Mitenköhän sinä vietät juhannusta? Ja minkähänlainen juhannus se olisi, jos joskus viettäisimme sen yhdessä?
Mietin tässä aikani kuluksi
35
602
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en vietä sitä mitenkään. Kotona olen yksin aina ollut.
Eli ehkä miehen kanssa sitten tulisi vietettyä sitä jotenkin... - Anonyymi
Varmaankin ajelen autolla lapsen 😁 hirveen vauhdikasta.
- Anonyymi
Lapsen kanssa siis
- Anonyymi
En vietä mitenkään ellei joku ehdota jotain,
ja anna syytä siihen..... - Anonyymi
Ystävien kanssa vietän juhannusta. Parasta mitä tiedän olisi viettää juhannus M-miehen kanssa. Kyllä on ikävä!
- Anonyymi
Tämä sopisi hyvin. Kaipaus on kova.
M-mies - Anonyymi
Niin minullakin sinua m-nainen 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sopisi hyvin. Kaipaus on kova.
M-miesAi sopis vai 🙄
Vai sil viisiin 😠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minullakin sinua m-nainen 😍
😍😍😍😍😍
- Anonyymi
en ole viettänyt juhannusta vuosiin ja nytkään en vietä mitenkään.. mökillä olisi kiva olla jussina.. B)
- Anonyymi
Mökillä B:n kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökillä B:n kanssa?
Tuo on aurinkolasihymiö....
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aurinkolasihymiö....
sivu😎😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😎😂
😂😂
- Anonyymi
Mököttäisin rakkaan naisen viekussa koko juhannuksen. Pelaisimme ehkä mölkkyä.
- Anonyymi
Miks mököttäisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks mököttäisit?
Koska olen surullinen ja hänen viekussa olisi niin lohdullinen ja mukava olla.
- Anonyymi
Mökille meen. Ois kiva olla siellä sun kanssa.
- Anonyymi
Juhannus on viikonloppu muiden joukossa.
- Anonyymi
Töissä tietty
- Anonyymi
Terassilla.
- Anonyymi
Meen johonkin, jos vaikka joku kaveri kutsuu meitä koolle. En ole miettinyt kamalan paljon koko asiaa.
- Anonyymi
Tuhlaat vain aikaasi.
- Anonyymi
en tiiä yhtään. voi olla että yksinkin tai sitten meen kotikaupunkiin käymään. Parasta ois hänen kanssaan.
- Anonyymi
Tylsä.
- Anonyymi
Mitä sä teit mulle tuolla?
- Anonyymi
Rakkautta hän teki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta hän teki
Joo kyllä juuri näin.
- Anonyymi
Minen vietä perinteitä.
Vain muistan sen, miten Jeesus kuoli Ristilleen. Aamen.
https://m.youtube.com/watch?v=y3aNF3GMMFM&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD - Anonyymi
Olosuhteiden pakosta kotona. En menossa mihinkään sitä erikoisesti viettämään.
Ehkä käväisen siinä pihalla ja kaupassa ja mahdollisesti lenkillä aikani kuluksi.
Liikuntaa tulee myös kun kipitän rappuja ylös alas pari kertaa päivässä..
Saatan laittaa Miehelle Juhannus toivotuksen jos en häntä muuten näe 🙂🙋🏼 - Anonyymi
Tänä vuonna ei Juhannusta vietetä. Työni puolesta päivystän kotona.
- Anonyymi
Olisi kyllä super ihanaa viettää juhannus kaipaamani miehen kanssa ja hänen kainalossaan ja höpötellä mukavia. Jos siitä välillä malttaa irrottautua, niin vois grillailla juhannus ruokia ja nauttia juhla juomat. Saunoa, viettää aikaa ulkosalla ja mitä nyt keksittäisiinkään.
Mutta todellisuudessa vietän yksin tämän juhannuksen. - Anonyymi
Jos kaikki asiat olisivat mallillaan, oleskelisimme eräällä mökillä vastaleivotun naisystävän kera. Aurinko paistaisi ja veisin hänet souturetkelle, hän katselisi maisemia ja itse tarkkailisin hänen liikkeitään. Soutaisin veneen hiekkapohjaisen pienen lahdelman rantaan ja nousisimme veneestä, nostaisin pienet evästarvikkeet rantaan ja auttaisin samalla hänet. Olisimme sopineet että käymme ensimmäisen kerran yhdessä uimassa, ja sillä olisin suunnannut siihen upeaan, pienesti romanttiseen kesä paikkaan. Nauttisimme virvokkeet ensimmäiseksi ja aloittaisimme riisumaan uima-asuille. Hän hieman ujostelisi vähää vaatetustaan, sen huomattuani katselisin veneen paikoillaan pysymistä ja ohimennen kysyisin häneltä mitä mieltä hän on paikasta. Kun olisimme valmiit, kävelisin hieman hänen edellä veteen, en tahtoisi tehdä hänelle kiusallista tunnetta, ja kertoisin veden olevan lähes 20 asteista. Päästessämme veteen tilanne rentoutuisi, uisimme pidemmälle ja jaloissa tuntuisi syvemmän veden kylmyys. Kääntyisimme rantaan päin ja jalkojen yltäessä hiekkapohjaan, pysähtyisimme nauttimaan ilmasta ja katselemaan kaunista maisemaan. Koska tuntisimme olomme hyväksi, uskaltautuisin siirtymään hänen eteensä, katselemaan hänen kaunista olemustaan ja siirtämään kätensä hänen uumalleen, silmistäni näkyisi tuleva tapahtuma eikä hänkin näyttäisi aikovan estää tapahtumaa. Rannalla nauttisimme pienet eväät, naureskelisimme vapautuneesti kaikelle ja nousisimme vastahakoisesti veneeseen. Illalla kävisimme juhannus kokolla, suorittaisimme perinteiset toivomukset ja suudelmat. Myöhemmin istuisimme juomien kanssa laiturilla, ilma alkaisi viilentyä ja laittaisin käden hänen ympärilleen, suutelisimme ensimmäisen yhteisen juhannuksen kunniaksi, pitkään ja hartaasti, yön nukkuisimme toisissamme kiinni ja tuntisin hänen pienien vaatteidensa liukkauden ja se tuntuisi mukavalta.
- Anonyymi
En mitenkään nykyään. Paska päivä muiden joukossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079