... Tekijä ja Duunari Oy pyörii?
Millä rahalla ...
12
245
Vastaukset
- Anonyymi
2022 -34000 €
2023 -70000 €
2024 ?????? € - Anonyymi
Asia ei kuulu Suikerolle mitenkään!
- Anonyymi
Todennäköisesti Euroopan yhteisvaltuutta eurolla.
- Anonyymi
Juurikin kuten edellä mainittu, varmaan eurolla! Onkos muuten tämmöiset jatkuvat avaukset ns normaalia yritysten arvostelua? Veikkaan vahvasti ettei ole, vaan tavoite on tuhota firmat ja samalla fanaattisesti meuhkata että on uhri. Koska näitä vastaavia on ollut satoja ellei tuhansia, ei ihmekään että etsintäkuulutus on edelleen päällä
- Anonyymi
Duunari tuli keskustelemaan itsensä kanssa omaan ketjuunsa. Jatkakaa kaikissa persoonissa. Ketju on just oikea!
- Anonyymi
Etkös sinä ole korostanut kuinka lähes kansalaisoikeus on arvostella yrityksiä lähes joka paikassa , ja jeps vastauksena nyt jo että en ole duunari. Lopeta meuhkaus, mene kiltisti oikeuteen ja jatka elämääsi. Näyt tulevan esiin jokaisessa oudossa asianyhteydessä, ja se ei lisää uskottavuuttasi vaikka kuinka meuhkaat
- Anonyymi
Tekijä ja Duunari Oy:n toiminnasta on aiheutunut noin kymmenelle yritykselle ja yksityishenkilölle vähintään kymmenen tuhannen euron vahingot. Voi olla muitakin, joista ei tietoa. Nyt tämä on pahoittanut mielensä, kun tapauksia on tuotu julki.
- Anonyymi
Vinkki, hoida tämä juttu pois asianmukaisesti ja jatka elämää. Kenenkään etu ei ole nähdä tätä jatkuvaa kirjoittelua asiasta. Veikkaan että viis veisaat tästäkin vinkistä mutta mieti sentään hetki.
- Anonyymi
Suikkeli nyt se kone kiinni
- Anonyymi
Tekijä ja Duunari Oy ei ole aiheuttanut kenellekään mitään vahinkoa, mutta Suikero on monellekin.
Kyllä Premekonille vois kertoa näistä Suikeron toilailuista. Ihmettelen kyllä miten Premekon Oy suhtautuu Suikeron monen kuukauden Espanjassa oleskeluun. - Anonyymi
Kyseinen Duunari on "työ"tehtäviensä yhteydessä häirinnyt useampaa asukasta. Pääsääntöisesti isot firmat lopettivat tämän "palveluiden" käyttämisen. Nyt tällä vaikuttaa olevan aikaa päivystää palstalla ja "hoitaa" firman asioita täällä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307