Tänään taas yksi mopoilija kaahasi ees taas pitkin kylää! Ajotyylikin on todella vaarallinen, ettei vaan sattuisi mitään.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Semmoset täytyis karkottaa Suomesta .
- Anonyymi
Oon jo ootellu milloin mopojonnet heräilee. Ovat nyt viikon nukkuneet koulun päälle niin alkaa ajelu maittaa.
- Anonyymi
Harjoittelen ajamista, koska haluan päästä moottoripyörä poliisiksi
- Anonyymi
Wow, no älä käryä sitä ennen niin pääset kouluun. Vältä kameroita ja poliisiahan täällä tuskin näkyy.
- Anonyymi
Mis peijjaiset?
- Anonyymi
Kiirusta pitäny mopopojilla ku astuuvat toisiaan
- Anonyymi
Astun kohta vaimoasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Astun kohta vaimoasi
Ihan oon heteroemäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Saiskos sinuun sitten laskee lemmensiemenet?
- Anonyymi
Ihana kun ajelevat! Jotain eloa tässäkin tuppukylässä. Nuoruus on parasta aikaa :)
- Anonyymi
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
Eikös se oo paras paikka asua ku näkee omasta ikkunasta ku nuoret pitää hauskaa
- Anonyymi
Oliko pappa tunturi vai solikka ja oliko tuulisuoja ja polvisuoja hienoja mopoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202542Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101240- 1081042
- 721028
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101852
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34791