että etsit haavoittuvassa asemassa olevia naisia? Ihan vaan että saat nöyryyttää heitä?
Olen täydellisen järkyttynyt siitä, millainen sielunmaisema sinulla on.
Miten mies oikeutat itsellesi sen,
29
474
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kyse siitä nististä?
- Anonyymi
Jaa no nyt voisin minäkin nimetä yhden
Sivusta - Anonyymi
Alkoholistista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholistista?
Niin kenestä kyse?? Alkkisnisti isontalon peräkammarin poika?
- Anonyymi
Eiköhän sellainen anna viitteitä mm.psykopaattisista piirteistä? Näillä on usein poraava katse ja outoja juttuja alkaa tapahtumaan.
- Anonyymi
Yksi poraava katse tuleekin mieleen 😬 muistan sen vieläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi poraava katse tuleekin mieleen 😬 muistan sen vieläkin
Hyvä, että muistat!
- Anonyymi
Yleensä ne niitä sen takia etsii että heitä on helppo käyttää hyväksi
- Anonyymi
Mistä ihmeestä sä puhut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet yleensä etsii huonon itsetunnon omaavia naisia tai jotenkin muutoin haavoittuvaisi naisia siksi että saisivat näiltä helposti pillua eräänlainen hyväksikäytön muoto ei kai vielä toistaiseksi käsitetä suomenlaissa rikoksena mutta mitä kertoo kyseisen kaltaisista miehistä noin muutoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mä täällä puhu jos huomasit ni luit kirjoitettua tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet yleensä etsii huonon itsetunnon omaavia naisia tai jotenkin muutoin haavoittuvaisi naisia siksi että saisivat näiltä helposti pillua eräänlainen hyväksikäytön muoto ei kai vielä toistaiseksi käsitetä suomenlaissa rikoksena mutta mitä kertoo kyseisen kaltaisista miehistä noin muutoin
Sitäkin. Mutta tämä tyyppi on ehta narsisti. Alistaa kumppaniaan, jotta kykenee suhteeseen. Jotta voi säilyttää kuvitelmansa ylivertaisuudestaan, kumppania on painettava jatkuvasti alas. Narsistilla ei ole itsetuntoa. Häneltä on varhaislapsuudessa vaadittu joko liikaa tai liian vähän.
Hän on uhri, mutta häntä ei pidä alkaa säälimään. Häntä ei voi rakastaa ehjäksi. Hän ei parane, koska sairaudentuntoa ei ole. Jos et suostu hänen alistettavaksi, hän jättää sinut. Jättää hän muutenkin jossain kohtaa, koska muissa on aina vikaa, hänessä itsessään ei mitään. Minä jätin nuo ihmiset, koska en olisi selvinnyt muuten. Narsisti ei jätä kostamatta jättämistä. Ja viimeinen otti siitä mission, että saa takaisin ja sitten jättää. Hylätyksi tuleminen on heidän pahin pelkonsa.
Narsisti ei tunne katumusta tekemisistään, koska hänellä ei ole omaatuntoa. Hän ei pysty rakastamaan ketään, ei edes itseään oikealla tavalla. Hän selviytyy omin keinoin. Hän on aina toisten yläpuolella ja satuttaa aina vain enemmän. Alussa on koukuttanut sinut "rakkauspommituksella", sekä esittämällä empaattista ja kiinnostunutta asioistasi.
Oikeasti on vain hän, joka on kaikkien "kuolevaisten" yläpuolella. Muut on taviksia, hän ei. Toimintatapa johtuu siitä, että saa sinut sellaiseen hallintaan, mistä ei pysty niin vaan lähtemään. Menetät oman elämäsi, omanarvontuntosi olet hänen jatkeensa, et sinä itse omassa ihanassa persoonassasi ja lopulta et voi ratkaista tilannetta, koska et jaksa enää lähteä.
Ja nämä asiat eivät ole sinun vikasi. Yleensä on joutunut elämään lapsuudessaan narsistin vaikutuspiirissä, jolloin tilanne ja tunne on sinulle normaalia ja koet hänet jopa tutuksi ja turvalliseksi.
