Tänään taas yksi mopoilija kaahasi ees taas pitkin kylää! Ajotyylikin on todella vaarallinen, ettei vaan sattuisi mitään.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Semmoset täytyis karkottaa Suomesta .
- Anonyymi
Oon jo ootellu milloin mopojonnet heräilee. Ovat nyt viikon nukkuneet koulun päälle niin alkaa ajelu maittaa.
- Anonyymi
Harjoittelen ajamista, koska haluan päästä moottoripyörä poliisiksi
- Anonyymi
Wow, no älä käryä sitä ennen niin pääset kouluun. Vältä kameroita ja poliisiahan täällä tuskin näkyy.
- Anonyymi
Mis peijjaiset?
- Anonyymi
Kiirusta pitäny mopopojilla ku astuuvat toisiaan
- Anonyymi
Astun kohta vaimoasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Astun kohta vaimoasi
Ihan oon heteroemäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Saiskos sinuun sitten laskee lemmensiemenet?
- Anonyymi
Ihana kun ajelevat! Jotain eloa tässäkin tuppukylässä. Nuoruus on parasta aikaa :)
- Anonyymi
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
Eikös se oo paras paikka asua ku näkee omasta ikkunasta ku nuoret pitää hauskaa
- Anonyymi
Oliko pappa tunturi vai solikka ja oliko tuulisuoja ja polvisuoja hienoja mopoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131060
- 65993
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun92763- 77733
- 41665
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la34637- 66597
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22572Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka27559Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37498