Tästä kertyisi huomattava summa valtiolle vero tuloja ilmaisesta sähköstä.
Uro ja purra huomio
Ilmainen aurinko säjkö olisi syytä laitaa verolle
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmainen aurinko säjkö olisi syytä laitaa verolle
Anonyymi-ap
2025-06-10 06:59:12
Ilmoita
Tästä kertyisi huomattava summa valtiolle vero tuloja ilmaisesta sähköstä.
Uro ja purra huomio - Anonyymi
Ah se kateus voi että miten nautin kun aurinkopaneeleitani kadehditaan. Eletään ihan huippu kulta aikaa , kultainen ajanjakso kun jo yöllä tulee ilmaista sähköä minulle MINULLE! Pörssiin myyn kun sitä aurinkosähköä tulee niin paljon yli omana tarpeen. Kateus tuottaa suunnattomasti mielihyvää. Kuten sanottu aurinkopaneelit kannattaa hankkia jo naapuri kateuden tähdenkin. Minulla on nyt tulossa vielä liikkuva aurinkopaneeli joka siis seuraa aurinkoa ja vain 4kw tehoinen koska rakenteet on siten kestävempiä. Mutta ensin yksi ja viereen tulee kokemuksia tästä yhdestä niin sitten lisää kunhan vuosi menee tällä. Betoni on kuiva joten viikolopulla alkaa kasaus.
- Anonyymi
Eipä pörssisähkön hinnalla paneelit mitään tuota . Eivät maksa itseään ikinä, ellei pysty käyttämään sähköä kokonaan itse .
- Anonyymi
Paneelit tuottaa vuodessa jotain alle. 3oo e
Ja takaisinmaksu aika alkaa 2o buodella
Ja päälle invertterinmuusihat mittaukseen 3ooo e
Jos katto pitää vielä, huolto aa niin kulkija tulee paneelien irroitus ja säilytys ja rikki menneiden korvaus ja niiden uusi kytkentä ja mittaukset, sikiö noin 1o -5 tonnii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833