Toivon että nähdään ja hymyillään vielä...
T-mies
Kaipaan sinua A-nainen
57
580
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka tuore tapaus teillä? Ja missä päin (Tre?).
- Anonyymi
Kaupassa tavattiin.
- Anonyymi
Vuoden verran... ehkä jo noin 12v, jos tunteitaan tutkii...
Ollaan nähty kaupassakin, mutta tavattiin muualla.
T-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden verran... ehkä jo noin 12v, jos tunteitaan tutkii...
Ollaan nähty kaupassakin, mutta tavattiin muualla.
T-miesOnko vuoden aikana nähty kaupassa useammin ja muualla noin 12 v aikana ? ? Tunnistiko nainen sinut, T-miehen? Tiedättekö toistenne nimeä? En tiedä voiko A:t ja T:t tulkita vain alkukirjaimiksi.
Niin piti vielä kysyä, kun muualla tavannut, oliko keskustelua silloin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vuoden aikana nähty kaupassa useammin ja muualla noin 12 v aikana ? ? Tunnistiko nainen sinut, T-miehen? Tiedättekö toistenne nimeä? En tiedä voiko A:t ja T:t tulkita vain alkukirjaimiksi.
Niin piti vielä kysyä, kun muualla tavannut, oliko keskustelua silloin?Muistan hänet yläasteelta. Sillon jo ihmettelin, että kuka on hän. ❤️
T-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan hänet yläasteelta. Sillon jo ihmettelin, että kuka on hän. ❤️
T-miesHeh, yläasteaika on unohtumaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, yläasteaika on unohtumaton.
On kyllä. Sekin maantasalla nyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä. Sekin maantasalla nyt...
Jep, onhan se hyvä kenttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, onhan se hyvä kenttä.
Muistan kun lähdit ulos ja katsoin perääsi. Kävelit sen kentän läpi. Hiuksesi, takkisi... muistan kaiken vieläkin. Sinussa on jotain näkymätöntä, minkä sydämeni näkee❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kun lähdit ulos ja katsoin perääsi. Kävelit sen kentän läpi. Hiuksesi, takkisi... muistan kaiken vieläkin. Sinussa on jotain näkymätöntä, minkä sydämeni näkee❤️
Voi olla, en tiedä siitä.
Ehkä näet kutsumukseni tuonpuoleiseen. Tämä elämä on tässä, tuonpuoleinen sydämessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, en tiedä siitä.
Ehkä näet kutsumukseni tuonpuoleiseen. Tämä elämä on tässä, tuonpuoleinen sydämessä.Näen sinussa paljon. Elämää ja paljon hyvää. En halua että lähtisit, vaan kädestäsi kiinni pitää❤️
T-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen sinussa paljon. Elämää ja paljon hyvää. En halua että lähtisit, vaan kädestäsi kiinni pitää❤️
T-miesOlet hyväntahtoinen ja kiva ihmimen, osaat varmasti olla hellä ja hurmaava.
Minua sellainen välillä vaan ärsyttää, en ilmeisesti osaa ottaa vastaan moista hyväntahtoisuutta.
Pahoittelen, kun olen näin moukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hyväntahtoinen ja kiva ihmimen, osaat varmasti olla hellä ja hurmaava.
Minua sellainen välillä vaan ärsyttää, en ilmeisesti osaa ottaa vastaan moista hyväntahtoisuutta.
Pahoittelen, kun olen näin moukka.Ymmärrän sua. Ehkä ei ole ihmiset olleet sinulle niin ihania kun sinä olet heille ollut ja se särkee sydäntäni. Ehkä siksi tapasimme, että vielä hymysi loistaa kilpaa auringon❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän sua. Ehkä ei ole ihmiset olleet sinulle niin ihania kun sinä olet heille ollut ja se särkee sydäntäni. Ehkä siksi tapasimme, että vielä hymysi loistaa kilpaa auringon❤️
Voi olla. Tai ehkä tapasimme siitä syystä että voisin läimäyttää sinua oikein kunnolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Tai ehkä tapasimme siitä syystä että voisin läimäyttää sinua oikein kunnolla?
