Paroni von Munchausenista (en jaksanut katsoa kirjoitusasua)
Tiedätkö nainen vanhaa tarinaa
20
331
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä ei kannata ottaa kirjaimellisesti (puns intended)
- Anonyymi
Joo tiedän mun sittemmin avioukko pyysi mua v.-89 leffaan toisille treffeille silloin 8-vuotiaan tyttärensä kanssa sitä katsomaan. Täytyy sanoa, että ei huono tokatreffit siihen varmaan ehkä silloin jäin kiinni jotenkin. Mitä muuta siitä?
- Anonyymi
Joo, Terry Gilliamin pätkä. Muistaakseni sillä oli vaikeuksia saada sitä tehtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Terry Gilliamin pätkä. Muistaakseni sillä oli vaikeuksia saada sitä tehtyä.
Gilliamhan yritti tehdä myöhemmin elokuvaa Don Quiotesta, maailmankirjallisuuden toisesta suuresta fabulistista. Nykyäänhän faktan ja fiktion suhde kiistanalainen
- Anonyymi
Tiedän. Miksi kysyt?
- Anonyymi
Se siis valehteli vähän kaikesta.
- Anonyymi
Vähän kuin valehtelijoiden klubi tai ap?
- Anonyymi
En tiedä, eikä kiinnosta tietääkään.
- Anonyymi
No se oli vissiin joku huomionkipee ukko?
- Anonyymi
Varmasti joku iloinen ja rakkaudesta kertova kertomus niinkuin täällä tapana.
- Anonyymi
Ei kiinnosta kuin saada teille turpaan ja kunnolla viime vuosista. Mitään teiltä ole saatu ja vittu tämmöstä paskaa pitää kestää.
En malata odottaa että otatte turpaan ja helvetin kovaa ja miten ikänä voin vaikuttaa sitä toivottavasti teille saadaan!!- Anonyymi
Sano muuta! MunatussutxD jakaa ihmisen yksityisasioita. Ei voi kun päätä vtun pudistaa.
- Anonyymi
Onneksi mun veli voi puolustaa mua. Soita hänelle, jos et usko tai haluat tietää totuuden kaikesta. Tämä alkaa olla jo niin v'ttumaista että loppuu rakkauskin. Jos et usko mua, niin anti olla. Heippa hei sit!
- Anonyymi
En mä tunne sun broidii
- Anonyymi
Tätä kuunteli lapsena. Faijalla Love-sinkut https://youtu.be/dgX7gIV8XA8?si=J21aD6fP-Xv_C8H-
- Anonyymi
Mies sä oot tasan ssmmanmoinen
HÖPÖ HÖPÖ 🤣
Tää homma on nii nähty.
Mutta mua et kyllä jekuta!
A-nainen- Anonyymi
Kysehän on siis ”parannellusta totuudesta”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysehän on siis ”parannellusta totuudesta”
Ehkä jopa ”flexatusta”
- Anonyymi
Luuletko sä etten tiennyt ilman tätä aloitusta?
- Anonyymi
Muistuttelin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4853800Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152836Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792158Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4492013Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841364- 1561271
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631138- 801048
- 561019
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411018