Tänään taas yksi mopoilija kaahasi ees taas pitkin kylää! Ajotyylikin on todella vaarallinen, ettei vaan sattuisi mitään.
Turhaa ajelua
14
645
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoset täytyis karkottaa Suomesta .
- Anonyymi
Oon jo ootellu milloin mopojonnet heräilee. Ovat nyt viikon nukkuneet koulun päälle niin alkaa ajelu maittaa.
- Anonyymi
Harjoittelen ajamista, koska haluan päästä moottoripyörä poliisiksi
- Anonyymi
Wow, no älä käryä sitä ennen niin pääset kouluun. Vältä kameroita ja poliisiahan täällä tuskin näkyy.
- Anonyymi
Mis peijjaiset?
- Anonyymi
Kiirusta pitäny mopopojilla ku astuuvat toisiaan
- Anonyymi
Astun kohta vaimoasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Astun kohta vaimoasi
Ihan oon heteroemäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Saiskos sinuun sitten laskee lemmensiemenet?
- Anonyymi
Ihana kun ajelevat! Jotain eloa tässäkin tuppukylässä. Nuoruus on parasta aikaa :)
- Anonyymi
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
Eikös se oo paras paikka asua ku näkee omasta ikkunasta ku nuoret pitää hauskaa
- Anonyymi
Oliko pappa tunturi vai solikka ja oliko tuulisuoja ja polvisuoja hienoja mopoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724158
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans813880Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572418Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642276Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361955- 491849
- 1031688
- 561642
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551633- 611501