Itselläni on kolme pitkää suhdetta ollut narsistin kanssa. Ensimmäisen kanssa asuin vuosia ja sain lapsenkin. Silti en tunnistanut seuraavaa, jonka kanssa asuin myös useita vuosia. Sitten viimeisenä tuli on/off- suhde, jossa meni myös vuosia. Viimeisimmässä menin jo todella huonoon kuntoon, kun alunperin oli jo isoja haasteita muutenkin elämässä.
Ne suhteet olivat hirvittäviä, mutta olin pitkään täydellisessä hallinnassa. No viimeisen kanssa en hyväksynyt käytöstään, mutta silti sai minut aina hetkeksi takaisin koska osasi olla hurmaava.
Näissä suhteissa et ole mikään, muu kuin hänen jatkeensa, hän on kanssasi, jotta nostat häntä koko ajan ja ihailet. Sillä hän pystyy täällä elämään. Sinun jälkeesi etsii aina uuden narsistisen lähteen, jotta selviytyy.
Älä anna hänelle mitään valtaa tietää, että voit huonosti hänen takiaan. Nauttii siitä suunnattomasti. Viimeisin kysyi minulta, että hänenkö takiaan olen masentunut. Tiesin jo kuvion, oli viimeinen tapaaminen yhdessä. Sanoin ettei kaikki asiat pyöri hänen ympärillään tai johdu hänestä. Hän olisi saanut siitä polttoainetta itselleen.
Narsistin kanssa ei olla ystäviä suhteen jälkeen. Parempi on, kuin kierrät kaukaa, jos mahdollista. Joskus törmäämisiltä ei pysty välttymään ja silloin kannattaa olla viileän rauhallinen ja näyttää hymyilevää naamaa. Viestittää ettei tunnu missään ja elämä on paljon parempaa kun pysyt loitolla. Ja nopeasti jatkaa matkaa pois tilanteesta.
Narsisti vs. minä on hyvä YouTube- kanava, suosittelen sitä, jos kiinnostaa lisää, etkä halua enää pitää kiinni romanttisista haaveista. Narsistin tunteet ovat viha ja kateus. Ei rakkaus.
Katse itseesi ja sinne lapsuuden perheeseesi. Millainen tunnelma siellä oli? Minä olen noista suhteista hakenut aina sitä hyväksyntää ja rakkautta, mitä en lapsuudessa saanut omalta äidiltä ja isän menetin varhain kuolemalle. Kun tunnelma on ollut samanlainen jääkylmä noissa suhteissa, kuin kotona, on se tuntunut alkuun turvalliselta ja kodikkaalta. Ja se on ollut haaste tai pakkomielle hakea rakkautta sieltä, missä sitä ei ole olemassa. Sitä puuttuvaa äidinrakkautta hain, ymmärsin jossain kohtaa.
Syytin itseäni sinisilmäisyydestä pitkään, mutta kun sitä ei vain osannut nähdä heti alussa, kun oli ne ruusunpunaiset lasit silmillä. Ja täysi hullaantuminen karismaattiseen persoonaan. Ja olen ollut oiva kohde, herkkä empaatti. Sittemmin olen jättänyt täysin turhan kiltintytön roolin pois. Sekin ollut lapsuuden selviytymiskeino, jotta on saanut olla olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin. Mutta tämä tyyppi on ehta narsisti. Alistaa kumppaniaan, jotta kykenee suhteeseen. Jotta voi säilyttää kuvitelmansa ylivertaisuudestaan, kumppania on painettava jatkuvasti alas. Narsistilla ei ole itsetuntoa. Häneltä on varhaislapsuudessa vaadittu joko liikaa tai liian vähän.
Hän on uhri, mutta häntä ei pidä alkaa säälimään. Häntä ei voi rakastaa ehjäksi. Hän ei parane, koska sairaudentuntoa ei ole. Jos et suostu hänen alistettavaksi, hän jättää sinut. Jättää hän muutenkin jossain kohtaa, koska muissa on aina vikaa, hänessä itsessään ei mitään. Minä jätin nuo ihmiset, koska en olisi selvinnyt muuten. Narsisti ei jätä kostamatta jättämistä. Ja viimeinen otti siitä mission, että saa takaisin ja sitten jättää. Hylätyksi tuleminen on heidän pahin pelkonsa.
