Kuinka monta vuotta on kansalaiset kirjoittaneet lehtiin ja soittanut poliisille häiriköivistä mopoilijoista Raahessa. Monta! No nyt kun on sakotettu 4 pojua niin työt on tehty taas seuraaviksi vuosiksi....
Lainvalvojille taputukset?
13
451
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sentään kun sinivuokot sakottaa mopopoikia.no eivät Raahen sinivuokot muuhun pystykään ja mopoilijan pitää sattua ajamaan käytän nenän ohitse että tajuaa.viyyuako noita sinivuokkoja kiittelee.raahen sinivuokot on lestoja ja lestamafian jäseniä.hyväveli toimii.
- Anonyymi
Kummat mieluummin, lesta vai piripää poliisit?
- Anonyymi
Kortit pois a sakkoja lisää noille mopoapinoille..åitöisikö sitten antaa rällätä ja rikkoa lakia? Hyvä poliisit, lisää tuollaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kortit pois a sakkoja lisää noille mopoapinoille..åitöisikö sitten antaa rällätä ja rikkoa lakia? Hyvä poliisit, lisää tuollaisia.
Jos mun pihalle tulee mopopojat, niin otan kostoksi kunnon poppivehkeet mukaan ja menen näiden poikien talon eteen soittamaan passoa niin lujaa, että ottavat opiksi.
- Anonyymi
Ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa oman talon lähellä kuunnella moista älytöntä ja reikäpäistä pärinää
- Anonyymi
VTU! MINÄ OON POLLIISI JA MINÄ TIIÄN NÄMÄ ASIAT STANA PRKL
- Anonyymi
Vtut sinä oo mikään poliisi! Oot hammarintien sekopää! Kallugaraken jonnet tulee kohta kaasuttelee sinne!
- Anonyymi
Kallutallin jonnet kaassuttaa pahemmin kuin yksikään mopopoika!
- Anonyymi
Sinivuokot on mitä on.luulevat itsestään vaikka mitä.tavallisia kuolevaisia ja kesto vielä sinivuokko käy mopopojan luokse ja Jumalan armo häntä johdattaa.iso uutinen joka ylittää uutiskynnyksen kun sinivuokko saa mopopojan kiinni.oikeat rikolliset nauravat partaansa.hybä sinivuokko lammaspaimen Raahen.
- Anonyymi
Kallu on vitsi 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Poliisi on pop ja loput hoitaa veli seppä eli auraa tien lestoille taivaan piirikuntaan ja huoltaa myös syntisen pallit.hyväveli älä hyydy
- Anonyymi
Taputa lesta vaikka perseposkiasi.jos kytät saavat mopopojan kiinni niin mitali ehdottomasti sinivuokolle ja Pro Raahe mitalli myös.voi hyvä tavaton mitä skeidaa taas.raahen sinivuokot ovat hyvä veli raahea jos ette tienneet.
- Anonyymi
Niin, eipä niillä lainvalvojillakaan ile muuta tehtävää, kuin paimentaa kakaroita. Eikö ole tullut mieleen ottaa yhteyttä suoraan vanhempiin?
Siksi toisekseen, mikä risoo? Olet varmasti ollut itsekkin nuori?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463230Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171930Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831797- 181532
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431428- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901329Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261222UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168