Saan olla päivän pidempään etelässä. Laskua tosin tuli 2.500 euroa lisää kun Anantara hotellissa oli vapaana vain Junior Suite.
Anantara on muuten mukava ketju, esim. Marbellan Anantarassa on kivaa pelata Golffia ja siellä on Michelle Obamakin asustellut.
Ilmailualan Uniooni on tätä päivää !
Onneksi muuten ei osunut köyhälle !!
Kiitos ilmailualan Uniooni
12
177
Vastaukset
- Anonyymi
2,5 euroa löytyi siis fikasta.
- Anonyymi
Viestistä huokuu halveksunta ja viha ammattiliittoja kohtaan. Minä minä minä.
- Anonyymi
Perusteita ei ole halveksiva. Täysin oikein ettei ohmiset pääse maksamilleen Finnair lennoille. Etu myös muille yhtiölle aivan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusteita ei ole halveksiva. Täysin oikein ettei ohmiset pääse maksamilleen Finnair lennoille. Etu myös muille yhtiölle aivan oikein.
Toivottavasti ohmiset pääsee koneeseen ettei putoa.
- Anonyymi
Pkeleen punakaarti
- Anonyymi
Finnairin hallitus nosti omia palkkioitaan 40% ja toimitusjohtajalle lisää liksaa ja bonukset päälle, hah, hah!
- Anonyymi
Juotteko muuten shampanjaa ?
- Anonyymi
No en kovinkaan mielelläni jos saan valita niin mielummin melkein mikä tahansa muu alkoholijuoma kuin shampanja, kiitos. No viski ja konjakki niistäkään en kyllä tykkää. Oikeastaan kaikki muut on kyllä ok.
- Anonyymi
Ajetaan vaan Finnair konkkaan niin minun lentoyhtiöni asema paranee. Sopii.
- Anonyymi
Minkä yhtiön omistat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä yhtiön omistat?
Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy minkä se tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy minkä se tietää.
No tulihan se vastaus sieltä rivien välissä eli et omista mitään ja jos omistaisit vouti veisi nekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057