Narsisti ei tunne katumusta tekemisistään, koska hänellä ei ole omaatuntoa. Hän ei pysty rakastamaan ketään, ei edes itseään oikealla tavalla. Hän selviytyy omin keinoin. Hän on aina toisten yläpuolella ja satuttaa aina vain enemmän. Alussa on koukuttanut sinut "rakkauspommituksella", sekä esittämällä empaattista ja kiinnostunutta asioistasi.
Oikeasti on vain hän, joka on kaikkien "kuolevaisten" yläpuolella. Muut on taviksia, hän ei. Toimintatapa johtuu siitä, että saa sinut sellaiseen hallintaan, mistä ei pysty niin vaan lähtemään. Menetät oman elämäsi, omanarvontuntosi olet hänen jatkeensa, et sinä itse omassa ihanassa persoonassasi ja lopulta et voi ratkaista tilannetta, koska et jaksa enää lähteä.
Ja nämä asiat eivät ole sinun vikasi. Yleensä on joutunut elämään lapsuudessaan narsistin vaikutuspiirissä, jolloin tilanne ja tunne on sinulle normaalia ja koet hänet jopa tutuksi ja turvalliseksi.
Itselläni on kolme pitkää suhdetta ollut narsistin kanssa. Ensimmäisen kanssa asuin vuosia ja sain lapsenkin. Silti en tunnistanut seuraavaa, jonka kanssa asuin myös useita vuosia. Sitten viimeisenä tuli on/off- suhde, jossa meni myös vuosia. Viimeisimmässä menin jo todella huonoon kuntoon, kun alunperin oli jo isoja haasteita muutenkin elämässä.
Ne suhteet olivat hirvittäviä, mutta olin pitkään täydellisessä hallinnassa. No viimeisen kanssa en hyväksynyt käytöstään, mutta silti sai minut aina hetkeksi takaisin koska osasi olla hurmaava.
Näissä suhteissa et ole mikään, muu kuin hänen jatkeensa, hän on kanssasi, jotta nostat häntä koko ajan ja ihailet. Sillä hän pystyy täällä elämään. Sinun jälkeesi etsii aina uuden narsistisen lähteen, jotta selviytyy.
Älä anna hänelle mitään valtaa tietää, että voit huonosti hänen takiaan. Nauttii siitä suunnattomasti. Viimeisin kysyi minulta, että hänenkö takiaan olen masentunut. Tiesin jo kuvion, oli viimeinen tapaaminen yhdessä. Sanoin ettei kaikki asiat pyöri hänen ympärillään tai johdu hänestä. Hän olisi saanut siitä polttoainetta itselleen.
Narsistin kanssa ei olla ystäviä suhteen jälkeen. Parempi on, kuin kierrät kaukaa, jos mahdollista. Joskus törmäämisiltä ei pysty välttymään ja silloin kannattaa olla viileän rauhallinen ja näyttää hymyilevää naamaa. Viestittää ettei tunnu missään ja elämä on paljon parempaa kun pysyt loitolla. Ja nopeasti jatkaa matkaa pois tilanteesta.
Narsisti vs. minä on hyvä YouTube- kanava, suosittelen sitä, jos kiinnostaa lisää, etkä halua enää pitää kiinni romanttisista haaveista. Narsistin tunteet ovat viha ja kateus. Ei rakkaus.
Katse itseesi ja sinne lapsuuden perheeseesi. Millainen tunnelma siellä oli? Minä olen noista suhteista hakenut aina sitä hyväksyntää ja rakkautta, mitä en lapsuudessa saanut omalta äidiltä ja isän menetin varhain kuolemalle. Kun tunnelma on ollut samanlainen jääkylmä noissa suhteissa, kuin kotona, on se tuntunut alkuun turvalliselta ja kodikkaalta. Ja se on ollut haaste tai pakkomielle hakea rakkautta sieltä, missä sitä ei ole olemassa. Sitä puuttuvaa äidinrakkautta hain, ymmärsin jossain kohtaa.
