Olen teistä niin ylpeä. Te näytätte meille vanhemmille vielä, miten tämä maa makaa. Teissä on vielä se pieni toivon kipinä, joka on katoamassa aikuisilta, joiden pitäisi olla vastuussa nuoristakin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a4c70bfc-aa9a-4fc6-9309-0f79bbbb19f6
Kiitos teille nuoret Elokapinassa
7
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ai , minä 62 vuotias olen myös elokapinassa .
- Anonyymi
Sinullekin vilpittömät Kiitokset ihanainen !
Luonto on herkkä, ainutlaatuinen ja hauras ihmisten markkinatalouden koville ja törkeille toimille. Edes Vihreät-puolue ei eduskunnassa enää aja luonnon asiaa. Se keskittyy kaikkeen muuhun.
- Anonyymi
Typerää estää muiden kulkeminen.
Hei kaikille,
Jos kaipaatte keskustelua ilmastonmuutokseen tai ympäristökriisiin liittyen, niin sitä on tarjoilla Tukinetissä Ympäristö ja tulevaisuus mielessä -hankkeen toimesta sekä kahdenkeskisenä että ryhmämuotoisena. https://tukinet.net/toimijat/ymparisto-ja-tulevaisuus-mielessa-hanke/
Tukinetistä löytyy monia muitakin sekä yksilö- että ryhmämuotoisia palveluita, joihin voi halutessaan tutustua osoitteessa: https://tukinet.net/
Tukinetissä asioidaan anonyymisti ja sen käyttö on maksutonta.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Suomi on niin älyttömän pieni maa, että meidän on aivan turha alkaa leikkiä mitään maailmanpelastajaa. Itse olisin enemmän kuin tyytyväinen, kun tämä kyseinen järjestö julistettaisiin yleishaitalliseksi järjestöksi, ja se kiellettäisiin.
- Anonyymi
Suomessa pitäisi poliisin ottaa paljon kovemmat otteet käyttöön näiden Elokapinahäiriköiden suhteen. Ei mitään neuvottelua, vaan naamalleen katuun, ja käsirautoihin. Aivan sama kuinka paljon sattuu, aivan itseaiheutettua kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768