Etsinnässä estoton erottinen nainen joka avoin ja uskallias nauttimaan toisistamme luonnon helmassa luottamuksella
Naista kaikkeen kivaan
8
728
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tämmönen pitäs laittaa ihan muualle kuin Suomi 24: jään
- Anonyymi
Minä olen hyvä nainen ja lesta myös.ota minut Pattijoen sillalla illalla ja kondomi mukaan.terveisin lestamärkäpillu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hyvä nainen ja lesta myös.ota minut Pattijoen sillalla illalla ja kondomi mukaan.terveisin lestamärkäpillu.
Saanko nauraa vai lesta ja keskellä siltaa
- Anonyymi
En ole nainen.olen mies ja ota minut härkä puistossa mies.osaan temput.sitten mennään Pattijoelle homoileen.
- Anonyymi
Sataman saunaillassa saattaa saada..
- Anonyymi
Olen myös miesten mies isolla etukuormaajalla varustettuna.tule oi körnikäs Pattijoelle niin jörnitään oikein kunnolla.mukava metsässä touhuta kunhan varataan lepikkölestaa tuota Pattijoen klrmyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös miesten mies isolla etukuormaajalla varustettuna.tule oi körnikäs Pattijoelle niin jörnitään oikein kunnolla.mukava metsässä touhuta kunhan varataan lepikkölestaa tuota Pattijoen klrmyä.
Uskalla kokeilla edes kerran miestä, niin ymmärrät paremmin että mikä on homman juju.
- Anonyymi
Luota minuun niin yhdyntään kuten miehet tekevät lämmin syli isot kassit ja lasti tulee sopivasti varsinkin kun ollaan Pattijoella sillan kupeessa illalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998