Syytin itseäni sinisilmäisyydestä pitkään, mutta kun sitä ei vain osannut nähdä heti alussa, kun oli ne ruusunpunaiset lasit silmillä. Ja täysi hullaantuminen karismaattiseen persoonaan. Ja olen ollut oiva kohde, herkkä empaatti. Sittemmin olen jättänyt täysin turhan kiltintytön roolin pois. Sekin ollut lapsuuden selviytymiskeino, jotta on saanut olla olemassa.Lisään vielä, että narsisti käyttää uhriaan taloudellisesti hyväksi. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän luulee saavansa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytin itseäni sinisilmäisyydestä pitkään, mutta kun sitä ei vain osannut nähdä heti alussa, kun oli ne ruusunpunaiset lasit silmillä. Ja täysi hullaantuminen karismaattiseen persoonaan. Ja olen ollut oiva kohde, herkkä empaatti. Sittemmin olen jättänyt täysin turhan kiltintytön roolin pois. Sekin ollut lapsuuden selviytymiskeino, jotta on saanut olla olemassa.Mulle käynyt töissä tämä.. Kyllä mä tiedän mikä miehiään ja aion lähteä jossain vaiheessa.
Hienovaraisesti luulee osaavansa toimia.. Näen kaiken sen läpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että narsisti käyttää uhriaan taloudellisesti hyväksi. -ap
Tiedän mistä puhutte. Paranenkohan koskaan kun tämä ihminen on lisäksi perheenjäsen ja me uhrit pidämme häntä myös sosiopaattina tai jopa psykopaatina. Minä en osaa tai uskalla sanoa niin kun oon niin suuressa ahdistuksen vallassa ollut ikäni että suojelen häntä jopa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mistä puhutte. Paranenkohan koskaan kun tämä ihminen on lisäksi perheenjäsen ja me uhrit pidämme häntä myös sosiopaattina tai jopa psykopaatina. Minä en osaa tai uskalla sanoa niin kun oon niin suuressa ahdistuksen vallassa ollut ikäni että suojelen häntä jopa.
Älä suojele ja pysyttele etäällä. Vaikka kuinka olisi läheinen. Kaikki ihmiset ei vaan ole ok, ja antaa itselleen oikeuden satuttaa muita. Aina. Ei se miksikään siitä muutu.
- Anonyymi
Olen vain orja en vaadi muuta
- Anonyymi
Onko ymmärretty?
- Anonyymi
Mietin samaa yhdestä tyypistä. Muljahti oikein sisällä.. Jotain todella hämärää ja ristiriitaista on hänessä. Hälyttävä merkki on se että joku tuntuu oudolta, mutta ei osaa sanoa mikä, mielenterveyttään alkaa epäillä ja tajuaa toisen sumuttavan..
Toinen haluaa suututtaa ja vetelee kuin pässiä narussa. Leikkii tunteilla ja nauttii siitä. Esittää vaan tyhmää asian suhteen ja keksii hyvät tekosyyt..
Sit hän on kuin ei mitään.. Ja tykkää ärsyttää tahallaan.
Toisaalta, onneksi olen niin vahva että olen vain vahvistunut tästä ihmissuhteesta.. Takaisin ei ole paluuta!
Tällainen tyyppi jää kiinni ennemmin tai myöhemmin touhustaan.
Ja vielä naimisissa 😳- Anonyymi
Ei kannata sekaantua kyllä ukkomiehiin. Niistä saat vaan surua, eikä se ole moraalisesti oikein. Tsemppiä 💛
- Anonyymi
Vitsi mitä viri..viri..tööt…tööt. Naisia tämä maa pitää sisällään. 🤣 ”Minullakin on ollut 3 narsistimiehen kanssa pitkää suhdetta.” Pitäisiköhän miettiä mikä on itsessä vikana. Vaikutat siltä naiselta, joka soittaa hälytyskeskukseen, että satoja autoja ajaa moottoritietä väärään suuntaan, etkä edes mieti, että voisiko olla mahdollista, että sinä olet ainoa joka ajaa väärään suuntaan. 🤣 et tajuaisi sitä vaikka hätäkeskuspäivystäjä sanoo siitä sinulle. Herätys naiset! 🤣
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että kyllä tommosen naisen, joka on ollut suhteessa 3 narsistimiehen kanssa, pitää miettiä mikä hänessä on vikana, sillä eihän ne narsistimiehet osaisi edes miettiä mikä heissä on vikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että kyllä tommosen naisen, joka on ollut suhteessa 3 narsistimiehen kanssa, pitää miettiä mikä hänessä on vikana, sillä eihän ne narsistimiehet osaisi edes miettiä mikä heissä on vikana.
Dille Dong mikä maa?
