Ja ilkeän. Me muut nautimme elämästä ja rakennamme omannäköiset elämät.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Miten jotkut jaksaa jankata 3000€ eurosta. On ollut lapsena liian pieni pipo ja kengät. Kopassa liian pitkät kantohihnat niin pää on kolissut kantoihin. Isä rautateillä tai kaupungilka oli niin nuuka että syötiin vain perunavelliä. Isä osti asunto- osakkeita ja elätti useita jalkavaimoja.
Kaikista nuukin ja tarkka perheen taloudessa on kokoomuksen valtuustoryhmä.- Anonyymi
Rehelliset keskustalaiset eivät hae muilta hyväksyntää uhriutumalla😁. 3000 euroa on monelle so raha puhtaana käteen. Jäsenkato on seuraus puolueesta, jossa vilunkia tehdään.
- Anonyymi
Ja uteliaat,, voi voi.
- Anonyymi
Mistäpä sitä kenenkään ilkeyttä tietää ilman kattavia taustatietoja... Jokainen saa valita sopivan ikkunaprinsessan ja katon rakentamaansa elämään, mitäpä noista sen enempää kiinnostumaan.
- Anonyymi
Kun antaa jokaisen elää rauhassa niin kaikki voivat hyvin🌞
- Anonyymi
Onneksi voitin kenosta. Ei tarvitse olla kateellinen.
- Anonyymi
Raha on väkine, eikä keh6skelun asia.
- Anonyymi00012
Kyllä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501