😂

• Anonyymi

Onkohan ihan nälkäkiukku🤔

• Anonyymi

Yrität innostua näistä palstaäijän avautumisista todella väkinäisesti, käy vähän sääliksi

• Anonyymi

Kuka tuollaista ärisijää edes haluaisi? 🤣

• Anonyymi

No onhan se kyllä söpö kiukkusena.

• Anonyymi

Oliko tämä nainen ennen nätti silmissäsi, mutta muuttui esim yön aikana hirveäksi rupikonnaksi? Kunhan tarjoan mielenkiintoisia tulkintakulmia näihin aloituksiisi gubbe, mistä mieleltään vajaat hakee jotain säväreitä sun muita

• Anonyymi

Aloitus oli naisen.

• Anonyymi

Miesvauvan ruikutusta

• Anonyymi

Naiselt aloitus!

• Anonyymi

Voi kamala. Ei kyllä ole mitään syytä inhota 🤔 olen ollut pelkästään mukava vaikka perse*nnuolijaa minusta ei saakkaan.

• Anonyymi

Pidätkö itseäsi niin merkityksellisenä minulle?

• Anonyymi

Ihan hyvä kysymys vaikka onkin varmasti sinun aloittajaäijän täytetavaraa, että miksi joku haluaisi kokea olevansa niin merkityksellinen että joku kirjoittelisi juuri hänelle tällaista saagaa, josta ei sisällön puolesta saa otetta pahimmallakaan tahdolla? Täällä tuntuu pyörivän ihmisiä jotka haluaa kokea olevansa nimenomaan tällaisessa negatiivisessa mielessä tärkeitä

• Anonyymi

Rauhotu nainen! Mistä olet noin suuttunut? Ihan vapaasti olen sinun antanut touhuta juttujas tähänkin asti. Ei mikään ongelma minulle vaikka pyörittäisi samaan aikaan kokonaista jalkapallojoukkuetta. Lepo vaan.

• Anonyymi

Olet oksettava.Toivon etten koskaan vagingossakaan tuomoiseen ihastu,ikinä.
        Sivusta puutuin keskusteluun.

• Anonyymi

Pidän mies äänestäsi paljon. Ei multa kuin lempeyttä ja hyväksyvyyttä. En esitä toiveita liikkeistäsi. Toivoin näkeväni aina, mutta käytöksestäni sitä ehkä ei uskoisi. Siksi saat vapaat kädet ja jalat.
      Sivusta

• Anonyymi

rylla sattuu ja tapahtuu pieleenhan kaikki menee ei me sovita toisillemme olen liian groteski

• Anonyymi

se on mahdottomuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on mahdottomuus

Yksi tyyppi oli ja paha maailma vei sen

• Anonyymi

En ymmärrä naisia yhtään. Olipas aikamoinen itku potku raivari enkä edes tiedä syytä. Eikait siinä saahan minua vihata ei muuta kun jonon jatkoksi vaan. Kyllä maailmaan kiukkuakin mahtuu. En häiritse voit olla varma siitä.

• Anonyymi

se kuuluu lestadiolaisuuteen vihaa kaikkia rakastaminen ottaa niin koville

• Anonyymi

Ei täällä voi tietää keneltä kenelle on, jollei ole oikeasti kunnon tunnisteita, enkä nyt tarkoita mitään nimikirjaimia. Ei täällä kyllä kauaa voi olla, kun itsekin pahoittaa mielen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se kuuluu lestadiolaisuuteen vihaa kaikkia rakastaminen ottaa niin koville

Sama vika juutalaisilla. Rahastaminen ottaa koville.

• Anonyymi

En tule älä sinä sitä murehdi 🤍

• Anonyymi

Selväksi tehty mielipide. Tämän jälkeen toinen voi puolestaan sulkea ja sammuttaa siihenastisen mahdollisesti tapahtuneen mahdollisia tulevia satunnaisia vastaantulotervehdyksiä myöten. Ei tuntemuksia, ei tuntemisia ja muuten hyvää, tai siis parempaa jatkoa toivottaen. Kelpaako.

• Anonyymi

Aloitus ei varmaankaan ollut sinulle. - en ap

• Anonyymi

Tiedoksi, että elän elämää IRL.
      Ap

• Anonyymi

En siis asu täällä enkä ole parisuhteessa joidenkin anonyymien tuntemattomien kanssa netissä.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En siis asu täällä enkä ole parisuhteessa joidenkin anonyymien tuntemattomien kanssa netissä.
        Ap

En minäkään, tämä paikka on ollut vaib ajatustenpurkua varten.

• Anonyymi

Voi luonnevika mulla on kuulemma ollu jo nuoresta asti erityisemmin rumaksi ei ole kukaan sanonu vie tätä nykyäänkään ja parisuhteessa olen aina sanonu et lupa pitää kysyä siltä jonka kanssa parisuhteessa olen narsistilta taas on turha kysyä lupaa kun heidän mielessään ajatus menee niin että he saavat tehdä mitä haluavat jopa parisuhteessa mutta puoliso/kumppani tekee niin kuin he sanovat tai käskevät

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4241
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      54
      4026
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3512
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3033
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2759
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2552
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2234
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      13
      1337
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      155
      1230
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1026
    Aihe