Tänään taas yksi mopoilija kaahasi ees taas pitkin kylää! Ajotyylikin on todella vaarallinen, ettei vaan sattuisi mitään.
Turhaa ajelua
14
619
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoset täytyis karkottaa Suomesta .
- Anonyymi
Oon jo ootellu milloin mopojonnet heräilee. Ovat nyt viikon nukkuneet koulun päälle niin alkaa ajelu maittaa.
- Anonyymi
Harjoittelen ajamista, koska haluan päästä moottoripyörä poliisiksi
- Anonyymi
Wow, no älä käryä sitä ennen niin pääset kouluun. Vältä kameroita ja poliisiahan täällä tuskin näkyy.
- Anonyymi
Mis peijjaiset?
- Anonyymi
Kiirusta pitäny mopopojilla ku astuuvat toisiaan
- Anonyymi
Astun kohta vaimoasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Astun kohta vaimoasi
Ihan oon heteroemäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Saiskos sinuun sitten laskee lemmensiemenet?
- Anonyymi
Ihana kun ajelevat! Jotain eloa tässäkin tuppukylässä. Nuoruus on parasta aikaa :)
- Anonyymi
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
Eikös se oo paras paikka asua ku näkee omasta ikkunasta ku nuoret pitää hauskaa
- Anonyymi
Oliko pappa tunturi vai solikka ja oliko tuulisuoja ja polvisuoja hienoja mopoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678