Nainen, sinä joka maalasit minulle taulun

Anonyymi-ap

Mitä sinulle kuuluu?
Onko asiasi kääntyneet paremmiksi, ne asiat joista kerroit minulle?
Taulusi on seinällä ja se muistuttaa välillä aina sinusta.
Tuleekohan joskus se päivä, kun viimeistelet sen?

:/

11

235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikähän kuva mahtoi taulussa olla?

• Anonyymi

Siinä on nainen.

• Anonyymi

Olen kuitenkin miettinyt myös sitä, että pitikö sen jäädä keskeneräiseksi.
      Niiltä osin kuin se on viimeistelemättä, niillä tuntuisi olevan jokin tarkoitus.
      Sinähän muokkasit itsekin sitä kättä siinä taulussa, mitä siihen käteen kuuluisi maalata?
      Olisiko siinä jotain savuavaa vai höyryävää?

Kun ajattelen sitä kaikkea aikaa ja mitä juttelimme ja kävimme läpi, niin se oli jotain hienoa ja hyvää.
      Niin ventovieraan kanssa oli helppoa olla läheinen.
      Sellaisia kohtaamisia ei usein elämässä tule vastaan, eikä niitä unohda.
      Oli kiva tavata silloin ja toivoisin että joku päivä törmään sinuun uudestaan ja voimme silloin ainakin moikata.

• Anonyymi

Sinä menneisyyteni haamu kuin häiveinen hahmo sumussa kasvottomana…niin monelle olen maalannut, niin moni on sydämeni rikkonut, niin monelle olen vastannut…menetit mahdollisuutesi jo sillon kun et ymmärtänyt arvoani. Se on valintasi jonka kanssa sinun tulee aina elää.

• Anonyymi

Mikäli joskus jotain kautta tämän kirjoituksen löydät, niin tiedät kyllä että se on sinulle ja keneltä se on.
      Toivon että ne asiasi jotka sinua stressasi, on tullut kuntoon.
      Jätän tämän kuin pullopostina bittiavaruuden aaltoihin kellumaan.
      Ehkä se joskus löytää perille tai sitten ei.
      Onko sillä kuitenkaan väliä, en tiedä mutta tiedät että sinä olet tähän kirjoitukseen se muusa.

• Anonyymi

Sinussa oli jotain sellaista mitä ei useissa ole eikä usein vastaan tule.
      Sellaisia hyviä ominaisuuksia, viisautta ja ymmärrystä, taiteellisuutta.
      Olihan sinussa muitakin puolia, ehkä ei niin toivottavia, mutta nekin sopisivat sinuun ja teki sinusta jotenkin suloisen höpsön persoonan.
      Se oli kiva ominaisuus sinussa ja sellainenhan sinä hieman olitkin, villi hassuttelija.
      Onhan sinulla ymmärrystä ja me kyllä pystyisimme keskustelemaan niistäkin asioista ymmärryksellä kuten teimmekin.
      Se oli hienoa, että sinun kanssasi pääsi niin syvälle ja jopa koskettamaan niitä kaikkein arimpia kohtia ja näytit niitä kaikkia puoliasi ja tunteitasi.

• Anonyymi

Joku tässä on, vaikka vain ajattelen sinua, niin minusta tulee rauhallinen.
      Meidän keskellämme oli se rauha ja se palaa kun ajattelen sinua ja sitä kohtaamista.
      Tässäkin kun kirjoitan, minulla on hyvä ja rauhallinen olo, koska sinä olet aiheena.
      Joillain asioilla on vain jotenkin yliluonnollisen suuri vaikutus.

• Anonyymi

Oli kiva hetki elää ajatuksissa taas kanssasi ja muistella ja kirjoittaa.
      Ja tämä on sellainen hetki jossa kaikki muu kuin unohtuu ja on hetken hyvä olla.

• Anonyymi

Mietin tässä myös sellaista, että mitä jos sinä lukisit nämä?
      Mitä se saisi aikaan ja tahtoisinko edes sitä että nämä viestit perille löytäisivät?
      Olisiko se parempi ettet tiedä mitä sinusta ajatellaan?
      Olisit kuin satunnainen kulkija joka jättää pieniä jälkiä maailmaan eikä katsoisi taakseen, eikä hänellä olisi mitään hajua siitä, kuinka syvät ne jäljet todella ovat.

• Anonyymi

Ehkä se on niin kuten puhuttiin niistä "avaimista".
      Jotain avautuu kun sinua ajattelen ja jotain lähtee virtaamaan.

• Anonyymi

Harrastin maalaamista ja tein paljon kuvia. 🎨 🖼Olen joillekin kuten sukulaisilleni antanut kuvia pois "turvaan". Yhteen elämänvaiheeseeni ja aikaan liittyi sekavuutta. 🤔 Nykyään elän tasapainoista elämää uudella alalla. ☺️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2092
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1939
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe