Hallituksen viimeisin keino Suomen pelastamiseksi

Anonyymi-ap

on laittaa rammat, raajarikot, invalidit ja muut sairaat hakemaan töitä.
Se on ilmeisesti sitä hallituksen paljon mainostamaa "byrokratian purkua" ?

25

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persuhallituksen lastentarhassa on kuulemma valmisteilla joku laki,
      että työkyvyttömienkin on haettava töitä tai seuraa sanktioita,
      tukien leikkauksia tai jotain vastaavaa.

• Anonyymi

Minun työmaallani oli sairaa ihminen töissä. Hönellä on syöpä ruokatorvessa ei halunnut jäädä koteihin. Sairautensa kanssa.
        . Kuoli sitten aika pian ei ollut vielä lähelläkään eläke ikää. Niin että ihmset ovat erilaisia, joillekkinsairailke in vaan hyväksi olla töissä
        Ja Toisille pahentaa tilannetta että pitäisi jaksaa olla töissä vaikka tuneåree olonsa todella huonoksi .ihmisten on kuunneltava miten ihminen itse sanoo kokevansa sairautensa. , eikä päätettyä hänen. päänsä ylitse. Josko hän on oikeutettu sairas korvaukseen .ja muistaa että terve ihminen todella haluaa tehdä töitä

• Anonyymi

Olisiko jotenkin niin että siellä pääkallopaikalla tulisi olla lääkäri mukana , koska nämä toopet eivät näytä käsittävän miten eri sairaudet vaikuttavat ihmisiin. Koska heillä näyttää olevat käsitys siitä että sairaatkin ovat työssä . Kuka muuten ottaa sairaan töihin , kysyn vaan.
        Jos minun firmaan hakeutuu työnhakija joka on sairas niin empä uskaltaisi ottaa töihin, koska se tietäisi minulle työnantajana ison riskin että tulisi sairaus päiviä ja minä sitten työnantajana maksaisi korvausta ja tekisin itse ne työt joita tömän sairaan tulisi tehdä.
        Joten lääkäreiden tulisi jotenkin olla myös mukana mediassa kertomassa miten mikäkin sairaus Määrittelee ihmisen elämän tahdin.
        Koska sairausvakuutus on olemassa niin siihenhän on tietysti joku syykin miksi sellainen vakuutus on olemassa. .
        Niin että kansan on lopetettava painostamasta ihmisiä jotka ei ole terveitä .
        Vaan ehkä antaa tukensa toiselle ihmiselle että hänestä tulee työkelpoinen taas.
        Siis kukaan ei ole mitenkään pyytänyt saada olla sairas . No tänäkin vuonna sairastuu suuri osa persuistakin kuten muidenkin puolueiden kannattajista , niin että ei kukaan ole tietoinen etukäteen kuka saa sairauden

• Anonyymi

Juu, Orpon hallitukselta tulossa taas uusi "hieno" uudistus. Lääkärintodistus työkyvyttömyydestä ei ole jatkossa enää peruste olla hakematta töitä. Myös työkyvyttömän on lähdettävä pomppimaan työnhakurumbaan mukaan tai toimeentulotukea leikataan.

• Anonyymi

Hienoa. Upeeta. Älykästä. Elää tällaisessa persuhalltituksen hourulassa.

• Anonyymi

Aivan sekopäistä hommaa. Vaikka enää ei mikään hätkähdytä.

Paitsi, nyt on peruttu AVIn kouluturvallisuuskoulutukset opettajille koska ei ole rahaa. Juuri tuo, jos mikä, olisi tarpeellinen koulutus koska tuollaista ei sisällyt opettajankoulutukseen ylipäätään.

Puolustusmenoja kasvatetaan miljardeja, tähän raha löytyy vaikka sitten tulisi ns. ruumiita.

• Anonyymi

Oikeistolaiset rikastuvat sodalla/ruumiilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeistolaiset rikastuvat sodalla/ruumiilla.

kaikki ihailevat halosen korpulenttia ruumista lihoineen

• Anonyymi

raajarikot työssä
      on huomattava että TÄSTÄ ON VAPAUTETTU lintmaanit jotka ovat bmielisairaalassa jos heillä on tästä todistus tai vastaavat tiedot

• Anonyymi

Voi sinua raukka sekopääksi tullutta. Miksi rupesit persuksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua raukka sekopääksi tullutta. Miksi rupesit persuksi ?

PS on sekopäitä ja rasisteja varten.

