Hei, olen tällä hetkellä varasijalla 9. Kuopion tietojenkäsittelytieteen kandidaatti ja maisteri -koulutukseen ensikertalaisena. Olin tulosten tullessa varasijalla 11 eli olen tippunut kaksi varasijaa. Aloituspaikkoja on 72, ja henkilö X sanoi, että vipunen näyttää, että vain 9 ihmistä on ottanut jo paikan vastaan.
Opintopolku näyttää, että minun olisi pitänyt päästä vuodesta 2020 vuoteen 2024 sisään joka vuosi, sillä pisteitä minulla on 61 ja joka vuosi alimmat hyväksytyt pisteet ovat olleet 56-59.
Kuitenkin henkilö X sanoi, että esim. vuonna 2024 alin hyväksytty varasija kouluun on ollut 6, vuonna 2023 7 ja vuonna 2022 9.
Täten kysyisinkin apua ja teidän näkemystänne, että millainen mahdollisuus minulla on päästä kyseiseen alaan ensikertalaisena lukion todistuksella hakevana?
Arvostan suuresti näkemystänne.
Onko vielä mahdollisuus päästä?!
Anonyymi-ap
4
396
Vastaukset 4
- Anonyymi
Siinä se on, kiikun kaakun tai fifty-fifty. Jännää on!
- Anonyymi
Chatgpt osaa näppärästi laskea todennäköisyyksiä, kun sinne laittaa nuo tiedot. Pidetään peukkuja!
- Anonyymi
Ehkä? Odota rauhassa ja katso miten käy, turha stressata asiaa näin kesäkuussa. Nauti mielummin kesästäsi ja katso uudelleen opintopolkua 3.7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520