Piti röhhäyttää makeat naurut persujen luottamuspaikoista eilisessä valtuuston kokouksessa 😂 Neljässä vuodessa tumpuloineet kahdeksasta valtuutetusta kahteen. Nyt pari hikistä lautakuntapaikkaa. Kaupunginhallitukseen ei mitään jakoa 😆🤭
Makeat naurut persulle luottamuspaikkajaosta
36
436
Vastaukset
- Anonyymi
Joko ruma ja tyhmä sosialistiämmä kävit aamupalalla HULLUJENHUONEELLA ?
Miksi teitäkin pitää ruokkia
loikkaa kanavaan - Anonyymi
Ei tuu miestä tyhjän naurajasta.
Äänet ei riittänyt enempään paikkoihin eikä tietenkään kaupunginhallitukseen tällä kertaa. - Anonyymi
Yksi oikea lautakunta paikka ja sekin jätelautakuntaan .
Nyt meni paikka oikein ja oikealle ihmiselle.Sinne kuuluu koko seurue. - Anonyymi
Hyvä vaan kun persut eivät ole sotkemassa ja hankaloittamassa päätöksentekoa.
- Anonyymi
Luulisi jo puoleen puuttuvan tuohonkin touhuun.
Taitaa kuitenkin olla puolue yhtä mätä sisältä kuin paikalliset persut .
Jätelautakunta on oikea paikka omiensa joukossa ,seuraavaksi voivat kutsua itseään jätepersuiksi.- Anonyymi
Hähähähääää 😂 juuri niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähähähääää 😂 juuri niin.
Jätepersuilla takana loistava tulevaisuus 😆
- Anonyymi
Jätepersut saivat sitä mitä tilasivat.
Riitelevät ja haukkuvat ja syyttävät muita kun itsessä on suurin vika.
Itse eivät sitä nää eivät ymmärrä.
Ainoa puolue Äänekoskella joka menetti lähes kaiken päätäntä vallastaan.
Kun tuntee tuon puheenjohtajan ja seuralaiset ei tuo ole mikään ihme.
Jätepersut on oikein sopiva nimi näille.
Loistava nimi ja kertoo kaiken.- Anonyymi
Kumpi tunareista valittiin jätelautakuntaan?
- Anonyymi
Persun oikea paikka on biojäteastiassa.
- Anonyymi
Biojäteastia on tarkoitettu biovassareille...
- Anonyymi
Oliko se persu joka eilisessä valtuustossa teki kaksi aloitetta, ilmainen päivähoito ja joku muu juttu oli myös . Kävi pöntössä sanomassa kun muuallakin on näin ja naureskeli. Tollon kuvan antoi itsestään, ei mitään perustelua ja puhetta asian tiimoilta. Kokouspalkkiot kuittasi toki kuten moni muukin mykkä. Lindelli se jaksaa puhua, ainakin näkee vaivaa palkkionsa eteen.
- Anonyymi
Oli se. Joni Kotilainen. Ihmettelin, miten ei pystynyt perustelemaan aloitteitaan kuin parilla sanalla. Huh huh, miten heikkotasoista touhua.
- Anonyymi
Tuo aloitehan on pelkkää saippuaa.
Eihän se osaa puhua kuin lyhyitä lauseita naamaansa väännellen.
Puheenjohtaja edustaa kaltaisiaan hörhöjä. - Anonyymi
Kotilaisen valtuustoaloite on pelkkä kupla.
Varhaiskasavatuksen maksut määräytyvät lapsen iän,perheen koon,tulojen ja hoitotuntien mukaan.
Luulisi nyt sen verran ymmärtävän ja tietävän että verorahat eivät riitä hyvätuloisten vanhempien lapsien ilmaiseen hoitoon.
Pienituloiselle esim. yksinhuoltajalle tämä on jo nykyisin mahdollista ,hyvä.niin.
Missähän kunnassa näin edes toimitaan ?
Niinkuin sai vähäpuheisuudeltaan mainittua
"kun muuallakin niin miksei meillä".
Eihän se ole edes Kauniaisissa mahdollista.
Kun valtuuston pöytäkirja valmistuu siinähän
tämä onneton kosiskelualoite on nähtävänä.
Persut ne osaa esittää rahan menoja,mutta eivät sitä mistä rahat näihin heittoihin otettaisiin- Anonyymi
Minkä vuoksi siellä pitäisi maratonpuheita pitää, "lyhyestä virsi kaunis" sanotaan, mikä näille nillittäville sadomasokisteille kelpaa, ei mikään.
- Anonyymi
Näille jätepersuille saamme nauraa makeasti vielä monta kertaa 🤣
- Anonyymi
Jos pönttöön menee puhumaan niin onhan tuo naurettava kommentti. Toisaalta sen Hannu Penttisenkin piti päästä pöntöstä sanomaan mistä rahaa voisi kysellä siihen suolahtelaisten elämyspuistoon. Eiköhän niihin tajuta automaattisesti hakea, tai ainakin pitäisi palkkaa nauttivien virkamiesten tietää.
