Olisko aika Rsäskän jättää jo politiikka?
HS: Päivi Räsänen haluaa kieltää lähes kaikki abortit
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011291754.html
Onko Räsänen mennyt ihan sekaisin?
7
353
Vastaukset 7
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Sekasin on kuin newyorkki.
- Anonyymi
Räsäsen ois hyvä tulla sieltä hihhulihulluudesta katsomaan miten täällä eletään. Persaukinen, kouluja käymätön, työtön , mielenterveysongelmainen, suvuton, tueton ja pikapanoilla seksuaaisuutensa täyttänyt ei kykene tämn hallituksen toimeenpanevilla leikkauksilla elättämään lapsia., nin että he olisivat edes vähän tyytyväisiä elämän ja toiseksi yhteiskunnan laitoksissa tulee 18 vuoden kadvatus kalliiksi.
- Anonyymi
Räsänen kuvittelee että hänessä asuu jokin pyhä henki🤣 - uskontohulluus pitäsi läkitä pois. Muuten miksi Räsänen hyväksyy ihmisen elämän pitkittäisen lääketieteellisin menetelmin. - kamala synti.
- Anonyymi
Pitää jättää politiikka. Voisi lähteä kehitysmaihin tekemään loppuelämäksi lääkärin hommia. Pelastamaan hiv -vauvoja ja sodan runtelemia ihmidiä eikä leikkiä täällä jotai fariseusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2032157Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71927
- 58908
- 47833
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta110697