Haluun mallin näkösen naisen parhaalla persoonallisuudella

Anonyymi-ap

Tavikset ja tylsät ei kelpaa. 😒 pitää olla siniset todella kauniit silmät, iso paksu ja kaunis nenä, mallin kasvot, hyvä persoona, kiltti, herkkä, tunteikas, älykäs ja mieluusti 10-20cm mua lyhyempi.

Saat vastineeks hullun ja parhaan poikaystävän jolla on kapasiteettia mihin vaan. Eli fair deal, right?🥀🖤

45

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rotanraatona et sellaista saa, et edes tavallista. Maanmatonen olkoon puolisosi.

• Anonyymi

Hmm. Naiset odottaa miehiltä yleensä enemmän kuin mitä sinulla tuntuu olevan tarjota.

• Anonyymi

Ainoa asia millä on väliä on hyvä persoonallisuus, kaiken muun voi saada sit yhdessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa asia millä on väliä on hyvä persoonallisuus, kaiken muun voi saada sit yhdessä

Eli kun nainen tuo jo sun unelmat parisuhteeseen, niin sinä laitat pöytään jonkun mt-johdannaisen eli hulluutesi ja vakuuttelet lisäksi että kaikki muu sit voidaankin tehdä yhdessä?

Ja ilman näyttöjä että oot edes itse tekijä?

Tuota...
        ...keskity kuule lähinnä niihin vaaleatukkaisiin tuolla diililläsi.

• Anonyymi

Pelkkä kapasiteetti ei riitä.

• Anonyymi

Ihanteellisin ois semmonen itseä lyhyempi ja sopivan muodokas.. Mielellään pitkät hiukset ehkä tatuointeja.. Ei tarvii olla elovena päinvastoin.

• Anonyymi

Onko iho rumaa kun pitää piirrellä päälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko iho rumaa kun pitää piirrellä päälle?

’Laitetumman’ näköiset naiset on omaan mieleen. Vastakohdat viehättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotketummat on tarkempi ilmaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole sotkemista. Silkkaa itsensä ilmaisua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika omituinen käsitys sinulla taiteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään maalata väreillä. 🧑‍🎨🎨
        Siis omaa naamaani lähinnä. Harjoittelen vielä🤭

• Anonyymi

Poikaystävän?

• Anonyymi

Eipä onnaa tuollaista löytää mallit on sen verran kokennu seksuaalistahäirintää että persoonallisuus on jo perseestä toipumiseen menee luultavasti vähintään kymmenkunta vuotta ettäkö yhteenkään mieheen luottavat ja kapisiteetin lisäks pitäs löytyä paksulompakko tai tilillä olla vähintään reilusti saldoa mu onnea etsintääsi

• Anonyymi

Onneksi en ole MALLI ja minulla on niin ruma naama, että sen näyttäminen ON KUNNIANLOUKKAUS.

• Anonyymi

On se harmi kun sulle ei kukaan anna mies

• Anonyymi

joskus kannattaa antaa jollekin yksityisyys eikä pakottaa tiedottamaan kaikkea tai ole pakko olla tietoinen kaikesta. tunteet menee ja tulee, pettymys ja tyhjyys runsaudenkin keskellä on normaalitunne mutta saa sen pitää omana tietonaan. Antakaa niiden olla hetki, innostuvat uudesta kun pettymys vanhasta häviää.

• Anonyymi

Sinulla on paljon vaatimuksia

• Anonyymi

Olen vaativa.

• Anonyymi

Mä haluun miehen jolla 30 cm muna vähintään!

• Anonyymi

Täydellinen mieli täydellisessä ruumiissa.

On sitä ennenkin tavoiteltu:

Steve Martin elokuvassa Tohtorin Aivovaimo (Man with two brains, 1983)

• Anonyymi

Tämä leffa olisi kiva nähdä uudestaan 😊

• Anonyymi

Millista se on elää koko elämä yksin kun ei saa mitä haluaa ja vaatii? Aapeella on kokemusta ja vielä tulee olemaankin rutkasti.

