Urban Cruiser EV tulee pistämään sähköautomarkkinat uusiksi!

Anonyymi-ap

34

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kiinalaiset autovalmistajat lähinnä tuottavat heikkolaatuista paskaa tehtaistaan. Ne voivat päällisin puolin näyttää hyvältä, mutta niistä hajoaa osia jatkuvasti ja softa toimii päin persettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinalaiset autovalmistajat lähinnä tuottavat heikkolaatuista paskaa tehtaistaan. Ne voivat päällisin puolin näyttää hyvältä, mutta niistä hajoaa osia jatkuvasti ja softa toimii päin persettä.

Siksi Toyotakin ottaa mallistoonsa Suzukin sähköauton, jonka on suunnitellut BYD. Nimeää vain sen Urpo Cruiseriksi, ja lätkäisee täälle reilusti hintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi Toyotakin ottaa mallistoonsa Suzukin sähköauton, jonka on suunnitellut BYD. Nimeää vain sen Urpo Cruiseriksi, ja lätkäisee täälle reilusti hintaa.

AUton suunnitteli Suzuki ja voimalinja taas tulee Toyotalta. Lueppa uutisia hiukan tarkemmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AUton suunnitteli Suzuki ja voimalinja taas tulee Toyotalta. Lueppa uutisia hiukan tarkemmin.

Jos se on se bz:n voimalinja niin heikosti menee. Hidas lataus, suuri kulutus ja pieni akku eivät ostajia houkuttele.

• Anonyymi

Mitä uutta tuossa Suzukin valmistamassa autossa on, jotta se muuttaisi yhtään mitään? Samaa kuraa mitä muutkin Toyotan tekemät ja ostamat kansanautot.

• Anonyymi

Se on Toyota. Siksi se tulee menestymään hyvin. Toyotat ovat kuuluisia laadustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on Toyota. Siksi se tulee menestymään hyvin. Toyotat ovat kuuluisia laadustaan.

Toyotan laatu on reilusti yliarvostettua. Sähköautoissa Toyota on se perässähiihtäjä, jolla ei ole vielä ainuttakaan omaa suunnittelua olevaa sähköautoa. Muilla on jo pitkä kokemus niistä, ja uudet, parannetut versiot myynnissä. Toyota joutuu kilpailemaan kiinalaisten kanssa, myös hinnnoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Toyota muuta kuin logo. Valmistetaan Intiassa Suzukin tehtaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyotan laatu on reilusti yliarvostettua. Sähköautoissa Toyota on se perässähiihtäjä, jolla ei ole vielä ainuttakaan omaa suunnittelua olevaa sähköautoa. Muilla on jo pitkä kokemus niistä, ja uudet, parannetut versiot myynnissä. Toyota joutuu kilpailemaan kiinalaisten kanssa, myös hinnnoissa.

Kiinalaisten sähköautot ovat lähinnä surkeita heikkolaatuisia romuja. Enkä ostaisi kiinalaista autoa, koska Kiina on kansanmurhaa suorittava totalitaristinen paskamaa. Kiina on Venäjääkin pahempi maa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ja monilla muillakin on periaate, että voin ostaa missä tahansa tehdyn auton, mutta en Kiinassa tehtyä autoa. Lisäksi ympäristön ja talouden kannalta olisi parempi, että Euroopassa myytävät autot valmistettaisiin Euroopassa. Itse asiassa EU:n pitäisi pakottaa kiinalaiset autovalmistajat valmistamaan autot Euroopassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinalaisten sähköautot ovat lähinnä surkeita heikkolaatuisia romuja. Enkä ostaisi kiinalaista autoa, koska Kiina on kansanmurhaa suorittava totalitaristinen paskamaa. Kiina on Venäjääkin pahempi maa.

Jaa. Itse ostin alkuvuodesta uuden BYD:n ja on kuulkaas valovuoden ero mihin tahansa Toyotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Itse ostin alkuvuodesta uuden BYD:n ja on kuulkaas valovuoden ero mihin tahansa Toyotaan.

