Onko kokkoja tai muuta tapahtumia?
Juhannus juhla
29
1535
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä
- Anonyymi
Ei kai nyt sentään kukaan vielä ole juhannusjuhlia aloittanutkaan, mutta sitten kun on juhlan aika...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt sentään kukaan vielä ole juhannusjuhlia aloittanutkaan, mutta sitten kun on juhlan aika...
Kyllä ne alan miehet jatkaa suoraan vapulta juhannukseen, kovia ammattilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne alan miehet jatkaa suoraan vapulta juhannukseen, kovia ammattilaisia.
Jaa, polttaako ne kokkoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, polttaako ne kokkoa?
Palaa ihan itekseen.
- Anonyymi
On tilitapahtumia. Esim. veikkausvoitto 1,70 e.
- Anonyymi
Kai tarjoot kavereillekin?
- Anonyymi
Camping Vonkkalla bileet ja kokkokin kai poltetaan. Varautukaa kylmään juhannukseen karvahattu+talvivaatetus ja sukset hyvä olla varalta mukana
- Anonyymi
Eihän Vonkalle muuten pääse sisäänkään jos ei oo karvalakki ja kumikengät varustuksena
- Anonyymi
Nantte tanssii tulevana juhannuksena ripaskaa.
- Anonyymi
Paekalliset nurminussijaeset on kyllä myöhemmin ilmoitettavassa paikassa, lähellä kirkonkylää kuitenkin.
- Anonyymi
Maijalla Vonkalla huippubileet! Sinne kantsii kaikilla mennä.
- Anonyymi
Sittenpä sinne...
- Anonyymi
Ukko - hallassa tasokkaat bileet juhannuksena ei sääsket eikä kylmä sää pilaa siellä tunnelmaa.
- Anonyymi
Nantekin on Ukkohallassa ainakin aattona ja ehkä väiyönäkin.
- Anonyymi
Ukkohallassa mökillä orgiat juhannuksena, omat juomat tuotava.
- Anonyymi
Nante vetää tapansa mukan kunnon shown aattoiltana
- Anonyymi
Työnjohtajan opastus velvotetyöllistetylle, jonka nimi on Kokko:
-Kokko, kokkoo kokkoon koko kokko
-Koko kokkoko?
-Koko kokko Kokko - Anonyymi
Nante, Mummo ja sian tappo
Mummo päätti teurastaa kesäporsaan.
Nante ehdotti, että ensin puhutaan eläimelle rauhallisesti ja valmistellaan se henkisesti.
Kolmen tunnin päästä mummo palasi ulkoa.
Sika oli karannut.
Nante itki navetassa ja sanoi:
– “Minä vaan sanoin sille, että elämä on rajallinen resurssi ja verotus koskee myös sitä.”
Mummo: “Etkä maininnu teurastuksesta?”
Nante: “En. Mutta kerroin, että kaikki elinpäätökset siirtyy kunnanhallitukselle.” - Anonyymi
No oliko Vonkalla hyvätkin aattoillan bileet. Poltettiinko isokin kokko.
- Anonyymi
Nante tekee rehua Juhannuspyhinä ,mutta onko sillä työllä siunausta jos sen voi myös tehdä arkipäivisin.
- Anonyymi
P:een Nante
- Anonyymi
Mitenhän Nantella käynöön aika näyttää ....
- Anonyymi
Vonkalla oli makeita munkkeja
- Anonyymi
Juhannus on hieno juhla.
- Anonyymi
Juhannus jatkuu.
- Anonyymi
Nante on tavattavissa myös Suomussalmen Köhäkässä 30.6.-1.7.
Tulkaahan porinoelle! - Anonyymi
Paukkuuko pallit Nantella!
- Anonyymi
Paukkuu koko kylä kuulee!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912