Kuka tässä puhuu totta?

Anonyymi-ap

Jarnoh
11 min sitten
Hiukan ihmettelen mistä nämä puheet raketoinnista tulee? Millä perusteella Summa raketoisi? Hype tai fomo? Täytyy nimittäin olla jo aika kova hype tai fomo jos osake lähtee raketoimaan.
Jos ymmärsin tuosta tiedotteesta oikein, osakkeiden määrä 3 661 973 110. Se tekee arvoksi noin 500 miljoonaa euroa. Se on todella paljon yrityksestä jolla ei käytännössä ole yhtäkään tuotetta vielä ulkona.
Pitkällä tähtäimellä toki ihan potentiaalinen yhtiö, mutta ennen kun on saatu yhtäkään tuotetta ulos tai edes tuotantolinjaa pystyyn, pistäisin hiukan jäitä hattuu että ei käy huonosti.
MasterLemmy
5 min sitten
Kannattaa lukea, ja ymmärtää mitä lukee. Tällä hetkellä markkinoilla on alle 850 000 000 osaketta ja niiden markkina-arvo on alle 120 000 000 €. Ne muut yli 3 000 000 000 osaketta ovat tällä hetkellä muiden suurten firmojen ja omistajien omistuksessa ja ne eivät tule ainakaan puoleentoista vuoteen mukaan kaupankäyntiin Elikkä jäitä hattuun.
Jarnoh
4 min sitten
Mutta eihän tuo yrityksen arvoa muuta. Arvo on osakkeiden määrä * osakkeiden hinta.

sharevillet

Meriaura-summa defence keskustelua

10

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dantt
      31 min sitten
      Hinta laskee todennäköisesti vielä.
      lord-Viking
      28 min sitten
      Vielä ei ole myöhäistä 👍🏻
      Noviisivielä
      27 min sitten
      No miksi et osta, myyjiähän tuolla näyttää olevan jonoksi asti.
      En kyllä ymmärrä miten pelkkä nimenvaihto vaikuttaa asioihin. Firman taloushan se pittäisi vaikuttaa eikä nimi firmassa.
      lord-Viking
      20 min sitten
      Nimen vaihto tarkoittaa myös että summan omat osakkeet yms. Muut tulee kylkeen. Niin sitä tässä odotellaan. Toki meriauran osakkeet muuttuu summaksi mutta sanotaanko että nimi on kuin piste i:n päälle
      Noviisivielä
      18 min sitten
      No onko summa positiivinen vai negatiivinen
      lord-Viking
      9 min sitten
      Positiivinenhan se on mutta jos keksit negatiivista niin jaa ihmeessä

sharevillet

• Anonyymi

kaupankäyntiä ja omistuksia.
      Kirjaudu

MasterLemmy
      14 min sitten
      Nythän se päivä nousu lässähti kokonaan? Ruotsissa aukes pörssi niin myiköhän Hurri omat kuponkisa pois kun ei nimi vaihtunutkaan vai mistä ihmeestä tämä johtuu!?

lord-Viking
      10 min sitten
      Jotkut saattopa hyvinkin myydä kun sai muutaman satasen taskuhun. Mut joo vähän lässähti🤔 mutta eiköhän tämä tästä. Nyt vaan orotellaan
      Fleurdegol
      7 min sitten
      Kauppalehden puolella näkyy jo Summa Defence (MERIH). Nordnet ei ole vielä vaihtanut nimeä.
      lord-Viking
      4 min sitten
      Joo👍🏻 Ehkä klo 12 voi tulla näkyviin. Tosiaan näissä voi olla aina vähän pieniä viivästyksiä

• Anonyymi

Aina kannattaa provosoitua ja alkaa juoksemaan ympyrää kun joku hämmentää kommenteillaan.

Minä tosin lopetin tuon jo vuosia sitten, se oli ainakin omalla kohdallani aivan turhaa.

• Anonyymi

Roskaa. Ei minkään yhtiön todellinen arvo voi perustua tyhmien ihmisten harkitsemattomiin osakeostoihin silloin kun yhtiöllä ei ole tuotantoa, myyntiä eikä reaaliomaisuutta, niin miten määrität sille todellisen arvon.
      Mitä hinnoittele? Menojen suuruuttako? Vai johdon pehmeitä puheita. Mitä?

• Anonyymi
      UUSI

No, eilen sitten raketoitiin osaketta yli 20 prosentin romahduksella.
      Jos ja kun uskottavuus menee, niin on turha luulla, että uskottavuus palautuu.
      Ei palaudu.

• Anonyymi
        UUSI

jo alle 7 c....

• Anonyymi
      UUSI

Summa Defencestä kysyt.
      Täydellä varmuudella kukaan ei tiedä totuutta. Ei yhtiön sisällä eikä ulkopuolella.

• Anonyymi
        UUSI

osta aamulla myy päivällä osake

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3426
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2753
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1994
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1129
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe