Kuinkahan kauan tämän kylän kotileipurit saavat touhuta ennenkuin verottaja asiaan puuttuu ?
Kotileipurit
20
881
Vastaukset
- Anonyymi
On sinullakin ongelmat, hyvänen aika sentään !
- Anonyymi
No jo on murheet kateellisella
- Anonyymi
Kyllä se jossakin välissä puuttuu. jos ei oo jo puuttunut
- Anonyymi
On se pirullista tuo ihmisen kateus.
- Anonyymi
On se pirullista tuo ihmisen vimma jättää verot maksamatta.
- Anonyymi
Katteus jo iskeny
- Anonyymi
Saakait sitä jokainen kotonansa leivoskella. Sehän vielä puuttuisi että siitä verot joutuisi maksaa 😂.
- Anonyymi
Leipojaako joku kadehtisi!
Mutta verokarhu rakastaa jokaista!
- Anonyymi
Kadehtijat on vasureita. Siitähän koko liike on saanut alkunsa.
- Anonyymi
Ei ne nuo kotileipurit oo ainuita jotka jättää verot maksamatta. Niitä kyllä löytyy jotka toimii samallalailla.
- Anonyymi
Luuserit ja loiset kadehtii , tehkää tekin jotain, ettei tartte toisia kytätä.😡
- Anonyymi
Jokaisella Suomalaisella on oikeus tehdä saman verran pimeästi kun kansanedustajien verottomat korvaukset on.Ei tarvii tuntea huonoa omaa tuntoa.
- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä kanssasi,kyllä sitä kovan verotuksen jälkeen voi hieman puuhastella omiin nimiin.
Niin on tehty ja tullaan tekeen tavallista työläistä joka vähän koittaa ylimäärästä ansaita, mikä ei varmaan köyhää rikastuta olkoon se suotavaa.
- Anonyymi
Edellinen kommentoija on aivan oikeassa!!!!
- Anonyymi
Ruoka itekki lepomaan. Kukaan ei ole kieltänyt.
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Eikö sitä saa myydä leivonnaisia, käsitöitä yms. johonkin tiettyyn rahasummaan asti ja on otettava huomioon myös kustannukset (leivontatarvikkeet kuten jauhot, voit/leivontamargariinit yms.) ja uunin käyttö (sähkö) eli on myös kuluja.
- Anonyymi
Veronkierto ei ole mitään muuta kuin rikos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veronkierto ei ole mitään muuta kuin rikos.
Veronkierrosta puheen ollen, kyllä ne noi isot herrat sen osaa, vievät veroparatiisimaihin miljoonia ja se on laillista.
Jos joku myy torilla muutaman sämpylän tai leivän niin ei siiitä voi tuomita, pitää suhteuttaa nuita asioita.
- Anonyymi
Saahan autoja ja muutakin kampetta myyvä,jos se nyt ssirasta jos muutamasta rieskasta valitetaan,ihtiäänki saa myyvä niin paljon kun haluaa,täysin laillista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174112Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103084Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403057IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432318Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801183- 791049
- 561024
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3671006Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.214938Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e136859