Tänään taas yksi mopoilija kaahasi ees taas pitkin kylää! Ajotyylikin on todella vaarallinen, ettei vaan sattuisi mitään.
Turhaa ajelua
15
687
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoset täytyis karkottaa Suomesta .
- Anonyymi
Oon jo ootellu milloin mopojonnet heräilee. Ovat nyt viikon nukkuneet koulun päälle niin alkaa ajelu maittaa.
- Anonyymi
Harjoittelen ajamista, koska haluan päästä moottoripyörä poliisiksi
- Anonyymi
Wow, no älä käryä sitä ennen niin pääset kouluun. Vältä kameroita ja poliisiahan täällä tuskin näkyy.
- Anonyymi
Mis peijjaiset?
- Anonyymi
Kiirusta pitäny mopopojilla ku astuuvat toisiaan
- Anonyymi
Astun kohta vaimoasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Astun kohta vaimoasi
Ihan oon heteroemäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oon heteroemäntä.
Saiskos sinuun sitten laskee lemmensiemenet?
- Anonyymi
Ihana kun ajelevat! Jotain eloa tässäkin tuppukylässä. Nuoruus on parasta aikaa :)
- Anonyymi
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida asua 500m säteellä Leinosen parkkipaikasta.
Eikös se oo paras paikka asua ku näkee omasta ikkunasta ku nuoret pitää hauskaa
- Anonyymi
Oliko pappa tunturi vai solikka ja oliko tuulisuoja ja polvisuoja hienoja mopoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4553395SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1142597Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842142Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1621940Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä81857- 1471776
- 931580
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi401477Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3511311Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li331285