Oikealla kädellä leukaan, kiitos❤️
(Tarvitsen sua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikealla kädellä leukaan, kiitos❤️
(Tarvitsen sua)Olin kanssasi niin kauan kuin tarvitsit(?) minua, et varmasti tarvitse minua enää mihinkään.
Kaunista ajatella noin, muttei se ole totuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin kanssasi niin kauan kuin tarvitsit(?) minua, et varmasti tarvitse minua enää mihinkään.
Kaunista ajatella noin, muttei se ole totuus.Meidän täytyy suudella💞
- Anonyymi
Kaipaatko ?
Kyllä me nähdään vielä ❤️
A-nainen- Anonyymi
Toivon todella että saamme vielä mahdollisuuden. Edes puhua tästä kaikesta. Olet tärkeä minulle❤️
T-mies
- Anonyymi
Epäilen vahvasti…
- Anonyymi
Nähdään kesän riennoissa.
- Anonyymi
Jotain tuttua ja jotain vierasta ; /
- Anonyymi
Huhuh/mikä näky.
- Anonyymi
Sikäli jos tuntemani ihminen olisit, sanon vaan, että olet ihastuttava ihminen, joka tavalla, -kukapa ei sinua haluaisi nähdä.
Itse elän hiljaiseloa, en vaadi elämältä paljon mitään, olen tyytyväinen jos ruokaa riittää ja on rauha. Ja lämpöä tietysti, sitäkin vielä. - Anonyymi
Vaimo tietää.
- Anonyymi
Voi, hurjia salaisuuksia tässä onkin? On kyllä hirveää, että vaimo tietää.
- Anonyymi
Tuleva vaimoni 🥹
T-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleva vaimoni 🥹
T-miesOnnea teille, tosin edellinenkin vaimo oli hurmaava.
Kait se sitten vaihtamalla paranee... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleva vaimoni 🥹
T-miesMiksi tämä T mies lirkuttelee jollekkin A naiselle vaikka jän on menossa naimisiin tyyppi X:n kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä T mies lirkuttelee jollekkin A naiselle vaikka jän on menossa naimisiin tyyppi X:n kanssa?
Eri T-mies kyseessä. Olen sinkku.
T-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri T-mies kyseessä. Olen sinkku.
T-miesÄlä valehtele. Sinulla nuo sukat ja pyörät vaihtuu lähes päivittäin. Olet lähinnä itsesi kanssa naimisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Sinulla nuo sukat ja pyörät vaihtuu lähes päivittäin. Olet lähinnä itsesi kanssa naimisissa.
Etsin oikeaa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin oikeaa vaan.
Voit jatkaa rauhassa etsimistä muualta. A-naisten luota et sinä löydä mitään muuta itsellesi kuin tulisen kylmenpääkin kylmempää avokämmentä, ei oota ja mitä vielä... ?
- Anonyymi
Niinpä. Mies joka pussaa, mutta ei puhu.
Ei miehiä voi ymmärtää.- Anonyymi
Tunteet tekee mykäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet tekee mykäksi.
Niinkö.
Miten siihen pitäisi reagoida? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö.
Miten siihen pitäisi reagoida?Ei mitenkään, koska olen mykkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet tekee mykäksi.
Kyllä, varsinkin kun toinen on kauneimmillaan❤️
T-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, varsinkin kun toinen on kauneimmillaan❤️
T-miesSe ei sitten ole minä koska olen aina kauheimmillani.
Enkä valitettavasti välitä pätkääkään.
- Anonyymi
Heipä hei….ja pisteet lopussa, eipä hän täällä kaipailisi.
- Anonyymi
Kaipaan T- miestä..
https://m.youtube.com/watch?v=6oqJ0JpMj6I&pp=ygUhbmV2ZXIgbWVldCBhIGdpcmwgbGlrZSB5b3UgYmVmb3Jl - Anonyymi
Tänäänkin sinä mielessä. Pelottaa ja jännittää kaikki, että oletkohan siellä taas... Voi että sun näkemisesi saa tunteet pintaan. Sydämeni on kovilla kanssasi, mutta voi luoja että olet ihana! ❤️
T-mies- Anonyymi
En ole ihana. Olen tavallinen ja haluan pysyä tavallisena. Nautin siitä kun en ole kukaan enkä mitään. Haluan sulautua taustaan, olla nobady, elää hiljauseloa.
