Oli selvää jo alussa että homma mikä perustuu täysin kotimaisuuden ylihypetykseen, periaatteisiin ja arvoihin, ei voi liiketoimintana olla ikuista. Ihmeen kauan olikin.
Syy on rakenteellinen valumavika, mutta virallinen selitys on varmasti kaikkea muuta.
Kiitos kuitenkin.
Maammekauppa
Anonyymi-ap
4
282
Vastaukset
- Anonyymi
Ja puheet että maailma muuttui sitä ja tätä.. Paskat. Moni firma kaatui korona-aikaan, mutta täällä mentiin ylöspäin voitollisesti.
- Anonyymi
Ja sitten pari sanaa "Kotimaisista" tuotteista: kankaat tehdään muualla, printatut kankaat printataan muualla, nämä kankaat sitten tuodaan Suomeen ja ommellaan kasaan -> Hinta x 5-10 mitä muualla ommeltu vastaava.
Yleensä vielä välissä joku kotimainen "valmistaja" ja sitten jälleenmyyjä myy.. Voi pojat pojat. - Anonyymi
Tänään tuli sitten selitykset miksi loppuu.. Joopajoo.
- Anonyymi
Millai karhut onkos nähty?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639