Aivan hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa patsastella paraatipuvussa ja leikkiä jotain sankaria ja laulattaa lapsia. Tällaiseen hömppään löytyy loputtomasti aikaa ja määrärahaa. Poliisi itse raportoi kuinka hyödyllistä pasteeraaminen on, mutta mitään konkreettista ja mitattavaa hyötyä siitä ei ole.
https://www.verkkouutiset.fi/a/poliisi-on-vieraillut-tana-vuonna-kouluissa-yli-2000-kertaa/#abd7a89a
Poliisilla on aikaa ja resursseja 2000 kouluvierailuun
7
240
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän niitä sopivia uhreja etsiä etukäteen. Jokaisella suomen poliisiasemalla kun todistetusti löytyy suuria karkkisetärinkejä jotka tykkää vähän nuoremmista.
- Anonyymi
Ja sitten taas kerran niitä todisteita tarvittaisiin. Oletko esimerkiksi tehnyt asiasta rikosilmoitusta - sinullahan täytyy olla todisteita tällaisesta toiminnasta ja aika pino, koska poliisiasemia on aika monta?
Minkä laatuisia todisteesi ovat? Puhutaanko mielikuvitustodisteista vai onko sinulla ihan ääni/kuvatellenteita tai muita vastaavia? ;)
- Anonyymi
Ja taas niin katkeraa tekstiä, ettei mitään rajaa. Mikä moinen katkeruus kumpuaa?
Poliisin vierailut kouluissa ovat erittäin hyödyllisiä ja poliiseja tarvittaisiin vierailemaan kouluissa paljon enemmän. Ihan konkreetisesti kertomaan esimerkiksi huumeista, liikennerikoksista, (myymälä)varkauksista sekä (koulu)väkivallasta. Ja erityisesti kertomaan niiden seurauksista. Myös alkoholista ja alkoholin käytön seurauksista. 2000 vierailua, sanotaan vaikka 2 poliisia ja tunti per vierailu on noin kolme henkilötyövuotta. Jos tällä estetään edes yksi (1) vankilakierre, kustannukset on katettu.- Anonyymi
Vertailun vuoksi jokaisessa koulussa opetetaan vuosien ajan kuinka tupakka ja alkoholi ja huimausaineet ovat vaarallisia ja niitä ei pidä ryhtyä nautiskelemaan. Kuinka tämä vuosien ajan kouluissa alaikäisille tarjoteltu valistus auttaa, moniko oppilas kokeilee alkomahoolia ja tupakkatuotteita? Käytännössä jokainen ja osa vielä huimausaineita. Valistuksella saavutettu hyöty on?
Palataan poliisin vierailuihin ja pasteeraamisiin kouluissa. Montako vankilakierrettä kertavierailulla per koulu on estetty, tilastoja kitoosh!?
- Anonyymi
Ei se ole se juttu, vaan se että poliisit on siellä kivoja ja luulet että ne sitten on kivoja ja luotettavia. Mielikuvia. Aivopesua. Kunnes jossain vaiheessa huomaat että hitto kusipäitä ja rikollisia. Ei sillä on toki kivoja, rehtejä ja asiallisiakin poliiseja, mutta on paljon muutakin.
- AnonyymiUUSI
Auton katsastus tien laidassa Kouvola. Kiva työ
- AnonyymiUUSI
Poliisinmerkistähän voi havaita kuinka miekka osoittaa alakynteen. Ajan ja rahanahneuden myötä toki. Turvallisuus kun Suomessa on sellaista joillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772