Tuskin tunnet minua, ei haittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ihana. Olen tavallinen ja haluan pysyä tavallisena. Nautin siitä kun en ole kukaan enkä mitään. Haluan sulautua taustaan, olla nobady, elää hiljauseloa.
Tuskin tunnet minua, ei haittaa.Tuntea sinut täysin tahdon❤️
T-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntea sinut täysin tahdon❤️
T-miesNiin minäkin tahtoisin, valitettavasti minussa on jotain outoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin tahtoisin, valitettavasti minussa on jotain outoa...
Niin on. Kiehtovalla, ihastuttavalla ja unohtumattomalla tavalla. ❤️
T-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Kiehtovalla, ihastuttavalla ja unohtumattomalla tavalla. ❤️
T-miesMy darling, hauaisin todella olla nunna. Minua pitää täällä ihmisten keskellä vain velvollisuus ja rakkaus.
Haluaisin elää ylistäen Jumalaa, rukoillen, tehden joka päivä oman osuuteni, luopuisin kaikesta maallisesta ja hengittäisin vain luostarin kirkon kellojen tahtiin.
En välitä rahasta, kunniasta, en mistään ajallisesta katoavaisesta. Voi olka, että olen erilainen kuin muut ihmiset y.pärilläsi ovat. En usko että omen parempi, olen vain erilainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
My darling, hauaisin todella olla nunna. Minua pitää täällä ihmisten keskellä vain velvollisuus ja rakkaus.
Haluaisin elää ylistäen Jumalaa, rukoillen, tehden joka päivä oman osuuteni, luopuisin kaikesta maallisesta ja hengittäisin vain luostarin kirkon kellojen tahtiin.
En välitä rahasta, kunniasta, en mistään ajallisesta katoavaisesta. Voi olka, että olen erilainen kuin muut ihmiset y.pärilläsi ovat. En usko että omen parempi, olen vain erilainen.Rakas...
Sinä olet nunna sydämessä ja sielussa. Puhdas ja täydellinen Jumalan rakas. Arvostan sinua valtavasti ja toivon tahtoen että luostarin sijaan rauhaa löytäisit vierelläni❤️
Yhdessä olemme Taivas maanpäällä. Sitä on rakkaus.
T-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas...
Sinä olet nunna sydämessä ja sielussa. Puhdas ja täydellinen Jumalan rakas. Arvostan sinua valtavasti ja toivon tahtoen että luostarin sijaan rauhaa löytäisit vierelläni❤️
Yhdessä olemme Taivas maanpäällä. Sitä on rakkaus.
T-miesMinulla on Jumalan rauha ja toivon että myös sinä löydät sen.
- Anonyymi
Se on kuules liian helppoa. Yritähän vaan löytää Jumalan rauha ilman minua, ihmisellä pitää olla haasteita elänässä. Turha tulla tänne rauhaa etsimään, täällä on luvassa vaan louhikkoa ja pirunpeltoa.
- Anonyymi
Minua kutsuu tuonpuoleinen, se mihin sinä et usko.
Minä uskom koska olen nähnyt ja kokenut sellaista, johon sinä et voi uskoa.
Se meidät erottaa, enkä voi asiaa auttaa. Toivon vaan, että joskus koet jotain sellaista, joka toisi varmuuden siirä, että olemme muutakin, kuin mitä voit kädelläsi koskettaa.- Anonyymi
Ei me tavattu ihan vahingossa. Kyllä me se tiedetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me tavattu ihan vahingossa. Kyllä me se tiedetään.
Tietäkää vaan, minulla alkaa olla taivaallinen hyväntahtoisuus lopussa.
- Anonyymi
Mä kaipasin ensin T miestä, mutta sitten se vaihtui. Yläasteella tapasin ja nuorena oli on-off suhde. En enää nähnyt vuosiin.
- Anonyymi
Ihan varmasti nähdään ja hymyillään vielä.
Olen elänyt raskaita aikoja, ei ole paljon hymyilyttänyt. Mutta vielä nähdään ja hymyillään.- Anonyymi
❤️❤️
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162743Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81119Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986