Hei, tarkoitus on tehdä rintamamiestaloon ylä- ja 1 kerrokseen vesikiertoinen lattialämmitys. Mistä saisi tietoa onko nämä 13-16 mm uretaanipohjaiset saneerauslevyt käytössä hyviä? Kipsivaluun verrattuna mietityttää se että kun vesiputki tulee suoraan laminaatin alle niin tunteeko sen jalassa? Kipsivalussa on se 2-3 cm vala putken päällä jolloin lämmön pitäisi jakautua tasaisemmin. Lähinnä yläkerran teko kipsillä arveluttaa, painon ja kantavuuden vuoksi.
Vastaukset 3
- Anonyymi
"Onni suosii kokeilijaa?" Raskas valurakenne tasoittanee lämpöä. Toinen lähestymistapa voisi olla lämpöä johtava kerros lattialämmityksen ja lattiamateriaalin välillä.
"Kokeilija" ehkä hyödyntäisi kupariteippiä ja/tai vahvaa alumiinifoliota, kevyen tasalämpimän metallikerroksen kyhäämiseksi lattian alle.
Halvinta kupariteippiä lienevät "etanateipit". Lidlin Parkside 5cm x 10m rulla n. 10€, referenssiksi. Keittiön pöydän laboratorion koejärjestelyllä voinee tuomita ajatuksen, tahi ei. - Anonyymi
Kaben lattiassa on nestekiertoinen lattialämmitys ja foam-eristys. Netistä löytyy rakennevideo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527