• Anonyymi

Tuskaista...😔 jos luonne sallisi niin laastarisuhteita harrastaisin, mut ei musta oo muita hyväksikäyttään😒😅

• Anonyymi

Mitä jos saat hänet, ja samantien autokolarissa menetät hänen kauneutensa?

• Anonyymi

Kuulehan, mallin näköisellä ei ole iso ja paksu nenä. En sitten tiedä mikä se sinun ihanne oikein onkaan, ehkä sanot vaan malliksi häntä joka on mieleisesi.

• Anonyymi

edelliseen lisäys, että sun täytyy olla todella pitkä mies, jos tämä malli on sua 10-20 cm lyhyempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

edelliseen lisäys, että sun täytyy olla todella pitkä mies, jos tämä malli on sua 10-20 cm lyhyempi.

Hyvä pointti. Naismallit on keskimäärin 178-180 cm pitkiä.

• Anonyymi

Kyllä on, monella mallilla on paksu ja muodokas nenä tai jotain muit uniikkei piirteit, ei tavallinen "conventionally attractive" pääse malliksi jos ei oo poikkeavia piirteitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä pointti. Naismallit on keskimäärin 178-180 cm pitkiä.

Ja minkä mittainen on mies joka kysyy?🙄

• Anonyymi

Good luck 🍀

• Anonyymi

Kannattaa suunnata paksun lompakon kanssa jonnekkin ulkomaille. Suomesta eikä pohjoismaista löydy mitään noihin sun vaatimuksiin sopivaa eikä kukaan pohjoismainen nainen sun matkaan edes lähtisi.

• Anonyymi

Keskieuroopassa tai islannissa vois lykästää.

• Anonyymi

Kummallista että osaat kuvailla hänet muuten muttet pituutta. 😳 Vai puhutko ylipäätään. Ootko kuullut rakatumisesta koskaan. Ei se ole mitään et valitse joku sopivan näköinen tyyppi ja kaikki toimii. Siihen tarvitaan aika paljon muutakin. Ehkäpä tunnetaitoja ja mt-ongelmat kuntoon tai hoitoon. Sitten vasta etsiä suhdetta.

• Anonyymi

154-160cm optimaalinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

154-160cm optimaalinen

Et vissiin ymmärtänyt lukemaasi. Siitä vaan etsimään mut hoida mt-ongelmasi kuntoon ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vissiin ymmärtänyt lukemaasi. Siitä vaan etsimään mut hoida mt-ongelmasi kuntoon ensin.

Kyllä osaan rakastaa jos on vaan oikea tyyppi mulle❤️‍🔥🥀🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä osaan rakastaa jos on vaan oikea tyyppi mulle❤️‍🔥🥀🩷

Ethän sä nyt voi etukäteen tuollaista tietää. 😳 Lopeta eläminen harhassa ja tutustu oikeisiin ihmisiin haave pakkomielteen sijasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sä nyt voi etukäteen tuollaista tietää. 😳 Lopeta eläminen harhassa ja tutustu oikeisiin ihmisiin haave pakkomielteen sijasta.

Ei vaan löydy sopivaa🥹💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan löydy sopivaa🥹💔

Sellaista se joidenkin kohdalla on.

• Anonyymi

😂 Ei malleilla ole isoa paksua nenää. Ei sellaisella pääse malliksi kuin korkeintaan venäjällä.

• Anonyymi

Malleja on kyllä vaikka minkänäköisiä. Mallin ei tarvitse olla mikään klassisen kaunis missityyppinen yleensä mallit ovat persoonallisen näköisiä. Miettii vaikka vaikka Saimi Hoyeriä esim.

• Anonyymi

Monella mallilla on todella iso ja muodokas nenä, eivät he muuten malleiksi edes pääsisi. Korvatkin joillain sellaset keijun, uniikkius on mallibisnekses tärkeintä, tavalliset pikkunenä mallit ei pärjäis.

• Anonyymi

Mul on kaikki hullut kuollut

• Anonyymi

Ei löydy Suomesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      398
      2110
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1949
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe