Eero Reijonen äänestettiin niin sanotusti pihalle, oma puolue petti. Ääniharavan paikka olisi ollut oikeutettu, mutta omat käänsivät selän ilman syytä.
Jos katsoo laajalla linssillä, monissa kunnissa Keskusta on vähintään riidan toinen osapuoli, ellei jopa pääjehu. Monessa kunnassa Keskusta on tainnut olla irti sanomassa kunnan/kaupunginjohtajaa.... Onko se sitä maalaiskomediaa?
Urmas Hakkarainen ja kumppanit, sitä touhua oli mukava katsoa :-)
Keskusta taas hämmentää soppaa
17
520
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko joskus myös osattava antaa tilaa nuorimmille, vaikka kuinka on ns. ääniharava?
Luottamustehtävissäkin voisi olla joku yläikäraja ja montako kautta voi "roikkua" jossain tehtävässä. Onhan kyseinen herra nyt Soten aluehallituksen puheenjohtaja, niin lienee siinä pestissäkin hoitamista ? Vai ottiko kunnian päälle, kun "pesti" meni sivu suun ja tuskin keskusta on häntä hylkäämässä, jos ei itse sitä eroa tee...
Ikä tuo usein mukanaan myös nöyryyttä, ehkä ei kumminkaan kaikille ?
Kuntien politiikkaa tehdään kuntalaisia varten, ei vai oman kunnian tähden. Joskus on aika myös luopua tehtävistä ja antaa nuoremmille mahdollisuus. Keskusta puolue ei herraa hylkää, jos ei itse sitä halua. Kokemusta voi jakaa myös "vapaalta" !- Anonyymi
Ääniharava on ihan samanlainen valtuutettu, kuin muutkin. Laki ei tunne ääniharava-termiä, mutta miettikääpä mitä tuo valtuutettu-termi tarkoittaa.
Valtuutettu on saanut äänestäjiltään edustuksellisen valtakirjan.
Valtuusto taas koostuu valtuutetuista.
Joukkonsa tuntien valtuustoryhmä varmaan osaa tehdä ne valinnat.
- Anonyymi
Muista Eero pitää lupauksesi:
Muutan pois Liperistä.
Hyvää matkaa, Pelle! - Anonyymi
Vai on se Keskusta ollut monessa riidassa osapuoli...? Muitako ei ole? Muistelen mm. Lieksasta, että se "häräke" oli paljon oikeistolaisempi.
Pulinat pois, mutta Reijonen ei tainnut muistaa omia sanojaan. - Anonyymi
Onhan näitä " varhaisvanhoja itsevaltiaita" tuolla muuallakin maailmalla, mutta onko kukaan korvaamaton politiikassa ? Yksilönä ihminen on "uniikki" ja perheen, läheisten ja ystävien silmissä voi olla korvaamaton, mutta ei työssä ja toimissa, ne paikat yleensä kyllä saadaan täytettyä. Luopuminen tekee tuskaa, kun on saanut olla vuosikymmeniä päättäjänä kunnissa ja kaupungeissa. Kaikki työ ja vaiva on lopulta jätettävä nuoremmille. Kannattaa kilvoitella siihen, että meistä jää hyvä muisto, kun joskus elämän naru on keritty loppuun.
- Anonyymi
Kaikille kolme kautta riittävästi.
Trumpille vajaa kausi ..
Putinilla neljäs menossa.
Liperin hiekkalaatikolla leikki menossa.
Kassa vaikutus kun verotulot uuteen kuntaan.
Onko Outokumpu suuntana vai P järvi.
Ois joku nuori Kaatana ois ok.
Mutta vanhat pässit😝KEPU pienee- Anonyymi
Hyvin tituleerasi Asmo Varis Reijosta, joka päivän lehdessä julisti, että äänestysten jälkeen pulinat pois ja yhdessä eteenpäin 😅 Eero kampittaa muita, pakottaa tahtonsa alle, eikä kukaan uskalla vastustaa. Laitto Keskustan piirinkin kyykkyyn Siun soten paikkajaossa. Listan loppupuolelta on ja silti pääsi aluehallituksen puheenjohtajaksi. Eero kuuluu eläkkeelle.
Lienee muuttosuunta Lieksaan..
Olemuksen ja toimiensa mukaan kuuluisi Outokumpuun kaltaistensa häräkkeiden seuraan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tituleerasi Asmo Varis Reijosta, joka päivän lehdessä julisti, että äänestysten jälkeen pulinat pois ja yhdessä eteenpäin 😅 Eero kampittaa muita, pakottaa tahtonsa alle, eikä kukaan uskalla vastustaa. Laitto Keskustan piirinkin kyykkyyn Siun soten paikkajaossa. Listan loppupuolelta on ja silti pääsi aluehallituksen puheenjohtajaksi. Eero kuuluu eläkkeelle.
Lienee muuttosuunta Lieksaan..
Olemuksen ja toimiensa mukaan kuuluisi Outokumpuun kaltaistensa häräkkeiden seuraan...En tunne ihmistä, mutta miksi Lieksaan? Vai oliko tämä vaan joku heitto?
- Anonyymi
Olisi nyt istunut kokouksen loppuun kun on kerran tehtävään valittu
- Anonyymi
Hyväveli verkosto uusiutuu ja Asmo on oikee ja asiansa osaava patu tuohon hommaan!
- Anonyymi
Saako koko kokouspalkion🤔
- Anonyymi
Keskustan alamäki alkaa.
Demarit Outokummussa sortuivat samaan.
1996 vaaleissa ohittivat eniten ääniä saaneen. Köniin saivat.
Kokoomuksessa raha rikkaat määrää paikat - Anonyymi
Äänimäärä pitäisi huomioida. Samalla mentaliteetilla, jos ohitellaan muitakin, niin eihän siinä äänestäjien tahto toteudu
- Anonyymi
Demokraattisesti valitut edustajat valitsi sopivimman puheenjotajakseen.
- Anonyymi
Nuorempaa johtajuutta kuntaan ja joku ikäraja näihin hommiin 77 käy jo vajaalla puristuksila.
- Anonyymi
Naurettavaa Pikku-Eerolta otettiin tikkari pois😉.Olisi pitänyt tehdä jo 20 vuotta sitten!!! Toivottavasti muuttaa ja etäs. Liperin Kehityksen jarru ja Öykkäri ollut ikänsä!
- AnonyymiUUSI
Matti Väistö sanoi haastattelussa jotenkin siihen tapaan, että pitää älytä lähteä niin kauan kun vielä älyää. Siis ennen kuin pistetään lähtemään. Tyylikäs vetäytyminen valtiopäiväneuvokselta, vaikka kannatusta varmaan olisi ollut edelleen uudistaa paikka valtuustossa.
Reijosella olisi ollut mahdollisuus myöntää tappionsa tyylikkäästikin. Yleensä puolueet pesevät pyykkinsä omassa keskuudessa ja ulos tullaan yksimielisellä esityksellä mutta tässä tapauksessa se ei ilmeisesti ollut mahdollista, kun oli kaksi leiriä. Niin sitten mentiin äänestysten kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291