Ihan vain tiedoksi. Mulla menee hyvin. Ei itke sun perään enkä ano anteeksiantoa. Mulla on sellainen käytännöllinen lähestymistapa. Mä ihastuin suhun ja oletan, että sä muhun. Sellaista sattuu, ei se ole vaarallista. Kumpikään meistä ei hoitanut hommaa sen paremmin tai huonommin kuin toinen. Kumpikin yritti, mutta ei uskaltanut kuitenkaan täysin pistää itseään likoon. Silloin ei voi mitään saadakaan ja siitä voi syyttää vain itseään. Sinä päivänä, kun uskallan, en enää kirjoita tänne. Tuleeko se päivä vai pääsenkö yli susta, kuka tietää? Nyt mä nautin kesästä ja toivon, että säkin teet niin.
Nähdään, n.
Kuule mies
44
866
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Multa
- Anonyymi
Missä vaiheessa naisia esittävä setämies huomasit, ettei täällä saa oikein muuten huomiota ja alkoiko tämä harrastus kokeiluna johon jäit koukkuun? Haet selvästi elämyksiä sitä kautta, että vedät rooleja täällä ja hööpötät anonyymeja
- Anonyymi
Vaihda levyä. Pakkomielteeseen saa myös hoitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda levyä. Pakkomielteeseen saa myös hoitoa.
Miksi sinulle on tärkeää pitää näitä irrationaalisia mielikuvia, miksi ns puolustat tällaisia aloituksia? Jos nyt satut olemaan joku muu kuin aloittajaäijä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulle on tärkeää pitää näitä irrationaalisia mielikuvia, miksi ns puolustat tällaisia aloituksia? Jos nyt satut olemaan joku muu kuin aloittajaäijä…
Sinulla on jotain vikaa korvien välissä tai olet tosi nuori vielä, kun et tajua omia ulostulojasi? Tämä sivusta, eka viesti tähän ketjuun. Sinun tapasi esittää on ärsyttävä ja siksi meitä on useampia, joita tyylisi ei miellytä. Sori vaan. Äijäilyt eri muodoissa on puhdasta myrkyn keittoa sinulta. Taidat omata narsistisia piirteitä, joita tuskin itse noteeraat edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on jotain vikaa korvien välissä tai olet tosi nuori vielä, kun et tajua omia ulostulojasi? Tämä sivusta, eka viesti tähän ketjuun. Sinun tapasi esittää on ärsyttävä ja siksi meitä on useampia, joita tyylisi ei miellytä. Sori vaan. Äijäilyt eri muodoissa on puhdasta myrkyn keittoa sinulta. Taidat omata narsistisia piirteitä, joita tuskin itse noteeraat edes?
Tälle jättiläispeukalo! Joka kerta, kun tänne tulee jotain lukemaan, niin tuon ” mieheksiluulijan” enemmän, tai vähemmän sekopäisiä päänaukomisia palsta täynnä. Ei taida olla muuta elämää, eikä huomaa omissa aivopieruissaan mitään epänormaalia.
- Anonyymi
Moi nähdäänkö samassa paikassa kuin viimeksi:)
Muistatko kun siitä on jo aikaa...- Anonyymi
Manuela(?)
- Anonyymi
En ollut muille vihainen, vain itselleni siitä mitä tapahtui ja varsinkin mitä ei tapahtunut.
- Anonyymi
Ei multakaan 😆
- Anonyymi
Nähdään ja hyvää kesää
- Anonyymi
Ei nähdä kyl
- Anonyymi
Nautitaan kesästä ja meille molemmille kuitenkin uudesta alusta😊
- Anonyymi
Hyvä, että sinulla menee hyvin. En ole sitä epäillytkään. Eikä sinulla ole mitään anteeksipyydettävää. Hyvä kirjoitus. Hyvää kesää sinullekin.
- Anonyymi
Nähdään kun nähdään
- Anonyymi
Ei tarvi yrittää vee osataan homma
- Anonyymi
Minulla on anteeksipyydettävää! Olet anteeksiantava😊. Se on hienoa!!! Siis anteeksi, kiitos ja hyvää kesää🌼
- Anonyymi
Minulla menee hyvin ja se on sinun ansiota pitkälti😊👍Toivottavasti myös sinulla menee hyvin ja meneekin, olen täysin varma siitä.
- Anonyymi
Jaa. Minä itken kyllä.
- Anonyymi
Minäkin itken mutta hetken aikaa vaan.
- Anonyymi
Kumpi sanoo viimeisen sanan. Sano sinä!
- Anonyymi
Mulle tää ei ole ollut missään vaiheessa mikään kilpailu.
