Normojen mielestä pitäisi seurustella naisen kanssa joka on ruma, tyhmä, ei viehätä persoonaltaan, koska tällaiseen naiseen ei muodostu epävakaan kiintymystä. Mut en mä haluu olla naisen kanssa joka ei kiinnosta 💀💀
Haluun mun täydellisen prinssin eli prinsessan mun täydelliseen idealistiseen rakkausmaailmaan🥀🌹
Normaalit ei vaa ymmärrä mitä tarkottaa rakastaa... seksiä ja päihteit , niillähän se aito yhteys muodostetaankin. (Sarkasmi)
Haluun ihan oikeesti vaan rakastaa toista, mut niin et se on molempipuoleist, mut ei sellast naista taida ollakkaan... vika ei oo ulkonäös, eikä persoonas, ei älys, eikä sosiaalisis lahjoiskaan.... mua syrjitään mun stalkkerimenneisyyden ja epävakauden takia eli mt ongelmista joihin en voi vaikuttaa💀💀😭💔
Eipä tuo vaikuttais jos toinen aidosti tykkäis musta mut en oo viel mikään brad pit, niin eipä näinkää pääse käymään💔💔💀
Muhun tykästyy lähes jokainen nainen, mut ei se oikea koskaan, tyhmää et täytyy kärsiä ja syrjäytyä yksin🥹😒
Ei Suomessa voi löytää suhdetta, tääl takapajulassa
11
182
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että tarvit psykiatrista apua.
- Anonyymi
Tarvinnut jo kauan!Ei millään pahalla,mut tosi asiat pitää ottaa totena!
- Anonyymi
Eli haluat täydellisen näköisen ja muutenkin täydellisen naisen, mutta et itse ole täydellisen näköinen ja täydellinen mies, joten naisen pitäisi joustaa ulkonäkövaatimuksissaan ja nähdä sisäinen kauneutesi, jota sitäkään ei nähtävästi ole, eli naisen pitäisi vain hyväksyä sinut sellaisena hylkiönä kuin olet.
Just. Sellaista kaksinaismoralismia.
Mutta et ole ainoa. Kaikki incelit on ihan samanlaisia.
Mutta etköhän onnistu jotenkin kiepauttamaan senkin naisten syyksi. Naiset on niin pinnallisia ja sitä rataa.- Anonyymi
No niin. Luotan et persoona kantaa❤️🔥❤️🔥
Ja onnistun kiepauttaan sen muiden miehien syyksi, ne ääliöt ei osaa kohdella naisia kunnioituksella ja joudun swn takia ääliöiden luomien stereotypioiden uhriksi.
- Anonyymi
Tän tyyppinä pitäis saada se epävakaa ensin kuriin niiku nepsyjututkin ennenkin edes etsii seuraa. kun kukaan ei halua olla terapeutti
parisuhteessa.
Vaan rakkauden jakaa kaksi hyvinvoiva ihmistä .
Joita tunteen vain hiukan sävyttää.
Ei vie niinku pässiä narussa niiku tätä AP.
AP pitäs ajatella itseään ja omaa kehitystä ja unohtaa hetkeksi päisteet ja naiset ..
Tehdä ihan oikeasti muita asioita niin kauan kun tunteet on renki eikä isäntä.
Tää siks et AP kans olis tosi raskasta ja vaikea olla .kun pitää pitää huolta ku lapsesta kellonympäri ja sekään ei Marina ja viknä häiriöstä eli epävaakkaassa riitä suoritukseksi kun
Epävakaa voikin yhtäkkiä haluta ihan muuta
Mistä puhuttiin tai oltiin tekemässä ...
Sullon poika parka paljon tekemistä ennenkin oot valmis rakkaudelle todella!- Anonyymi
Et taida tietää mitä hyvinvointi tarkoittaa
- Anonyymi
Kuka sitä sellaisen kanssa haluaa olla, joka ei viehätä yhtään? Ei kukaan.
- Anonyymi
Sama! Nauran sut vielä kaivoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama! Nauran sut vielä kaivoon.
Vallu huras it is!
- Anonyymi
Jatka etsimistä, kuhan ny päätät, haetko prinssiä vai prinsessaa. Kysy setalaisilta.
- Anonyymi
Kukaan nainen ei etsi itselleen projektia tai terapeuttista kohdetta. Jos omassa menneisyydessä on painolastia, se kannattaa hoitaa ensin ennen kuin odottaa, että joku "täydellinen" tulee sen kanssa elämään. Tämä ei ole ilkeilyä vaan realismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724