Mikä olisi paras painepesuri auton pesuun omakotitalon pihalla? Kiinnostaisi auton päivittäinen pesu
Paras painepesuri auton pesuun?
23
341
Vastaukset
- Anonyymi
Päivittäinen pesu? Eikö sulla ole parempaa tekemistä elämässä? Autohan kuluu puhki siitä jatkuvasta hinkkaamisesta!
- Anonyymi
Jos autosi likaantuu joka päivä, suosittelisin ennemmin muuttamista pois mudan keskeltä kuin jatkuvaa pesurin käyttöä.🙄
- Anonyymi
Kärcher KHB 6 on erinomainen autonpesuun. Riittävän tehokas, mutta hellävarainen maalipinnalle. Itse käytän sitä pari kertaa viikossa ja olen ollut tyytyväinen. Menestynyt https://rakennustyot.com/paras-painepesuri/ testeissä myös ihan hyvin.
- Anonyymi
Boschin pesurit ovat kyllä yliarvostettuja muovileluja. Menevät rikki jo ensimmäisestä kaatumisesta.
- Anonyymi
Sellainen jossa paine on maltillinen (alle 140 bar), ettei maalipinta kärsi. Kärcher K3-K4 tai Nilfisk Core 130 ovat hyviä kompromisseja laadun ja hinnan suhteen.
- Anonyymi
Vaan mikä sai sinut kysymään auton pesusta aihealueella jonka otsikko on PUUTARHA?
- Anonyymi
Nyt kysyttiin painepesureista eikä auton pesusta, urpo.
- Anonyymi
Ostaisin sellaisen jonka pitkähkön putken päästä ruiskuaa vettä kun liipasimesta painaa.
Ihan yleisesti ottaen auton päivittäinen pesu ei todellakaan ole tarpeellista eikä ainakaan järkevää. - Anonyymi
Painetta on joka pesurissa tarpeeksi, oleellisempi on vesimäärä. 10 l / min alkaa olla riittävä. Satasen-parin pesurit ovat vähän leluja.
Esim. Clenin sivuilla löytyy jotain vinkkiä ja googlaamalla lisää: https://www.clen.fi/i/nain-valitset-oikean-painepesurin/19/ - Anonyymi
Jätä se
- Anonyymi
Kyllä auton pesu on tarpeen ainaki talvella suojauksen aikaan päivittäin jos rakastaa autoaan.emmän kuin vaimoaan
Ins toipilas - Anonyymi
Siinä vasta persu kannan otto.
- Anonyymi
Mielessä oli vain minä minä minä!
- Anonyymi
Ei ole olemassa parasta pesuria.
Stihlin myymä pesuri ollut hyvä, oisko ollut 150e ja jatkoletku oli 20e.
Vesi tulee järvestä ja ollut yli 12-13 vuotta käytössä, pesuri on valmiina katoksessa ja suoja auringolle että ei pääse paistamaan letkuun.
Huuhtelen usein vedellä autosta liat ja pölyt, näinhän auto pysyy kokoajan puhtaana. - Anonyymi
On tämäkin erikoinen juttu
- Anonyymi
Manalan trollit olleet oikein urakkahommissa
- Anonyymi
Kaik mikä kiiltää velaksi kiltää.....
- Anonyymi
Nykyään anonyymi kiusaaminen netin kautta on helppoa.
- Anonyymi
Aivan järjetön systeemi.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa äänestyskopissa.
- Anonyymi
Olette itse kohta kopissa kusipäät.
- Anonyymi
Jos peset päivittäin letkutus riittää. Idioottia reijittää auto paineella, hiekalla ja suolalla.
- Anonyymi
Tuota en tiennytkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912