Kiitos ilmailualan Uniooni

Anonyymi-ap

Saan olla päivän pidempään etelässä. Laskua tosin tuli 2.500 euroa lisää kun Anantara hotellissa oli vapaana vain Junior Suite.

Anantara on muuten mukava ketju, esim. Marbellan Anantarassa on kivaa pelata Golffia ja siellä on Michelle Obamakin asustellut.

Ilmailualan Uniooni on tätä päivää !

Onneksi muuten ei osunut köyhälle !!

12

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2,5 euroa löytyi siis fikasta.

• Anonyymi

Viestistä huokuu halveksunta ja viha ammattiliittoja kohtaan. Minä minä minä.

• Anonyymi

Perusteita ei ole halveksiva. Täysin oikein ettei ohmiset pääse maksamilleen Finnair lennoille. Etu myös muille yhtiölle aivan oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perusteita ei ole halveksiva. Täysin oikein ettei ohmiset pääse maksamilleen Finnair lennoille. Etu myös muille yhtiölle aivan oikein.

Toivottavasti ohmiset pääsee koneeseen ettei putoa.

• Anonyymi

Pkeleen punakaarti

• Anonyymi

Finnairin hallitus nosti omia palkkioitaan 40% ja toimitusjohtajalle lisää liksaa ja bonukset päälle, hah, hah!

• Anonyymi

Juotteko muuten shampanjaa ?

• Anonyymi

No en kovinkaan mielelläni jos saan valita niin mielummin melkein mikä tahansa muu alkoholijuoma kuin shampanja, kiitos. No viski ja konjakki niistäkään en kyllä tykkää. Oikeastaan kaikki muut on kyllä ok.

• Anonyymi

Ajetaan vaan Finnair konkkaan niin minun lentoyhtiöni asema paranee. Sopii.

• Anonyymi

Minkä yhtiön omistat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä yhtiön omistat?

Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy minkä se tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy minkä se tietää.

No tulihan se vastaus sieltä rivien välissä eli et omista mitään ja jos omistaisit vouti veisi nekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      388
      2632
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      105
      2096
    3. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      2000
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      106
      1605
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      232
      1501
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1200
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1121
    8. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      181
      1084
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1033
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1030
    Aihe