• Anonyymi

Kas k7n niitä sairaaloista e8 ole ollut olemassa enää vuosikuåymmeniin, joten millä tasolla sinäkin puhut asioista josta olet 30 vuotta jäljessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS on sekopäitä ja rasisteja varten.

Eivät oikein laudaturia ole saaneet olemalla persu

• Anonyymi

Suomessa julkiset menot ovat edelleen selvästi EU:n keskiarvoa korkeammat, eikä nykyisen menotason ylläpitäminen olisikaan mahdollista ilman progressiivista verotusta. Talouden nobelisti Bengt Holmström ja taloustieteen professori Matti Virén kehottavat supistamaan julkista sektoria ja samalla vaativat siltä lisää tehokkuutta. Liian suuri julkinen sektori voi olla jopa este kauan kaivatulle talouskasvulle.

Julkisten kokonaismenojen suhde bruttokansantuotteeseen (BKT) on yleinen tapa kuvata julkisen sektorin laajuutta. Suomessa julkisen sektorin menot eli valtion, kuntien ja sosiaaliturvarahastojen kokonaismenot ovat viime vuosina olleet huomattavan korkealla suhteessa BKT:hen.

• Onhan tuo kerrottu miksi julkisen kulut on niin isot kuin ovat, ei ole hirveästi keinoja kulujen pienentämiseksi.
      Melkein ainoaksi keinoksi jää talouskasvu yritysten avulla.

• Anonyymi

Julkiset kulut eivät ole olleet mitenkään liian isot, kun meillä on ollut hallituksia,
        joka hoitavat asiat paremmin eli myös tulopuolen. Valtion on hoidettava lakisääteiset tehtävänsä.
        Orpon hallitus ei siihen pysty, mutta rikkaat kiittää sitä tulonsiirroista heille.
        Orpon hallitus köyhdyttää laskelmoidusti ja tieten tahtoen
        valtion varallisuutta.
        Ruotsissa julkinen sektori on suhteellisesti suurempi kuin Suomessa, mutta ei
        siellä ensimmäisenä leikata esim. terveyspalveluista, jos pitäisi säästää.

• Anonyymi

Hallitus uskoo, että sen "toivotaan toivotaan"- unelmat on toteutuneet.
      Hallitus elää pilvilinnoissa.

• Anonyymi

Pilvilinnat romahtaa kohta.

• Anonyymi

Ei j-----ta mikä hallitus.

• Anonyymi

Kukaan e8 ole sairauttaan pyytänyt, joten tuntuu ihmeelliseltä sekin eetä heitä pakotetaan töihin.
      Totta on että esim lievä masennus paranee usein aika äkkiä kun ihminen tekee työtään, ja saa muuta ajateltavaa kun oman tilanteensa mutta , monen on sitä vaikea uskoa mutta se on todistett7 niin monta kertaa. Että kaikkien joilla masennus ei ole päässyt keskivaikeaksi älkää jääkö kotiin sillä silloin masennus vaan pahenee.

• Anonyymi

Orpo ilmaisi olevansa erittäin huolestunut israelin pommituksista, mukamas USA osa syyllinen.
      Onneksi Orpo pääsee ansaitulle kesälomalle.

• Anonyymi

Orpo, "suuri valtiomies" "sivalsi". Silti se tulee koko ajan kokoaan pienemmäksi.

• Anonyymi

Orpo on lahjaton ja turhan vaarallinen Suomen taloudelle.
      Hän toteuttaa 100% EK:n toivelistaa ja siinä ei ole ajateltu kuin rikkaiden etua ja mikä hauskinta, ei edes EK uskonut, että noita asioita ajetaan kuin käärmettä piippuun ja ollaan valmiita tekemään toista kautta suurta tuhoa kansan elintasolle ja pärjäämiselle joka taas aiheuttaa ennätysmäärin konkursseja, työttömyyttä ja verotulojen ruuren romahduksen ja kaikkien tukien kustannusten nousun, vaikka niitä on leikattu.

• Anonyymi

Verotulot pitäisi jakaa kehitys maalaisille kulutuksen lisäämiseksi elintason kasvatta miseksi

• Anonyymi

Tämä ei siis koskehul luja eikä huluiksi tekey tauti tyvia joten lintmaanit ovat raajatuna rikkoisina ulko puolidia pöntelöi tässä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6416
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      3979
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2943
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2900
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1748
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1734
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1594
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1398
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1380
    Aihe