Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
Tänään oli
35
1133
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan❤️
- Anonyymi
🥰🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🌞
Kerro nyt mitä?☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt mitä?☺️
Mehiläisen pörrää kiimas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mehiläisen pörrää kiimas
Taisin nähdä🤍🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt mitä?☺️
Meidän kohtaamista❤️sivusta
- Anonyymi
Eikä tule tapahtumaan koskaan.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=JiPC6W_URdI ..... .. .......
- Anonyymi
Ähh!
- Anonyymi
Laitoinki tuonne jo et meinasin ite tänään jo pökrätä
- Anonyymi
oot vaan hiljaa ja väisgät niitä ja katsot etteivät ehdi pilaamaan kaikkea, ja sitomaan niiden toimintaan kiinni. Ne kuolee muutamassa vuodessa kaikki, nille on hakattu niin helvetisti, ovat tehneet niin karseita asioita.... ja menneet yli.... että vainaita pian kaikki
- Anonyymi
Odotan sua 🥰
- Anonyymi
Miksi mun pitää kaikki tehdä?
- Anonyymi
Ihanaa, et jaksat odottaa. Kyl mä kohta oon valmis. Vähän vielä...❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, et jaksat odottaa. Kyl mä kohta oon valmis. Vähän vielä...❤️
Jaahas
- Anonyymi
Näitkö mut?
- Anonyymi
Mitä meinasit? Olit ottamassa yhteyttä mutta jänistit viime hetkellä?
- Anonyymi
En taida tehdä enää yhtään mitään. Game kaput
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida tehdä enää yhtään mitään. Game kaput
No mitä?☹️
- Anonyymi
Huoooh. Ei näistä enää tiedä, vtun vaikeeta tuntuu olevan.
- Anonyymi
Määritteles ny se mieletön 💚
- Anonyymi
Rovaniemellä?
- Anonyymi
Rovaniemellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rovaniemellä.
Ja mihin aikaan?
- AnonyymiUUSI
kuinka vanha oot ja pelaatko mitää video pelejä ei liity mitenkää keskusteluun mutta ihan sama
- Anonyymi
En odota enää mitään enkä ketään
- Anonyymi
Älä menetä toivoasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä menetä toivoasi
Oon jo menettänyt sori näin se vaan on. Etsi joku kaunis, fiksu ja tasoises nainen. Olisiko meillä ollut intohimoista sängyssä? Ehkäpä. Sitä emme koskaan saaneet kokea ja tietää. No elämä jatkuu. Kamalaa mutta kestän , kannan tämänkin tuskan sisälläni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä menetä toivoasi
Rakastan. Oatko mut tässä ja nyt takas! Haluan oppii rakastamaan sua vain, uskollisesti ja loppuun asti. Älä enää epäile. Ota yhteyttä! Yrititetään alkaa ihan alusta, puhtaalta pöydältä. Anna anteeksi. Tämä on meidän rakkaus stoori. Kaksoisliekkirakkaudelleni. Ja toivon että saat rauhan tässä asiassa. 🔥🪽
- Anonyymi
Kyllä tapahtui! Naitiin hississä!
- Anonyymi
Sun pitää ylittää nuo olosuhteet. Ne tekevät rajan sydämen puhtauden ja mielen päättäväisyyden välille, ja seurauksena on että kaupankäynti voittaa ja rakkaus epäonnistuu. Ja sitä paitsi olet luonut nuo itse, olosuhteesi nimittäin.
- Anonyymi
Minä luulin että nukuit.🕶️
- AnonyymiUUSI
jaa mulla oli lähellä että jäin yksin niinku nalli kalliolle
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079