Kumpaan suuntaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö vuoksi VW on sulkemassa aähköauto tehtaita Saksassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niinku bz4x ? Onko menestynyt hyvin ? Varsinainen testien kestojumbo .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään, mutta Tojotakaan ei ole minun valinta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska poika!
        VW- konserni yhteensä: 8.092
        VW: 3.491
        Skoda: 2.663
        Audi:1.328
        Cupra: 231
        Porsche: 194
        Seat: 185

Toyota-konserni yhteensä: 4.661
        Toyota: 4.456
        Lexus: 205

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota on kuuluisa viattomuudesta. Se on kestäväksi ja pitkäikäiseksi todettu. Laadussa Toyota muille merkeille verrokki, johon tulee pyrkiä. Toistaiseksi siihen muut ole pystyneet.

• Anonyymi

Eipä myy tojon sähköautot kovinkaan hyvin. Eivät ole kymppikerhossa.

• Anonyymi

Artikkelissa kerrottiinkin että matka oli Toyotan järjestämä ja maksama tilaisuus.

• Anonyymi

Sähköautoa ei kannata ostaa alle 10 tkm vuotuista ajoa varten.

• Anonyymi

Tuttu osti beezeta-tojon ja ajaa kuulemma 6-7 tuhatta vain vuodessa, kuulemma silti kannatti ostaa. Kun on rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttu osti beezeta-tojon ja ajaa kuulemma 6-7 tuhatta vain vuodessa, kuulemma silti kannatti ostaa. Kun on rahaa.

Ei uutta autoa tai mitään muutakaan osteta sillä mielellä, että nyt kertyy rahaa säästöön. Kyllä ne kaikki aiheuttavat vain kulua ihan kokoajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla rahalla olisi saanut paremmankin auton . Noilla kolometreillä taksi on halvin vaihtoehto .

• Anonyymi

Ihan perus pökäle.
      37 tonnia.
      10 tonnilla saat paljon hienomman auton.
      Toitsu-
      R O S K A A

• Anonyymi

Kerroppa mikä se parempi kymppitonnin lintta on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa mikä se parempi kymppitonnin lintta on?

Kaikki muut.

• Anonyymi

Hieno peli !

Muuten, paljonko maksaa akuston vaihto ??

• Anonyymi

Miksi se pitäisi vaihtaa?

Tuossa on jokatapauksessa 8v akkutakuu ja 10v Turva mikä kattaa akun.
        Sen jälkeen akun voi korjata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se pitäisi vaihtaa?

Tuossa on jokatapauksessa 8v akkutakuu ja 10v Turva mikä kattaa akun.
        Sen jälkeen akun voi korjata.

Akkutakuun maksimikorvaus on auton arvo vian toteamishetkellä . Asiakas maksaa puutuvan summan .

• Anonyymi

Kovat on lataustehot Urban Cruiserin tiedoissa.

Latausteho* AC-lataus: 11 kW / DC-lataus**: 67 kW
      Jos tämä on se mikä pistää markkinat sekaisin niin ihmettelen hieman.

• Anonyymi

Markkinoille tulee lisää yksi keskinkertainen ja hintainen peruskinneri, joten on varmaankin aika kohtuuton puhua autosta joka laittaa sähköautomarkkinat uusiksi, hihii!
      Auto on Suzukin tekemä Intian tehtaalla, onnea!

• Anonyymi

Voi tätä elämää, kun Toyota tulee tulevaisuudessa myymään jotakin! Sen vuoksi kannattaa elää ja pinnistellä Orpon ja Purran oikeistohallituksen tappotahdista huolimatta kun saa tulevaisuudessa hankkia aasialaista tavaraa meidän eurooppalaisten kustannuksella!

• Anonyymi
      UUSI

Eipä tuo vaikuta muuhun kuin, että joku Toyotan omistaja saattaa vaihtaa mallia tuohon. Keskivertoa surkeampi auto joka ei herätä minkäänlaista omistamisen halua tai edes kiinnostusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      122
      5669
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      64
      4020
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      45
      3706
    4. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      31
      3089
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2902
    6. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2439
    7. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      13
      2286
    8. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      12
      2252
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1727
    10. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1704
    Aihe