- Anonyymi
Sano sinä ja anna niiden sanojen tulla suoraan sydämestä. Sanat voivat rikkoa ja viiltää. Tai hoitaa ja parantaa. Olethan varovainen, mutta myös täysin rehellinen. Anteeksi kun olen sanonut monesti pahasti ja sillä tavalla aiheuttanut varmasti sinulle epävarmuutta ja jopa kaaosta. En enää. Lupaan sen sinulle, kaksoisliekkirakkauteni 🔥😘
- Anonyymi
Jämpti kirjoitus! käytännöllinen lähestymistapa sopii lähes kaikkeen, vaikka usein taustalla pientä kipuilua olisikin. Se on hieman sama kuin "arvostan suoraa puhetta" kommentti, jonka turvin saa sanoa läheiselle ihmiselle epäkohteliaat sanat, perustellen sen omaan käytöstapaansa kuuluvaksi hienoksi ja rehelliseksi tavaksi. Ei ihastuneen mieli erota Sitä sattuu- ajatelmaa oikeasta surusta, jonka itse tai toinen on tuottanut joko tarkoituksella tai tahtomattaan. Tietysti ihmiset on valettu erilaisiin muotteihin ja asiat näyttäytyvät jokaiselle tavallaan, epävarmuus on kovuutta ja itsesyytöksien sietäminen rohkeutta ja realistista asioihin suhtautumista. Mutta on olemassa myös herkempiin muotteihin valettuja, niitä joilla ei mene ihan yhtä hyvin, he eivät tietenkään hoitaneet hommaa kovinkaan hyvin vaan epävarmuuttaan tai ujoittaan, ihastumisen vahvoja tunnekokemuksia peläten, aristellen ja väistellen. He eivät jää odottamaan tulevaa päivää, he surevat jo tietäen ettei sitä päivää koskaan tule. Mutta elämä jatkuu ja kauniit kesäpäivät.
- Anonyymi
Jotkut rakastaa vähän aikaa ja jotkut pitkäkestoisesti. Kaikki aidot rakkaudet kestää. Vaikka loppuun asti, jos on tahtoa ja halua tehdä parhaansa rakkauden, suhteen eteen. Molemmat mukana täysillä niin kaikesta selviää. Eikä erota, kun yhdessä päättää, että ero ei ole mikään vaihtoehto
- Anonyymi
Pappi sanoo viimeisen sanan. Amen.
- Anonyymi
Et ollut sen arvoinen.
- Anonyymi
Jollekin mä vielä olen. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollekin mä vielä olen. ❤️
Voit olla mun rakas, asumatta yhdessä. Luottamus toki pitää olla.
- Anonyymi
Enää mä halua ajatella susta mitään ikävää. Se, mitä meidän välillä oli, oli taianomaista.
Aloittaja- Anonyymi
Taianomaista on vain se että vanha ruma käpy on vielä edes elossa
- Anonyymi
On vieläkin tunteita ja siksi tää oli mitä oli vahvojen tunteiden vuoksi, viha ja rakkaus kulkee vierekkäin. En kuitenkaan halunnut olla yksi monesta.
- Anonyymi
Tiedän että sulla menee hyvin, tietyillä elämänaluilla siitä ei liene ollut koskaan kiistaa
- Anonyymi
Ei ole multa
- Anonyymi
Toivottavasti kuitenkin joskus kohtaatte, jos tunteita kerran oli. Siis jos kumpikin vielä vapaa. Hän toivoo sinullekin varmaan kaikkea hyvää. Niin minäkin. (sivusta.)
- Anonyymi
Usein nuo kaatuu siihen, ettei tiedä toisen tilannetta. Onko varattu tms. Myös jännitys voi olla kovaa. Väärinkäsityksiä voi alussa myös olla, jos ei toinen tai kumpikaan pelaa avoimin kortein jne. Hyvää Kesää! (sivusta)
- Anonyymi
Tämä on totta, väärinkäsityksiä tulee. Tunteet oikeastaan alkoi kun toinen tuli muutaman kerran vastaan ja jähmettyi aina silmät pyöreänä suu hymyillen auki.
Mystistä on ollut myös se, että lähes aina kun poistun kotoa tämä nainen tulee vastaan, tunteet ovat niin kovalla tasolla, että olen vaihtanut reittiä nähdessäni mahdollisen kohtaamisen. Aivan hirveetä ja mietin mitä helvettiä tämä on.
Miksi epäröin näitä tunteita, No, tämä sama nainen hakee eräällä foorumilla panoseuraa muutaman kerran kuukaudessa ja on hyvin myöntyväinen pikapanoille kun täysin tuntematon sellaista tarjoaa. Testattu anonyyminä.
Asumme lähes vierekkäin ja voisimme toki auttaa toisen tarpeissa, silti hieman oksettaa.
En vaan osaa kohdistaa luottamusta tällaiseen henkilöön. Mutta kuten sanoin, väärinkäsityksiä tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta, väärinkäsityksiä tulee. Tunteet oikeastaan alkoi kun toinen tuli muutaman kerran vastaan ja jähmettyi aina silmät pyöreänä suu hymyillen auki.
Mystistä on ollut myös se, että lähes aina kun poistun kotoa tämä nainen tulee vastaan, tunteet ovat niin kovalla tasolla, että olen vaihtanut reittiä nähdessäni mahdollisen kohtaamisen. Aivan hirveetä ja mietin mitä helvettiä tämä on.
Miksi epäröin näitä tunteita, No, tämä sama nainen hakee eräällä foorumilla panoseuraa muutaman kerran kuukaudessa ja on hyvin myöntyväinen pikapanoille kun täysin tuntematon sellaista tarjoaa. Testattu anonyyminä.
Asumme lähes vierekkäin ja voisimme toki auttaa toisen tarpeissa, silti hieman oksettaa.
En vaan osaa kohdistaa luottamusta tällaiseen henkilöön. Mutta kuten sanoin, väärinkäsityksiä tapahtuu.Eikö kenellekään ole enää luotettavuus mikään juttu, vai pannaanko vaan rennosti kaikkien kanssa kenenkään tunteista välittämättä. Tämä jos mikä aiheuttaa väkivaltaa.
- Anonyymi
joo, kiva ku sulla menee hyvi
- Anonyymi
Eikö sulla menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla menee?
Nuku hyvin🥱🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla menee?
Ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei
Oon pahoillani, kuka oletkaan. 😕
- Anonyymi
No menee menee,eikö se jo tullut selväksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986