Tästä kertyisi huomattava summa valtiolle vero tuloja ilmaisesta sähköstä.
Uro ja purra huomio
Ilmainen aurinko säjkö olisi syytä laitaa verolle
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmainen aurinko säjkö olisi syytä laitaa verolle
Anonyymi-ap
2025-06-10 06:59:12
Ilmoita
Tästä kertyisi huomattava summa valtiolle vero tuloja ilmaisesta sähköstä.
Uro ja purra huomio - Anonyymi
Ah se kateus voi että miten nautin kun aurinkopaneeleitani kadehditaan. Eletään ihan huippu kulta aikaa , kultainen ajanjakso kun jo yöllä tulee ilmaista sähköä minulle MINULLE! Pörssiin myyn kun sitä aurinkosähköä tulee niin paljon yli omana tarpeen. Kateus tuottaa suunnattomasti mielihyvää. Kuten sanottu aurinkopaneelit kannattaa hankkia jo naapuri kateuden tähdenkin. Minulla on nyt tulossa vielä liikkuva aurinkopaneeli joka siis seuraa aurinkoa ja vain 4kw tehoinen koska rakenteet on siten kestävempiä. Mutta ensin yksi ja viereen tulee kokemuksia tästä yhdestä niin sitten lisää kunhan vuosi menee tällä. Betoni on kuiva joten viikolopulla alkaa kasaus.
- Anonyymi
Eipä pörssisähkön hinnalla paneelit mitään tuota . Eivät maksa itseään ikinä, ellei pysty käyttämään sähköä kokonaan itse .
- Anonyymi
Paneelit tuottaa vuodessa jotain alle. 3oo e
Ja takaisinmaksu aika alkaa 2o buodella
Ja päälle invertterinmuusihat mittaukseen 3ooo e
Jos katto pitää vielä, huolto aa niin kulkija tulee paneelien irroitus ja säilytys ja rikki menneiden korvaus ja niiden uusi kytkentä ja mittaukset, sikiö noin 1o -5 tonnii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253