Ei ole väliä kuinka kauan on mennyt, eikä väliä mitä on tapahtunut. Rakastan sua silti. Ei mun tunteet sua kohtaan ole muuttunut.
Tää on miehelle.....
Aina rakastan sua
11
392
Vastaukset
- Anonyymi
Sivusta: Samat sanat minun Hänelle ❤👍
- Anonyymi
Jos et lopeta tuota niin alan itkemään. 🥹
- Anonyymi
Ja luuletko että hänelle on väliä mitä tunnet häntä kohtaan jos hän ei tunne mitään sua kohtaan
- Anonyymi
Sivusta totean, että omalla kohdallani on noin ja tiedostan kyllä. Minkä aidolle rakkaudelle voi? Sen toisen häviö kaikki loppupelissä on. Olis ollut joku joka ei koskaan olis hylännyt, itse hän valitsi toisin.
- Anonyymi
Ei ollut sinulle. Sinun mielipidettä/kommenttia ei kaipaa kukaan. Jätä rakas kaivattuni rauhaan.
Sivusta mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että omalla kohdallani on noin ja tiedostan kyllä. Minkä aidolle rakkaudelle voi? Sen toisen häviö kaikki loppupelissä on. Olis ollut joku joka ei koskaan olis hylännyt, itse hän valitsi toisin.
Voitko sinäkin käärme mennä omaan aloitukseen.
Sivusta mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sinulle. Sinun mielipidettä/kommenttia ei kaipaa kukaan. Jätä rakas kaivattuni rauhaan.
Sivusta miesJätä kuule toisen puoliso rauhaan,hoidata se pääs kuntoon,muuten tulee tupen rapinat!Olet hirvittävä näky!
- Anonyymi
sulosta
- Anonyymi
Sulo on ihana😁
- Anonyymi
Kaunis viesti! Tunteet säilyvät kuin punajuuriviipaleet lasipurkissa, kun oikean on kohdannut. Ei aika mahda eikä yksikään sitä kykene horjuttamaan.
- Anonyymi
Pöh
Niin kauan kun saa pitää kivat ajatelmat,haaveet jotka vielä vahvistuu haluttuun suuntaan ja hyvät muistot... Ja on ihanaa ja kivaa olla yhdessä
Sellaisinaan tunteet pysyvät
Mut jos tapahtuu joitain niin kauheaa tai ei kivalla tavalla yllättävää
niin et ne omat kaikki ajatukset ja haaveet ja yhteisen tulevaisuuden haavekuvat teistä vain särkyy (esim toinen saa syövän ,potkut tai tekee jotain kamalaa jne );tai yhteiset sovitut haaveet ei yhtään lähde haluttuun suuntaan niin kyllä ne tunteekin lopulta hiipuu ja katoaa pois .
Siinä ei riitä et yksin uskoo rakkauteen .
Se on aina kahden ihmisen yhteinen asia
Naiselta sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724