- Anonyymi
Persut kokevat tulleensa väärinymmärretyiksi ja kiusatuiksi. Media valehtelee, äänestäjät ei ymmärrä.
On varmasti vaikeaa elämää noilla itseriittoisilla sosiapaateilla selitellä itselleen, että vika ei ole heissä itsessään, kun kannatus laskee impotentin munan tavoin :D - Anonyymi
Valtuustoaloitteet menevät aina ensin valmisteluun.
Yleensä sen tekijä pitää pienen esittelyn aloitteesta kun jättää aloitteen ,eikä sinne muut valtuutetut mene siinä vaiheessa puhumaan.
Ne jotka ovat sitä kannattaneet ovat aloitteseen jo nimensä kirjoittaneet.
Kun aloite palautuu aikanaan takaisin valmisteltuna voi valtuusto sitä käsitellä tai jopa muuttaa esitystä.
Tuo Kotilaisen esitys oli kyllä taidon näyte siitä osaamisentasosta mitä persuilla nykyisin on. Aloite osoittaa hyvin miten osaamaton tuo tekijä on.
Lindellin kapulakieli on taas päinvastainen näyte,mitä ei pitäisi sortua käyttämään.
Yrittää osoittaa sillä viisaampaa kuin mitä todellisuudessa on.Nykyisin tuollaista puhetapaa yritetään välttää. - Anonyymi
Jätepersut hajottivat itse itsensä.
Täysin osaamaton puheenjohtaja jonka ovat itse valinneet samaan tonttu-kerhoon kuuluvat.
Kannatus laskee kuin lehmän häntä, mutta he ovat tehneet oikein kun puheenjohtajakin on sitä mieltä.
Mitä asiaa nuo jätepersut ajavat?
Omia etujaan, eivät muuta. Näin asia on jos seurannut näiden ”ulostuloja” lue möläytyksiä. - Anonyymi
Onkos persujen lapset päivähoidossa, kun ei maksaa haluta
- Anonyymi
.On ainakin esittäjällä.Kaikenlaisia yrittäjiä niitä onkin.
No ei tuota esitystä voisi tehdä kuin jätepersu.
Luulee ,että ihmisillä ei ole minkäänlaista tilannetajua.En kyllä tiedä ainuttakaan kaupunkia jossa ei olisi varhaiskasvatus maksuja.
Nehän on porrastettu vanhemman /perheen tuloihin sidottu lapsen ikään ja lasten määrään. Varsin oikeudenmukaisia. - Anonyymi
Miten sitä vuosi ymmärtää jos ÄO on kengännumero.
Alkeellinen tietotaso yhteiskunnan toimivuudesta kun tehtailee tuollaisia aloitteita. - Anonyymi
Jätepersut ajattelevat vain omaa napaansa.
Heiltä puuttuu täysin yhteisen tekemisen osaaminen yksinkertaisuudessaan ei äom riitä muuhun. - AnonyymiUUSI
Jätepersut on hyvä nimi paikallisille tunareille!
- AnonyymiUUSI
Tumpulat ovat vielä käräjillä Marken keississä.
- AnonyymiUUSI
Hei mut he tarjoo ilmasta huumoria meille 😁
- AnonyymiUUSI
Ja punikeilla ei riitä taidot ja äly muuhun kuin hyvään pöhinään ja koijjaamiseen . Esim. Kaikenmaailman kiinteistöjen ostamisen purkuun miljoonahinnpilla jne.
- AnonyymiUUSI
Mitäpä mätä muuta?
- AnonyymiUUSI
Paikallisten persujen diognoosi on
ID sataTT1.- AnonyymiUUSI
Onneksi niitä enää kaksi. Heillä ei pienintäkään vaikitusmahollisuutta mihinkään mutta saadaan halpaa huvia ja naurut kun seurataan 🤗🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi niitä enää kaksi. Heillä ei pienintäkään vaikitusmahollisuutta mihinkään mutta saadaan halpaa huvia ja naurut kun seurataan 🤗🤭
eikö ole vaikitusmahdollisuutta, vaikittaako vassareiden kirjoitustaidottomuus ulosantiin, jospa vain opettelisit kirjoittamaan ennen arvosteluasi, aakkoset ensin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eikö ole vaikitusmahdollisuutta, vaikittaako vassareiden kirjoitustaidottomuus ulosantiin, jospa vain opettelisit kirjoittamaan ennen arvosteluasi, aakkoset ensin.
Persu kilahti kjäh kjäh 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Apukoululainen" mikä on apukoulu? Ei sellaista ole olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mielikuvituksesi on jo köyhää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154