S_OMI?! - Anonyymi
Saat olla kiitollinen, jos sinun kohdallesi on osunut pelkästään terveitä ihmissuhteita, ihan sieltä lapsuudenkodistasi alkaen. Saat olla kiitollinen siitä, että sinun ei ole tarvinnut tehdä samanlaisia virheitä ja erheitä, mitä minä olen omalla elämänpolullani tehnyt.
Eräs vanha, vanha juttu vaan nousi jostain syystä pintaan, kun olin tuolla "ihmisten ilmoilla", siitä tämä keskustelun avaus.
Keskustelun avauksen tarkoituksena ei ollut että alan suomimaan, mitä vikoja minussa on ja mitä kaikkia typeryyksiä minä olen tehnyt. En myöskään ajatellut alkaa syyttämään tai soimaanaan itseäni vanhoista asioista, mitä on ollut ja tapahtunut elämässäni.
Ja sinä vaikutat uhmaikään pysyvästi jääneeltä, kuitenkin jo ikääntyneeltä, naisiin katkeroituneelta ukolta. Jolla ei ole mitään muuta annettavaa, kuin tuo oksennus anonyymipalstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää syökö elävältä hän on oppinut jo ja varmasti esimerkillään opettaa muita nainen sivusta 🩷
- Anonyymi
Sitä samaa olen todella ihmetellyt itsekin ja koskaan en ole halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Sen varmistui jo projektin alkuvaiheessa, koska hänen takiaan meneti vakituisen työpaikan. Olin hyvin haavoittunut työpaikan menetyksen takia, koska se oli elämäni paras työpaikka. Ja toinen minkä takia uin syvissä vesissä oli se, etten ymmärtänyt moneen vuoteen koko projetista mitään ja siksi olin kauhuissani! Tuntui että heräsin joka aamu kuin olisin ollut täysin vieraassa maassa ymmärtämättä sen kielestä mitään! Kun sellainen kestää vuosien ajan, olin todella ahdistunut ja sterssaantunut aina ollessani pois kotoani! En olisi ollut niin haavvoittunut ja huonosti voiva, jos minulle olisi heti alussa kerrottu mikä projektin tarkoitus oli! Olin ihan täysin pallo hukassa ymmärtämättä mistään mitään! Ja kun sen lisäksi tietty henkilö rupesi seuraamaan liikkumisiani olin yhä ahdistuneempi ja ahdistus vahvistui, koska tämä ihminen ei koskaan sanonut minulle mitään! Aivot kävivät valtavilla kierroksilla, kun yritin miettiä miksi hän toimi niin kuin hän toimi. Vaikka sitten myöhemmin ymmärsinkin suuri vahinko oli jo tapahtunut ja tunsin vain inhoa häntä kohtaan, hänen hyvin outoon käyttäytymiseensä liittyen! Olen yhä täysin sitä mieltä ettei projektia olisi koskaan saanut aloittaa! Se on aiheuttanut minulle elämäni suurimmat vauriot ja antaisin mitä vaan, jos en olisi koskaan kohdannut henkilöä, jolle annettiin lupa aloittaa projekti siihen minulta lupaa kysymättä! Se oli kamala virhe ja sai aikaan sairauksien puhkeamisen ja se vei ilon elämästä kokonaan monen vuoden ajaksi!
- Anonyymi
Itelle yksi hyvä merkki milloin kannattaa olla varovainen uuden ihmisen kanssa, on kun jos jo alussa on rauhaton ja jotenkin sekava olo ilman selvää syytä toisen rinnalla. Sitä vaan aistii toisen energioita ja henkeä, sielua.. Ja koskaan ei pitäisi alkaa mielistellä vaikka kohtelias saa olla.. Olla vaan aito oma itsensä. Ja intuitio sitä kannattaa totella. Ja sydämen kanssa olkaa varovaisia. Miettimään tarkkaan kuka sinne saa astua sisään käymään, ja niin sydäntänne älkää antako kenenkään varastaa ja järki voi kun se aina toimis kirkkaana. Ite oon tästä lähtien todella varovainen kenen päästän lähelleni.
- Anonyymi
Viisaasti kirjoitettu, kiitos! Ei sitä voi olla enää muuta, kuin varovainen ihmisten kanssa. Tuntuu että viimeiset kymmenen vuotta ollut kovempaa ja opettavaisempaa, kuin aiemmat vuosikymmenet. Ei kaikki ole liikkeellä hyvin aikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153